persze persze nem iyledek meg ettől
sztem gazdától és használattól is függ
na és persze faszát kell kifogni
pl
nekem 2 dtm is volt,mindegyik pöpec volt,nem kellett költenem rájuk
haveromnak is 2 dtje volt,mindegyik mindig széthullott
de a te géped mikori?azért kaphatott az rendeen ha új cuccosa van már.. mert a képen nem néz ki réginek
Hajtó kar + tömítőt szett 100.000 Ft volt. Ebbe még nincs bent a munka díj + A fő tengely és a hajtókar össze préselése és centírozása. Ja persze nekem egy 13 fogú fogaskerék van elől.
Ettől még nem kell meg Ilyedned ha van pénzed.
attól függ mi az a nagyon sok
mondjuk max 5ezer km évente sztem
dtmbe 2 év alatt 8ezret tettem bele és baromi sokat használtam
sztem ha nincs mindig ölve akor tartós az is ugyanugy
v nem?
nem több száz kmes túrákra veszem meg...
csak hétvégi endurozásra és smre...
ako is hamar tönkremegy?
valaki akinek Eje van mit mondd erről?
mert pl neked miket kellett annyit cserélni rajta?árban hol volt ez?
Ne E-t vegyél. Ha nagyon sokat akarsz motorozni. Jobban jársz az S vagy sm típussal.
E-be hamarabb elkopnak az alkatrészek ha sokat mész vele. És gondolom nem az a célod hogy szerelőtől - szerelőig menny vele. Sajnos én is bele estem ebbe a hibába.
sziasztok
szerintetek egy 2003as kiadású E típusú drz megér e 850.000Ftot supermoto és enduro szettel..
rendszámos a gép
elvileg kevés kmrel,szép állapotban
hibája hogy 1 szeméyles,de ez orvosolva lesz ha megveszem
szerintetek? érdekelnének a véleméynek
ja és sm szett nélkül 700.000FT
Elég sokan belekókányoltak, a bal oldali dekni az elvolt repedve, cserélni kellett volna, a henger repedt volt, az égésteret pedig megnövelték állitolag, szóval lett volna mit cserélni, de akkor úgy voltam nem akarok szerelni, mocizni akarok, pedig lehet jól jártam volna. mostmár mindegy
-heló Gábor!
Egyik nap kérdezted hol néztem az olajfolyatós Husqvarnát! Nem ott ahol mondtad, én balatonfüreden találtam rá. miután átnéztük szerelővel, a srác már a végén 300ért is odaadta volna, csak vigyük, sajna nem vettem meg, pedig utólag belegondolva jó lett volna... Meg 14kw-os vagy lóerős papirokkal volt
kézpénz. Lehet hogy a rövid áttét miatt volt.
sztem gazdától és használattól is függ
na és persze faszát kell kifogni
pl
nekem 2 dtm is volt,mindegyik pöpec volt,nem kellett költenem rájuk
haveromnak is 2 dtje volt,mindegyik mindig széthullott
de a te géped mikori?azért kaphatott az rendeen ha új cuccosa van már.. mert a képen nem néz ki réginek
Én az elsőt 14-re cseréltem, igy kicsit harapósabb lett!
Van egy kis maradékom, ha valakit érdekelne!
http://www.kepesmotor.hu/felni...
Ettől még nem kell meg Ilyedned ha van pénzed.
mondjuk max 5ezer km évente sztem
dtmbe 2 év alatt 8ezret tettem bele és baromi sokat használtam
sztem ha nincs mindig ölve akor tartós az is ugyanugy
v nem?
nem több száz kmes túrákra veszem meg...
csak hétvégi endurozásra és smre...
ako is hamar tönkremegy?
valaki akinek Eje van mit mondd erről?
mert pl neked miket kellett annyit cserélni rajta?árban hol volt ez?
E-be hamarabb elkopnak az alkatrészek ha sokat mész vele. És gondolom nem az a célod hogy szerelőtől - szerelőig menny vele. Sajnos én is bele estem ebbe a hibába.
vmi gebasz va nitt én ugy érzem.....
És ez fórumonn fenn van a srác aki hirdeti
amúgy cső
szerintetek egy 2003as kiadású E típusú drz megér e 850.000Ftot supermoto és enduro szettel..
rendszámos a gép
elvileg kevés kmrel,szép állapotban
hibája hogy 1 szeméyles,de ez orvosolva lesz ha megveszem
szerintetek? érdekelnének a véleméynek
ja és sm szett nélkül 700.000FT
drz 400s gyári áttételét valaki megtudná nekem mondani?
ár=75eft
érd:705377495
Annyiért már lehet hogy érdemes lett volna foglalkozni vele...
Egyik nap kérdezted hol néztem az olajfolyatós Husqvarnát! Nem ott ahol mondtad, én balatonfüreden találtam rá. miután átnéztük szerelővel, a srác már a végén 300ért is odaadta volna, csak vigyük, sajna nem vettem meg, pedig utólag belegondolva jó lett volna... Meg 14kw-os vagy lóerős papirokkal volt