Sziasztok
Már mindenhol van 450-es (DR-Z)csak nam drz hanem v mien XY-RM-Z
V-RM-Zaz aszzem sm de nagyon faxa
kül 2004 óta van enduro 450-es DRZ v RMZ vagy mi a tököm nálunk nincs!
PL:RM250 et se lehet sajna kapni csak okosban+ismerettel.
ja kint az amcsiknál se ugyan ilyenek a moccok!
hello
váltófogaskerékkel lehet probléma,elhasználódott,vagy letörhetett a kapcsolóköröm,vagy valami hasonló.Váltót rendberakni nem olcsó.teljesen szét kell borítani a blokkot,ami egy olcsó szerelőnél is 10E,aztán tömítésszett,meg alkatrész hozzá.Annyi a jó hír,hogy suzukikhoz olcsó a többi márkához képest az alkatrész,de egy fogaskerék úgy is simán meglehet 10-20ezer ft.Szóba jöhet még bontó,ott lényegesen olcsóbban megúszhatod,de nem új alkatrészt kapsz,tehát megvan az esélye,hogy az is kipurcan hosszabb rövidebb idő után.
Mindenképp szét kell szedni,és akkor már többet tud az ember.
Há öröm a bódótttáááág....
Sikerült felrakni végre a yoshi rs-3-at a gépre.....hijjnye.....
A Yoshi nem hazudik
Csinálok majd hanganyagot...és felrakom....de élőben decsudááááásss
Hello
Egy régi dr 600-om van motorikusan pipec,de elkezdte kidobálni az eggyest sőt néha nem is veszi.Szeretném ha valaki segítene mi okozhatja és mi a javítási lehetősége .
Csak komolyan,kérlek.
ha jobban megnézed a DR350.bnet.hu-n le is van írva ;) a R széria a teljesen folytatlan annyi az egész,hogy nyitott rendszer van rajta és gyorsított karbi . szóval semmi nagyon Xtra ellenben ha valaki lát valahol bontóba egy Res DR350hez való karbit az szólhatna :D
Nincs sok benne, kb 1-1.5 cm de felek hogy eltorik vagy elpattan valmi hajlitas kozben, vagy hogy megnagyobb kart csinalok benne:D De megrpobalom! Koszi!
hali mindent bonts le a hátuljárol és én egy hosszu feszitö vassal kinyomtuk mindig egy kicsit nyomj vissza de 2 emberes egy a mocit fogja egy meg görbitti ha ujjat vettem volna 120.000+áfa let volna az E segédváz.
vissza lehet nyomni csak ovatossan 1 ora alatt patent lett a gép nem is látszik semmi dobtam egy sport kipufogot mert a gyári kapott aztán olcsobba sport mint a gyári!
köszi a választ! én is úgy gondoltam,h nyáron sm ősszel télen krossz kerék lessz benne,én szeretek aszfalton és terepen is motorozni,szóval megerőssítettél,h E verziót veszek amúgy azt mondják,h a drz-k elég igénytelen motorok,most már én is inkább motorozni szeretnék nem mindig rákölteni,mint az xt-mre valaki mesélhetne nekem a drz-k hibáiről is,köszi:D
hello szerintem E vegyél nekem az van és nagyon jo nyáron supermoto kerekek vannak bent de ösztöl meg télen jo kint az erdöben.
ez gondold át hogy te mit szeretnél jobban terep vagy országut?
aztán ugy vegyél mocit de két motort veszel ha E veszel sm kerék aztán jo kis supermoto
annyi a különbség hogy aZ E-t nem vezetheted korlátozottal...,de sztem S-t sem.......
az e az versenyenduor,semi nicns rajta,az s meg lightos enduro....
Üdv!
Van valakinek 350-es Dr-e? Vagy aki tudna nekem segíteni. Az egyik dr-es oldalonn olvastam h van a dr ek között "folytott meg folytatlan" Mi a külömbség a kettő között? Milyen folytás van bennük?
Helló mindenkinek!
Eddig egy xt600asal motoroztam,hobbi szinten,és most jó fiú leszek és jogsit csinálok,de egyenlőre még csak A korl. és azt szeretném megtudni,h drz 400 S és E között mi a különbség,annyit tudok,h 10 lóval erősebb az E verzió,de többet nem,megköszönném,hogy ha valaki felvilágosítana mindkét típusról,és,h melyik ajánlják. előre is köszi
Már mindenhol van 450-es (DR-Z)csak nam drz hanem v mien XY-RM-Z
V-RM-Zaz aszzem sm de nagyon faxa
kül 2004 óta van enduro 450-es DRZ v RMZ vagy mi a tököm nálunk nincs!
PL:RM250 et se lehet sajna kapni csak okosban+ismerettel.
ja kint az amcsiknál se ugyan ilyenek a moccok!