Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van itt 1 motorhibás Dr 350
jaja, sok idő csinálni az a gáz, lehet csak jövőre lesz nekem is belőle vmi
én is most gondolkodtam rajta, mert mifelénk se nagyon lehet menni, pedig nincs hó csak fagyott föld. úgy seggreültem, alig bírok járni. itt a sportmotoron van pár kép hogyan csinálták, de jó nagy meló az tuti
Hali, valakinek van tapasztalata szegesgumival? erre fele már a sima cross gumival nem nagyon lehet boldogulni
Hello!
Dr350hez keresek blokk kozepet (amelyiken a motorszam van) meg valtotengelyeket.
A hatso tengely eltort, es kimarta teljesen a blokkot is;(
Bontok is erdekelnek, ahol talalok dr350 alkatreszeket!
Koszi
A K.....a anyját az ilyennek, kiszedném oszt addig ütném még mozog
nem lehet belinkelni valamiért :(
Bontottat nem próbáltál? ezek nem nagyon szoktak beszarni.
ebay-en is van 15$ +posta

http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Csoki!
Szaktudorok válaszát várom!
DR650 kuplungkosárra fel van ugye rögzítve a fogaskerék. Először azt hittem, hogy csak a szegecsek fogják össze, tehát azok viszik át a nyomatékot, de rá kellett döbbennem, hogy ez nem teljesen így van.../miután le lett fúrva egy szegecs/
A fogaskeréknek a kosárhoz képest van egy kicsi holtjátéka /kottyanása/ kb, 1-1,5 mm. Abban kérem a segítséget, hogy ez vajon normális, vagy a fogaskerék ahol találkozik a kosárral, kikoptatta tuskóját.
Ha igen külön lehet-e kapni és átszegecselni?
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
Sziasztok,kiderült az a lamella szet nagyon drága lenne (50k+áfa)
Ezért inkább arra jutottam hogy veszek bele berugó szettet... Csak az a kérdés hogy honnan? (2004 DRZ400 S)
Ha valaki tud valami okosat mondani megköszönném!
ja ja, nekem is összejött egy ugrás után, rosszul érkeztem..
Nem szeretnék ilyet személyesen átélni...

http://www.keptelenseg.hu/kozl...
Lehet,csak nem mindegy ki csinájjaaaa
király remélem sikerül meg csinálni a fürészt
és egy félóra alat renbe vágok ott mindent
na ö jól eltünt kár nem hajtot rosszul
semmi egy idösebb fazon drz 400s volt akki a fiával jött velünk a kis cross pályára is
ki volt az új emberke?és mi van rm es janóval?
Persze, tudom. Lényegében arra lennék kíváncsi, hogy egy SM telóból némi módosítással lehet-e egy ugyan olyan telót összerakni mint az RMZ-é. Vagy köszönő viszonyba sincsenek egymással?
persze!mehet a hajtás
Kicsi okosság.Meg,hogy a DRZ-ét már gyárilag elbaszták,amaz meg még olyana.
szeva haver tök jót hajtotam és a harmadik körbe ugy fel lazult a talaj hogy ott is fogos volt
meg gondolom a +5 FOK miatt is
de jó volt nagyon jövö héten egy kis hajtás ?
rmz sokkal keményebb ,a másik meg aszfaltra van.de gondolom ezt te is tudtad
Hali!

Tudja valaki, hogy az DRZ SM első telója, és egy RMZ első telója között mi a különbség.
Hát igen. Pár motort láttam már merülni, a legtöbbször elég volt a légszűrőházat leereszteni, gyertyát kiszedni, önindítóval, vagy beugóval átöblíteni, és kész. Sokszor a patak mellett volt megszerelve, és utána még sokáig volt használva a motor.
Bár amiket mondasz, az tényleg elég megterhelő a belsejének...koszos jéghideg víz, a forró dugóra:S
Hát bízom benne, hogy megmarad. Ez volt a 4. gurulásom ezzel:)
Egy ilyen merítést nem szokott megúszni károsodás nélkül a motor!
A hirtelen visszahűlés, meg a koszos víz okozta károsodások

Cimborák között már volt 3 példa is rá, 2 gyorsan eladta, a 3. meg hajtókaros lett + csapágyak.

Remélem azért te megúszod kevesebb problémával