majd adok csipke motorkának és csipke autókának ébresztő csókot, mint a mesében... attól talán felébrednek, vagy örökre lerobbannak
velem minden ok, lassan lesz meló is, nekiállok gyűjtögetni, van mire...
pl : kicsi kocsi bummm bumm
Mire a másik felét is feltettük (vagyis inkább a főnököm, mi meg néztük bentről ahogy fagyoskodik fent a létrán ), addigra totál besötétedett...de holnap csinálok képet az EGÉSZ tábláról is...csak Neked
Szia! Én mégh nem készítettem egy szögesgumit sem, csak leírtam a több társam álltal kitapasztalt legjobb megoldást a szögesgumikészítéshez. De az én szent meggyőződésem hogy minden bütyökbe kell tenni ha azt akarod hogy kanyarodni is lehessen majd vele! Aki igazán profi a szögesgumi készítésben az "ronis" Szerintem ő minden kérdésre tudja a választ...
Hatlapfejű önmetsző lemezcsavar, lehetőleg minél nagyobb átmérőjű, de minél rövidebb (bütyökmagasságot megméred /értelemszerűen ott ahol a leginkább kopott a gumid/, annál max. 2-3 mm-rel lehet hosszabb, különben belül kilóg a vége és kiszúrja a belsőt), fúrógép vagy csavarbehajtó és kész.
Vagy megveszed az én eladó cuccomat, viszont ebbe dupla belsőt kell tenni...
Hello!
A legfontosabb hogy jó (minimum 80% -os) gumit csavarozz be! Hátra 8 -as kapupánt csavar 35mm hosszban, és sima anyát rá (nem fog fellazulni, mert a kövek elverik a menetet a csavaron!). Ide nem kell semmi plussz védő a gumiba csak egy erősített falú belső. Előlre önmetszős lemezcsavar 30mm hosszú, de viszont nemár egy plussz belsőt vágni a gumi belsejébe. Ja és nemárt először kifúrni a bütyköket!
hogy gondolta ezt majd otthon döglik vagy mi