Sziasztok!
Nyitott dobot akarok tenni a drz400 S-re és azt mondják az okosok, hogy a fúvókákat nagyobbra kell cserélni! Csinált már valaki Ilyet? A http://www.4strokes.com/tech/s... oldalon vannak instrukciók.
Szerintetek?
Szió! Lehet igazad van, hogy horror, de gondold át: ha betörik a deknid, az egyik oldala 33787.- a másik oldala 18066.- plusz van egy aluminium dugó, amit a deknibe kell tenned az még 1663.- ez összesen 53516.-. Ezek gyári árak. Most ez bármikor eltöhet ismét. Én full carbon deknivédőt ajánlottam, egyedileg legyártva, több rétegű carbonból kb.4mm vastag és erre még 7 réteg lakk 30000.-. Ezek után el lehet dönteni mi drága és mi nem
Hello!
Lehet lesz egy gyári fekete,karcmentes supermoto szett, amibe beszámítanék enduro szettet.
Egyelőre még nem biztos, csak felmérem az igényeket
Érdekel valakit?
Üdv.
Sziasztok,
tegnaptól vagyok boldog tulajdonosa egy zsír új DRZ 400S-nek, és szeretnék rá dekni védőt venni/csináltatni!
Ha jól tudom ez üvegszál vagy karbon, és tutira kell mert azt írtátok hogy a váltokar hajlamos beütni a deknit.
ha valaki tud ilyet, légyszi írjatok!
a gép 2003as és 830 volt enduro és sm szettel együtt
képen is látszik sztem h mennyire egyben van
blokkja még bontatlan
remélem sokat kibír nálam is
és kösz
ezt jól kifogtam eddig uyg néz ki
Sziasztok!
Van egy 1997-es dr 250-esem. A hátsó tellóját most újítom fel, de nem tudom pontosan mennyi olaj kellene bele. Ha valaki tudna segíteni, azt megköszönném.
Üdv
Köszi. Igazából már cseréltem gyertyát, de nem tudom, hogy volt-e benne, vagy sem... Én mondjuk ki nem szedtem, az biztos. Kalapocska van a gyujtókábelen, ami a szelepfedelél vájataba bepasszol (hogy nem menjen be a kosz).
Hamarosan úgyis légszűrőt kell cserélni, akkor majd lebontom a tankot, s megkuksizom.
Köszi az információt!
hello!
terwezem hogy weszek 1 drz 400e-t légyszi írjatok mit nézzek rajta mikor elmegyek szemügyre wenni!új láncszett,higashi pufók,kormánymagasító,jó gumik,friss szervíz!850be mondja a tulaj de enged azt mondta!és mennyi az átírása kb?köszi szépen:)http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=108763----ez lenne sztetek?
Idézem Totalbike motordokijától:
" A két gázbowden biztonsági okokból van. Ha megnézed, az egyik nyitja a tolattyút, a másik zárja. Az egybowdenes rendszereknél a bowden nyit és egy rugó zár. A rugó midig azonos erőt tud kifejteni, ezért ha nagyon erősre tervezik, hogy biztonsággal zárjon, akkor kényelmetlen lesz a motort vezetni, és a nyitó gázbowdent is igénybe veszi. Ha gyengére csinálják, akkor nem tud esetleg bezárni, a gáz felakad. A síktolattyús, négyütemű karburátoroknál még problémásabb a helyzet, mert a motorok lökettérfogata nagy, nagy átmérőjű karburátortorok kell, a síktolattyú felülete is igen nagy lesz, nagyobb, mint a körtolattyús kétüteműeké. A motor szívóhatása (szívócsővákuum) is nagy lesz, előfordulhat, hogy közepes fordulaton nem tudnánk bezárni a tolattyút, mert a motor annyira szív, hogy a tolattyú megszorulna. Továbbá ha terepmotoron még kosz is kerül a karburátorba, akkor ez tovább nehezíti a pontos és gyors becsukást. A két bowden esetében, ha elveszed a gázt, akkor a záró bowden a markolat visszaforgatásával behúzza a tolattyút."
Esőbe kicsit köhincsél a DRZ E-m. Meleg a motor tehát azzal nincs gond, de ha megállok egy pirosnál le esik az alapjárat, s esetenként meg is áll a motor..
Csak esőben! Száraz időben Ruki-cuki.
DRZ első felnit keresek. Féktárcsa, gumi és és az agy sem szükséges. Egyedül a felnire lenne szükségem!
Válaszokat e-mailben várom, mert nem vagyok mindig netközelben. Segítségeteket előre is hálásan köszönöm.
A következő kérdésedre a válasz:
'90-es DR350 szelephézag:
Szívó: 0,05 - 0,1
Kipufogó: 0,08 - 0,13
A későbbi évjáratoknál a kipufogószelep hézagot növelték, de azt nem tudom hogy változtattak valamit a motoron, vagy csak hajlamos volt elégni a szelep és azért.
Nyitott dobot akarok tenni a drz400 S-re és azt mondják az okosok, hogy a fúvókákat nagyobbra kell cserélni! Csinált már valaki Ilyet? A http://www.4strokes.com/tech/s... oldalon vannak instrukciók.
Szerintetek?