Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csavaros.
arra bizony!900ft annyit megér!és nem költöznek bele a fecskék
a kipuff dugó mire jó?azért van h ne párásodjon be és ne legyen vizes v mi?
érdemes ezekhez már venni?
én pl 65 kgos vagyok,és sm kerekek vannak az E-ben és fullra fel vannak keményítve....
utcán kurva jó így mert stabil és lehet erősekett fékezni,elvileg kanyarban nem tolja majd ki az elejét sem
terepre viszont kicsit kemény
vszínű hogy visszaveszek kicsit
de sztem a te súlyodhoz fel kell keményíteni,utcára meg főleg ha csak ott mész
szerintem

de most örülök mert én is egy drz büszke tulajdonosa lehetek
csak kell nekem 2db kerékagy!nem tudja valaki h hol lehet azt rendelni v miylen árban?nekem jo a hazsnált is!
Sziasztok!nem tudjátok hogy honnan lehet rendelni drz-hez gyári matricaszettett?
Csaó! Az lenne a kérdésem,hogy drz400S 04évj futómüvét milyen beállitással használjam egy szem.70-75kg csak aszfaltonhasználom,ami rosszabb minőséghü mint az aútópálya Köszi.
hali. valaki tudja, hogy a dr 350s (1990-es) hogy kell szelepet állítani (csavaros vagy lapkás) előre is köszi
Szerintetek mennyibe hirdessem meg a DR-Z-met?
DR-Z 400S K4 2005.decemeberben vettem zsír újanon kápé.
20300km húszezerháromszáz km
Vegyeshasználat, de inkáb közúton.
Rendszeresen szervizelt, vezetett szervízkönyv. Van törzskönyv is.
Nagyon szép külső, szinte karcmentes, kifogástalan műszaki állapot, új láncszett, új fékbetétek, gyári 90 %-os bridgestone gumik.
Az állapota az tényleg szinte gyári, 1-2 kisebb karctól eltekintve, ereje pedig ugyanolyan, mint új korában. Hát nagyon vigyázok rá, tényleg kb 2-3 órán át szoktam mosni is, természetesen a fogkefét is előszeretettel használok. komolyan.

Szóval aki tud segítsen, mennyit kérjek érte.
Ma ránézek hogy áll a dolog...
Szia
Én is szeretnék dekli védőt csináltatni, most veszek egy 0-kilóméteres 2007-es DRZ 400S-t. Eddig senki nem tudott segíteni, ha tudsz nekem adni valami infót ezügyben, nagyon hálás lennék!

Köszönöm
Szerintem az S-en sincs visszajelző lámpa.
Minimális az esélye, hogy az olajszivattyú tönkremenjen + akkor annak hangja is lenne.
Sokkal nagyobb a veszélye, hogy valahol elfolyik az olaj. A DR-en pl. a gumi olajcsövet szoktam gyakran nézegetni hogy nem ereszt-e.
Bakonyi DR találkozóról infó ITT.
Szevasztok!

Ha nincs olajnyoomás az E-n azt hogy venni észre?
Nincs valami tiltó elektronika?
Az S en van visszajelző ugye?
Nekem E-m azon nincs....
Szóval hogy műkszik ez?
drzbe való 2 db kerékagy érdekelne engem4 árban kb hol van ez,de nekem használtan is jó ha van eladótok........
cső
bakonyban dr tali? mikor és hol? nem tod pontosan?
Volt nekem is, hogy sokat használtam erdőben meg városban poroszkálva kis fordulaton akkor mintha ellustult volna. Miután megkergettem főúton kb80 km-t 100-120-as tempóval akkor kikormolódott!
Igen, WR! Én terepeztem egy 426-sal párszor és szerintem nagyon jó kis gép, akkor döntöttem el, hogy a következő kizárásos alapon egy Yami lesz.


Az ára miatt nincsen annyira sok belőle itthon.
én se vágom még sajna :S ez a vizsgaidőszak nem séta galoppp :S
de nem tom ebből a yamahából én még igazából 1et láttam ha ez WR ugye? valamiért nincs elterjedve annyira mint a DRZ .
Mindenképp Yami lesz, mert Ő az én nagy álmom!

Még nem tudom, hogy mi lesz. Moci csincsen, meg akkor lesz az első szabad hétvégém mióta fent vagyok Pesten és bizony az otthoniakat is megkellene már látogatni.
jó gép lesz az tuti :) bár jövőre már jön a DRZ450 nem ? az nem vonzobb?
DR bakony talira jössz ?
Mindenre fogom használni, mint sm-re, mint endurozásra.
szép lesz :) de alakítod át azt is SMbe ? vagy kicsit saraskodsz azért vele ? :)
Dokiról semmi hír. Moci majd csak jövő év elején lesz, de akkor megveszem az új Yamit.
hali
Vizsgaidőszak meg enduros pangás .... mindenki triálos lesz lassan itt lenn az alföldön :)
kisdoki ? semmi hír?
lesz új gép ?
Szia!

Mizu?