Üdv! Tudna valaki ajánlani nekem egy motorbontót, ahol postáznak is? Egy Krisztus előtti DR500-hoz kellene szimmering rögzítő lemez az olajszűrő mögé! Ha tudnátok segíteni, megköszönném!
Nekem nem gyári főfúvókám volt, hanem gyártattam bele kb. 1500 Ft-ért. Amúgy kérdeztem anno telefonon valamelyik márkaszervízt és azt mondták, hogy 3-4 e. Ft és max 1 hét a szállitás.
Gyorsabb csináltatni és olcsóbb! Igaz a kulcsnyílás a fúvókán nem 8-as lett mint a gyárin hanem, 10-es, de ez kit zavar. Amikor odavittem az esztergályoshoz mutatta, hogy csak 10-es hatszögletű bronz szálanyaga van amiből csinálni tudja de ez nem volt probléma mert elfért a karbiban.
A légszűrőkre visszatérve, ha utcán használod mindegy, ha terepen akkor a sűrűbbiket válaszd a por miatt!
Egy a lényeg, használj mindig légszűrősprayt vagy olajat! ( gondolom ezt tudod )
Kérdezek még1et. Van két twin aur légszűrőm, és tisztításnál ezeket szoktam cserélgetni. az egyik sima a másik supermoto, amin láthatóna nagyobbak a lyukak, biztos több levegőt enged át. Gond ez szerinted? Mármint, hogy így cserélgetm. Nem lenne jobb venni két egyformát?
Keress másik esztergályost aki tud ilyen kicsi alkatrészeket gyártani. A másik lehetőség az, hogy elmész mintával egy motorosboltba, ahol tartanak fúvókákat és válogatsz és azt fúrod fel. Vagy rendelsz drz-be fúvókát. Én a gyárit nem bántottam, mert akkor még nem tudtam, hogy mekkora a jó méret.
Üdv!Én semmit nem állitottam rajta!Nem akartam belenyúlni!Állitani amúgyis akkor kell ha teljes rendszert raksz fel!Plusz fúvóka csere!Akkor kell még állitani hogy ha injektoros a moci!
A gyári karburátorok mindig alulhangoltak még a gyári dobhoz is, a környezetvédelmi károsanyag kibocs. miatt.
Én is nyitott dobot raktam régen a drze-re, és terhelés alatt pl. dombon felfelé elfogyott az anyag a karbiból és fulladt, megált. A gyári főfúvóka az E-ben 165-ös, esztergáltattam 180-ast és a mennyiségcsavaron kitekertem fél fordulatot.
Az eredmény: -nincs fulladás
-keményen érezhető nyomaték növekedés / könnyebben rántja fel az elejét /
-minimális fogyasztás növekedés
A képen egy crf karbi látható, de az elrendezése kb. ugyanaz mint a drz.
látom ugyanaz a dobunk :) FIMes verzió a tied vagy nem? ha FIMes akkor nem kell karbizni írja is a kiskönyve ha nyitott teljesen akkor nagyobb főfúvoka sztem.
de télleg a gyertyaképet érdemes n ézegetni.
FIMes kipuffba középpen van egy kis lemez így nem üvölt tőle annyira és 100decibel alatt marad ,hogy közúton is használható legyen törvényesen,.
Hello Kispohi csak annyit kérdeznék h te állíottál (valamin) utánna a kipuffnak amikor felraktad?
Mert én majd lehet visszarakom a gyárit és nemtom h ienkor mit kell tenni!
hajtsd meg,és nézzél egy gyertyaképet!ha világos----fehéres,akkor keveset kap és mindenképp állítanod kell rajta,vagy ahogy sada írta nagyobb főfúvóka kell.
de állítgatás előtt meg mindenképp takarítsd ki a légszűrőt,meg ilyenek.
felnik,jó gumik,trécsék,uj lánckerék
ár=85eft
érd:705377495
Az sm légszűrővel semmi telj. növekedést nem lehet érezni
Gyorsabb csináltatni és olcsóbb! Igaz a kulcsnyílás a fúvókán nem 8-as lett mint a gyárin hanem, 10-es, de ez kit zavar. Amikor odavittem az esztergályoshoz mutatta, hogy csak 10-es hatszögletű bronz szálanyaga van amiből csinálni tudja de ez nem volt probléma mert elfért a karbiban.
A légszűrőkre visszatérve, ha utcán használod mindegy, ha terepen akkor a sűrűbbiket válaszd a por miatt!
Egy a lényeg, használj mindig légszűrősprayt vagy olajat! ( gondolom ezt tudod )
Kérdezek még1et. Van két twin aur légszűrőm, és tisztításnál ezeket szoktam cserélgetni. az egyik sima a másik supermoto, amin láthatóna nagyobbak a lyukak, biztos több levegőt enged át. Gond ez szerinted? Mármint, hogy így cserélgetm. Nem lenne jobb venni két egyformát?
asszem nagyobb fuvoka lessz!
A gyári karburátorok mindig alulhangoltak még a gyári dobhoz is, a környezetvédelmi károsanyag kibocs. miatt.
Én is nyitott dobot raktam régen a drze-re, és terhelés alatt pl. dombon felfelé elfogyott az anyag a karbiból és fulladt, megált. A gyári főfúvóka az E-ben 165-ös, esztergáltattam 180-ast és a mennyiségcsavaron kitekertem fél fordulatot.
Az eredmény: -nincs fulladás
-keményen érezhető nyomaték növekedés / könnyebben rántja fel az elejét /
-minimális fogyasztás növekedés
A képen egy crf karbi látható, de az elrendezése kb. ugyanaz mint a drz.
de télleg a gyertyaképet érdemes n ézegetni.
FIMes kipuffba középpen van egy kis lemez így nem üvölt tőle annyira és 100decibel alatt marad ,hogy közúton is használható legyen törvényesen,.
Mert én majd lehet visszarakom a gyárit és nemtom h ienkor mit kell tenni!
Üdv: Mátéé
na km kihajtót sikerült találnod?
de állítgatás előtt meg mindenképp takarítsd ki a légszűrőt,meg ilyenek.