Sport légszürő.13e ft.
pro taper kormány magasító 22ről 26mm-re.7e ft.
sm-s felső munkahenger.15e ft.
sm első sárvéő.10 e ft.
utángyártott hűtővédő 6e ft.
e gyári kipufogó könyök védő. 5e ft.
06-20-5-636-213
Sm fordított teló. 100e ft.
sárvédő vég új. 14e ft.
crd első lánckerék védő. 5e ft.
gyári lánckerék védő. 5e ft.
lámpa körüli burkolat. 15e ft.
kipufogó felöli burkolat. 9e ft.
06-20-5-636-213
Ha egy szóval kellene jellemezni: BRUTÁL.
Tudom szerviz igény, alkatrész ár......, de ha össze kell hasonlítanom a két motort kb ezt gondolom:
Ha a DR-Z teljesítménye, futóműve, súly/LE aránya mondjuk 4,
amit ilyen-olyan taktikákkal feljavítunk 6-ra,
akkor az EXC 450 alapban 8, és ezt lehet fokozni.
Nekem nagyon bejön.
Alsó tartományból dolgozik, hihetetlen jó a gázreakció,könnyű, ezért endurózni nagyon kellemes, de krossz pályán, vagy MÉLY HOMOKBAN , sem vall szégyent.
Kicsit magas, de ezen majd segítünk.
Remélem hamarosan lesz alkalmatok kipróbálni.
Ha az RMX 450Z tetszett hidd el ez is fog.
Ha megköttetik a biznic élek is vele.
Gondolom nem fogja megfojtani egy kis homokos terep.
DRZozi is eladta a vasat.
Átlovagolt egy WR 426-ra.
Alakul az open kategória.
üdv!
keresek fölös dugattyút az első fék munkahengerhez
1 db is jó lenne de igazán kettőnek örülnék
elméletileg egyforma a drz és az xr munkahenger
köszi!
meg levan dermedve most minden a gépen kábelek,szimeringek,ülés,himba alkatrészek
és hát szerintem nem tesz túl jót nekik ha igy kell mozogniuk
lehet hülyeség mondok mondjuk de ez van
és ha 15 óra tuán tudok menni ,akkor más nem tudja oda adni ?
pro taper kormány magasító 22ről 26mm-re.7e ft.
sm-s felső munkahenger.15e ft.
sm első sárvéő.10 e ft.
utángyártott hűtővédő 6e ft.
e gyári kipufogó könyök védő. 5e ft.
06-20-5-636-213
5e ft.
ha kell küld a címed sms-ben és holnap feladom.
sárvédő vég új. 14e ft.
crd első lánckerék védő. 5e ft.
gyári lánckerék védő. 5e ft.
lámpa körüli burkolat. 15e ft.
kipufogó felöli burkolat. 9e ft.
06-20-5-636-213
2 Motor szállítására alkalmas.
Horganyzot vas úgyhogy nem rosdásodik.
160 E FT.
érd:06-20-5-636-213
talán nem hát a kapitányt
Tudom szerviz igény, alkatrész ár......, de ha össze kell hasonlítanom a két motort kb ezt gondolom:
Ha a DR-Z teljesítménye, futóműve, súly/LE aránya mondjuk 4,
amit ilyen-olyan taktikákkal feljavítunk 6-ra,
akkor az EXC 450 alapban 8, és ezt lehet fokozni.
Nekem nagyon bejön.
Alsó tartományból dolgozik, hihetetlen jó a gázreakció,könnyű, ezért endurózni nagyon kellemes, de krossz pályán, vagy MÉLY HOMOKBAN , sem vall szégyent.
Kicsit magas, de ezen majd segítünk.
Remélem hamarosan lesz alkalmatok kipróbálni.
Ha az RMX 450Z tetszett hidd el ez is fog.
Gondolom nem fogja megfojtani egy kis homokos terep.
DRZozi is eladta a vasat.
Átlovagolt egy WR 426-ra.
Alakul az open kategória.
keresek fölös dugattyút az első fék munkahengerhez
1 db is jó lenne de igazán kettőnek örülnék
elméletileg egyforma a drz és az xr munkahenger
köszi!
ÁLL MÉG A MEGHÍVÁSUNK
Megkaptad az sms-m?
megyek majd valamikor
és hát szerintem nem tesz túl jót nekik ha igy kell mozogniuk
lehet hülyeség mondok mondjuk de ez van
egyedül csak körözgetek azt haza megyek