Sziasztok!
Van egy eladó CLARKE gyártmányú, 3,9 gallonos (15 literes) üzemanyag tank Suzuki DRZ 400S és 400SM (2000-2007) típusokhoz. A DRZ 400E típussal a gyári papírjai szerint nem kompatibilis. Vadonat új, még nem volt felszerelve.
szívesen
ha esetleg nem megy semmi,akkor is van egy megoldás:ha neked épek a pöckök azon a műanyag szaron,akkor nekem meg van egy olyan,aminek a körmei törtek le.a kettőből egy kis kétkomponensű ragasztó,meg egy esztergályos segítségével talán lehet egyet csinálni
még van egy bontós számom,de nemtom foglalkozik e dr-ekkel
06309139091 próbát megér ha máshol nincs.
de troják sztem fog tudni segíteni,sokminden van nála,és vágja is a témát:D
rájuk csörgök dután .
csak parás,hogy jó e bele ,de remélem mert már egy ideje nem tudom mennyivel megyek meg inkább a benzinnél probléma ,hogy lővésem sincs csak saccra mikor fogy ki.
megprobálom remélem jó lesz ;) kössz a helpet
06204271314-akkor gondolom itt kérdezted
06308557633-troják zoltán itt érdemes
06305128251-esetléeg itt
nem akarok okoskodni,de sztem jó a dr600é is.nem gyártottak sokfajtát úgysem.
remélem segítettem
nekem a "spirál" darálodott le róla :S
tudsz adni telefonszámot? tarjáni bontóba kérdeztem de ott a muuksó azt mondta,hogy a DR600asé szerinte nem jó bele meg valami 7ezeré akarta adni annyit meg nem akartam adni azért,hogy vagy jó vagy nem.
én bontóban vettem talán 3000et kértek a komplett nyavajáért.nekem van felesleges,de azon is le van törve mindkét fülecske,úgyhogy nem érsz vele semmit sajnos.
hol érdeklődtél utána?szatyináéknál és trojáknál érdemes kezdeni.dr600-és is jó hozzá,sőt sztem a 650é is.kiveszed azt a műanyagot,jó lesz a tiedbe is.
csal a km órám durván 10%-ot,de ez exponenciálisan nő.
max fölraksz egy jobb biciklis órát nem?
nemcsak dob van rajta,hanem rendszer.sztem kib*szott jó lett,egy haverom csinálta,aki ezzel (is)foglalkozik-ő szereli is a gépet.végig kúpos.a hangja is nagyon jó,meg sztem kinézetre is jól sikerült.nem is rozsdásodik ugye.
ha már hajtásról van szó valaki nem tud DR350hez kilométermeghajtót ? azt ak is müanyag vackot lennt a keréknél . az enyém lekopott még tavaly de bontokba nem találtam hozzá :S újonnan meg csa kaz egész cuccost lehet megrendenli mindennel együtt de úgy meg 15kiló :S
köszi szépen, de sm szettel is normálisan mér a km/h órád? mert ha lehet azt még hagynám, de ha nem találok megoldást akkor nem érdekel és érzésből megyek és milyen dob van rajta? köszi még 1x
Én Motul 5100 10w40-et raktam bele mikor hazahoztam, azóta nem volt cserélve(még nem mentem vele 1000-et,most kényszerpihenőn van)! olaj,olaj:D Amúgy egy haverom ltz-jében castrol van (vmi 4-5ezer/literes) és jóval halkabb a motor... De állítólag nem rossz ez az olaj! Semmit nem segítettem, de gondolom leírom:D
Jo van Kakukk adjad neki,különben a quad ami van az is megy éjel nappal szarban hugyban semmi baja neki!
(jó mondjuk lehet mert én mindíg csinálgatom )
különben igénytelenebb mint a legtöbb DRZ!
jó moccozást Kakukk +mindenki!
Látod ez van ha vigyáz az ember a motorjára Én az elsö esésig vigyáztam ezeket a sárra porra vizre találták ki!Amugy kurva szép a motorod,kiállitási darab!
hali
nos elöl dr agy van.talán dr 600 ba való,de azonosak egyébként,csak jobb oldalt ahol a km kihalytás van,az lehet kétféle:
a csapágy vagy szintben van az agy szélével,vagy beljebb van.Ezt távtartóval orvosolni lehet.egyébként szerintem sokféle agyat bele lehet építeni,főleg ha nagyobb tárcsát szeretnél.A lényeg az agy szélessége,meg a tengelyátmérő,de bizonyos határok között ezzel is lehet játszani.
végülis a km kihajtást az agyon 2 pöcök végzi,az hajtja a távtartóban lévő műanyag csigás nyavaját nemtom hogy hívják
hátul is sokat lehet játszadozni a távtartókkal,de ott a szélessége az agynak determinált,mivel a lánckerék ugye nem mehet arrébb,max a tárcsa pár mm-t,mert ugye úszóágyazású.
Nekem honda cr agy van hátul.szélessége hajszálra szinte ugyanannyi,mint a dr-é.lánckerék válszték nagyon nagy a cr-hez,annyi,hogy nincs rezgéselnyelő gumiágyazás,és a láncot kicsit jobban igénybe veszi,de nem durva.egy jó minőségű lánc jól bírja.
felni elöl akront márkájú,2.75coll széles.hátul egy husabergből való Behr márkájú van 4.25 szélességű.Előre talán megy szélesebb,de hátra semiképp,kivéve ha félrefűzik egy kicsit a felnit.
tárcsa nekem a gyári méret elöl hátul.dr agyra talán a legnagyobb ami feltehető a 650esé,az is csak egyféle-valamelyik évjáratban volt 280as tárcsa.De nekem megfelelő lett,mert túrázni bőven elég volt a gyári a fémfékcsővel javítottam kicsit még.Így a gyári nyereg is maradt és így nem eszi a fékbetétet sem.
szerintem ha nagyobb féktárcsát akarsz akkor úgyis kell egy jobb nyereg is,bár nemtom mennyire akarsz durvulni vele.
elöl 120as gumi van,hátul meg 150esettől szerintem nem kell nagyobb.így még jobban motorozható a gépecske.
ha van még kérdésed,szívesen válaszolok,ha tudok
A feszítő fordult át azt mondták az okosok kattogós hangja volt(van) de csak melegen.
mikor elvittük hülyének néztek nincs hangja nem hallom.sz tem nem értenek hozzá de kicserélték remélem JA+kevesebb km-rel hoztam el mint amennyivel bevittük mert nem nulláztam le!
állítólag manuális vezérműlánc feszítő kell rá. az egyszer be van állítva korrektül és örökös, nem nyújtja a láncot se mint a gyári automata