én is most gondolkodtam rajta, mert mifelénk se nagyon lehet menni, pedig nincs hó csak fagyott föld. úgy seggreültem, alig bírok járni. itt a sportmotoron van pár kép hogyan csinálták, de jó nagy meló az tuti
Hello!
Dr350hez keresek blokk kozepet (amelyiken a motorszam van) meg valtotengelyeket.
A hatso tengely eltort, es kimarta teljesen a blokkot is;(
Bontok is erdekelnek, ahol talalok dr350 alkatreszeket!
Koszi
Csoki!
Szaktudorok válaszát várom!
DR650 kuplungkosárra fel van ugye rögzítve a fogaskerék. Először azt hittem, hogy csak a szegecsek fogják össze, tehát azok viszik át a nyomatékot, de rá kellett döbbennem, hogy ez nem teljesen így van.../miután le lett fúrva egy szegecs/
A fogaskeréknek a kosárhoz képest van egy kicsi holtjátéka /kottyanása/ kb, 1-1,5 mm. Abban kérem a segítséget, hogy ez vajon normális, vagy a fogaskerék ahol találkozik a kosárral, kikoptatta tuskóját.
Ha igen külön lehet-e kapni és átszegecselni?
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
Sziasztok,kiderült az a lamella szet nagyon drága lenne (50k+áfa)
Ezért inkább arra jutottam hogy veszek bele berugó szettet... Csak az a kérdés hogy honnan? (2004 DRZ400 S)
Ha valaki tud valami okosat mondani megköszönném!
Persze, tudom. Lényegében arra lennék kíváncsi, hogy egy SM telóból némi módosítással lehet-e egy ugyan olyan telót összerakni mint az RMZ-é. Vagy köszönő viszonyba sincsenek egymással?
szeva haver tök jót hajtotam és a harmadik körbe ugy fel lazult a talaj hogy ott is fogos volt
meg gondolom a +5 FOK miatt is
de jó volt nagyon jövö héten egy kis hajtás ?
Hát igen. Pár motort láttam már merülni, a legtöbbször elég volt a légszűrőházat leereszteni, gyertyát kiszedni, önindítóval, vagy beugóval átöblíteni, és kész. Sokszor a patak mellett volt megszerelve, és utána még sokáig volt használva a motor.
Bár amiket mondasz, az tényleg elég megterhelő a belsejének...koszos jéghideg víz, a forró dugóra:S
Hát bízom benne, hogy megmarad. Ez volt a 4. gurulásom ezzel:)
Dr350hez keresek blokk kozepet (amelyiken a motorszam van) meg valtotengelyeket.
A hatso tengely eltort, es kimarta teljesen a blokkot is;(
Bontok is erdekelnek, ahol talalok dr350 alkatreszeket!
Koszi
ebay-en is van 15$ +posta
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Szaktudorok válaszát várom!
DR650 kuplungkosárra fel van ugye rögzítve a fogaskerék. Először azt hittem, hogy csak a szegecsek fogják össze, tehát azok viszik át a nyomatékot, de rá kellett döbbennem, hogy ez nem teljesen így van.../miután le lett fúrva egy szegecs/
A fogaskeréknek a kosárhoz képest van egy kicsi holtjátéka /kottyanása/ kb, 1-1,5 mm. Abban kérem a segítséget, hogy ez vajon normális, vagy a fogaskerék ahol találkozik a kosárral, kikoptatta tuskóját.
Ha igen külön lehet-e kapni és átszegecselni?
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
Ezért inkább arra jutottam hogy veszek bele berugó szettet... Csak az a kérdés hogy honnan? (2004 DRZ400 S)
Ha valaki tud valami okosat mondani megköszönném!
http://www.keptelenseg.hu/kozl...
és egy félóra alat renbe vágok ott mindent
semmi egy idösebb fazon drz 400s volt akki a fiával jött velünk a kis cross pályára is
meg gondolom a +5 FOK miatt is
de jó volt nagyon jövö héten egy kis hajtás ?
Tudja valaki, hogy az DRZ SM első telója, és egy RMZ első telója között mi a különbség.
Bár amiket mondasz, az tényleg elég megterhelő a belsejének...koszos jéghideg víz, a forró dugóra:S
Hát bízom benne, hogy megmarad. Ez volt a 4. gurulásom ezzel:)
A hirtelen visszahűlés, meg a koszos víz okozta károsodások
Cimborák között már volt 3 példa is rá, 2 gyorsan eladta, a 3. meg hajtókaros lett + csapágyak.
Remélem azért te megúszod kevesebb problémával