Kellemes nyarat, zöld fákat, mindenféle dobozokat ajándéknak, de baxa meg a társadalom, hogy a Karácsony már nem Karácsony, szinte csak a gondot okozza a mának, sok minden csupán az értékről szól...
ÉN
Pénz nélkül gondolok most rátok, szívből, szeretetből írok. Köszönöm mindannyiótoknak azt a gondolatot, ami akkor születik, amikor ezt olvassátok.
Mert számomra ti jelentitek az értéket!
Sok anyagot kap!
Ha nem kened neki akkor vissza kell venni a súbertűn vagy a kissebb fúvókát.
Nem hiába eszik 10 litert!
Nem kék a füst hanem fekete!
Olajcserétől olajcseréig ami max 1500km nem evett max 1 decit!
Az semmi.
És szigorúan 2 litert töltöttem bele mindig!
Boldog Karácsonyt!
üdv.Dávid.
Érdekelne engem is ez a háziverseny, Én vettem Kakkuk motorját 1 hónapja kb még nemsokat használtam, de úgylátom a pálya ahól vagytok közel van :D ez nem véletlen Félegyházán van? az nem megépült bevásárlóközpont vagy mi ?
ha szerencséd van csak szelepszár szimering meg dugó és gyűrű kell bele azt megúszhatod 50ezer alatt, de ha a henger is megkopott akkor 200 felett van az összeg tapasztalatból írok
Lehet hátra csak 44 lesz , fene tudja, képlékeny a dolog, azt tudom hogy kis fagyasztással szeretnék tartós 80-110 közötti tempójú motorozáshoz áttételt választani, én inkább túra jelleggel használnám a motort, bohóckodni meg állatkodni ott a crosspálya , erdő , bányák... Ismervén magamat, jobb ha nem kapkodja az elejét az utcán is mert nem bírnék magammal :D
Köszi infókat. Crossal lehet szórakázni az fix. SMként a 15-41 szerintem brutál hosszú lesz, de majd meglátod.
Nem próbáltam 1 km-nél többet a 13-43at, mert nagyon laza volt a láncom, de még az is hosszúnak bizonyult számomra. Bár én hasonló áttételt szeretnék, mint cross szettel. Ugyanis nekem csak városra lenne az SM.
Na de először 320as adaptert kell csinálnom a fékhez, addig nem jutok messzire...
szerintem olajtól+használatól is függ az olajfogyasztás
nekünk a Motorex Cross Power 10W50 vált be
egyébként ha tartósan nagy fordulaton használod akkor eszi az olajat
olajszintet hideg motornál 3-4 perc járatás után várni 3 percet,nívót kitekerni,motort egyenes helyzetben (nem megdőlve) nívót visszadugva NEM visszatekerve ellenőrizni minden motorozás előtt.
Hát nem igazán tudom mert eddig 3-4 szer motoroztam vele mert most vettem. kb 300 km mentem vele, néztem a nívópálcát meleg motor mellett, kicsit döntve a motort ahogy a támasztón van, ott még nem vettem észre hogy fogyott volna.vagyis az alsó határérték fölött van egy 1-2 mm re.Szóval kb olajcsere óta 400 km ment kb.
ÉN
Pénz nélkül gondolok most rátok, szívből, szeretetből írok. Köszönöm mindannyiótoknak azt a gondolatot, ami akkor születik, amikor ezt olvassátok.
Mert számomra ti jelentitek az értéket!
Kellemes nyarat..!
Ha nem kened neki akkor vissza kell venni a súbertűn vagy a kissebb fúvókát.
Nem hiába eszik 10 litert!
Nem kék a füst hanem fekete!
Olajcserétől olajcseréig ami max 1500km nem evett max 1 decit!
Az semmi.
És szigorúan 2 litert töltöttem bele mindig!
Boldog Karácsonyt!
üdv.Dávid.
Érdekelne engem is ez a háziverseny, Én vettem Kakkuk motorját 1 hónapja kb még nemsokat használtam, de úgylátom a pálya ahól vagytok közel van :D ez nem véletlen Félegyházán van? az nem megépült bevásárlóközpont vagy mi ?
Ha jó idő lenne akkor elmennék én is a versenyre.
Köszi infókat. Crossal lehet szórakázni az fix. SMként a 15-41 szerintem brutál hosszú lesz, de majd meglátod.
Nem próbáltam 1 km-nél többet a 13-43at, mert nagyon laza volt a láncom, de még az is hosszúnak bizonyult számomra. Bár én hasonló áttételt szeretnék, mint cross szettel. Ugyanis nekem csak városra lenne az SM.
Na de először 320as adaptert kell csinálnom a fékhez, addig nem jutok messzire...
nekünk a Motorex Cross Power 10W50 vált be
egyébként ha tartósan nagy fordulaton használod akkor eszi az olajat
olajszintet hideg motornál 3-4 perc járatás után várni 3 percet,nívót kitekerni,motort egyenes helyzetben (nem megdőlve) nívót visszadugva NEM visszatekerve ellenőrizni minden motorozás előtt.