Én nagyon szeretem,szerintem fasza sisak.Kivehető bélés,rugalmas sild.
Az enyém a legolcsóbbik festetlen asszem vagy 20e volt.Egy 14 ezres kínaihoz nem is lehet hasonlítani.
Nekem bejött.
Vagy az órák csalnak,vagy az én motorom szar,de az enyém 14/41-es áttétellel 142-t ment.Ezt bicikli km-órával mértem,ahol mm-ben lehet megadni a kerék kerületét Viszont a szél már nagyon tépett...
Köszi,nekem asszem gyári a fogaskerék majd megszámolom.Tegnap mentünk a haverommal ö mérte a 130 -at de alig birtam a mocin maradni tépett a menetszél,én is úgy éreztem hogy ennyi elég neki,a többi már csak kinzás!
Hali.
Ez áttétel függő.Hányas lenckerékkel használod elöl,hátul.
Elöl 14 hátul 41 120-130km-h.
Lenyelezve 150-160.Ez már nem tesz jót.
Elöl 13 hátul 41 100-120km-h.
Lenyelezve max 140.Ez sem használ neki.
Én úgy használom hogy 5.ben fél gáztól kevesebbet húzok neki és hallom a hangján hogy meddig jó neki.
Remélem segítettem.
Ha van még kérdés írj.
Üdv BoB.
Itt vettem Orimototól.
Számokról annyit,azt mondta a srác,kb 6000 lesz,de csak a váltóoldali!Mert ugye abból van új,azt adtam oda.Sajnos képet csak akkor tudok már küldeni ha kész,viszont akkor már felkerül a dekli is. Talán a régi még jó lehet sablonnak...
Nekem most csinálnak karbon deklivédőt (lehet hogy karbon/kevlár lesz ),de nem olyan kis vékonykát,amit már másén láttam,hanem vagy 4mm vastag bitangosat! Egyenlőre csak a bal oldali készül. Ha esetleg érdekel látatlanban,írj valamit!
sziasztok !drz -e be supemoto kerekeket raktunk, segítség kellene az első, hátsó futómű keménység beállítására az állító csavarokat merre tekerjük, és menyit?
Tudtommal terepen a 15000km egyáltalán nem rossz teljesítmény. A sár az O gyűrű mellett is belemegy, és onnantól hamar megeszi a láncot akkor is, ha később már csak aszfalton használod.
Sziasztok
Érdekelne, hogy gyári did lánc, gyári áttétel esetében tapasztaltatok-e extrém nyúlást(S akár E
esetében), --kérdezvén mindezt gyanakodva a láncszakadás közeli bekövetkezésére:) mivel már volt szerencsém elszaggatni a drága 144kg önsúlyt 40lóerővel párosító kis S-emmel.
Extrém alatt egy kb 15ezerkm-es (gyári áttétel és lánc), 120km alatt a 4es állásból az 5-ös
állásba való feszítést értek, nem eszetlen motorfék és gáz cibálás,viszont koszos sáros,esős körülmények között, teljesen, bő nyállal befúlyt és leszárított láncspray-zés után. (ez a nyúlás kb akkora hogy hátsó lánckerék végéről mjdnem le lehetett kézzel ugrasztani a szemet, lógás óriási...)
Mennyire muthatja ez a fajta nyúlás a lánccsere esedékességét?(eltekintve a service manual(ok)ban leírt igen szük türéstől)
nekem ien van de nem tudom akarok 1 másikat meg nagyobbat
meg szerintem azért dizájnos is:)
Az enyém a legolcsóbbik festetlen asszem vagy 20e volt.Egy 14 ezres kínaihoz nem is lehet hasonlítani.
Nekem bejött.
Vagy az órák csalnak,vagy az én motorom szar,de az enyém 14/41-es áttétellel 142-t ment.Ezt bicikli km-órával mértem,ahol mm-ben lehet megadni a kerék kerületét Viszont a szél már nagyon tépett...
dtmet drz re cserélném! előnyben a drz sm.... természetesen ráfizetek
megyegyezünk...
Ez áttétel függő.Hányas lenckerékkel használod elöl,hátul.
Elöl 14 hátul 41 120-130km-h.
Lenyelezve 150-160.Ez már nem tesz jót.
Elöl 13 hátul 41 100-120km-h.
Lenyelezve max 140.Ez sem használ neki.
Én úgy használom hogy 5.ben fél gáztól kevesebbet húzok neki és hallom a hangján hogy meddig jó neki.
Remélem segítettem.
Ha van még kérdés írj.
Üdv BoB.
látom airoh sisakod van mi a véleményed róla?
hol vetted?
mennyiért?
Számokról annyit,azt mondta a srác,kb 6000 lesz,de csak a váltóoldali!Mert ugye abból van új,azt adtam oda.Sajnos képet csak akkor tudok már küldeni ha kész,viszont akkor már felkerül a dekli is. Talán a régi még jó lehet sablonnak...
Hol, és mennyiért vettél deklit? Nekem fék felöli oldal kellene!
De van új dekli,ami addig biztoskurvaisten hogy nem kerül fel,amíg meg nincs a naggyondurva védelem
Akkó nem kell senkinek?
Néz meg itt.
Azt szeretném megtudni hogy drz e hez sport vezérmű tengejt hol kapok?illetve fasza deknivédőket?
segítségeteket köszönöm!
Érdekelne, hogy gyári did lánc, gyári áttétel esetében tapasztaltatok-e extrém nyúlást(S akár E
esetében), --kérdezvén mindezt gyanakodva a láncszakadás közeli bekövetkezésére:) mivel már volt szerencsém elszaggatni a drága 144kg önsúlyt 40lóerővel párosító kis S-emmel.
Extrém alatt egy kb 15ezerkm-es (gyári áttétel és lánc), 120km alatt a 4es állásból az 5-ös
állásba való feszítést értek, nem eszetlen motorfék és gáz cibálás,viszont koszos sáros,esős körülmények között, teljesen, bő nyállal befúlyt és leszárított láncspray-zés után. (ez a nyúlás kb akkora hogy hátsó lánckerék végéről mjdnem le lehetett kézzel ugrasztani a szemet, lógás óriási...)
Mennyire muthatja ez a fajta nyúlás a lánccsere esedékességét?(eltekintve a service manual(ok)ban leírt igen szük türéstől)
35 E FT az ára.