Nekem van itthon S, E , és verseny dob is, az S nek tényleg kisebb a cső átmérője, tehát a könyökre csak úgy nem tudod feltolni..., ha nincs szükséged az E dobra inkább azt csináld meg valhogy tényleg , hogy ne üvöltsön annyira.
Hello!Tetszik az emelő amit csináltál,nem tudnád leméretezni,hogy mi mekkora és elküldeni mailbe,mert a haverom emlőjét szoktam elkérni,de az nem ilyen az gyengébb és a DRZ alatt elég labilis pedig gyári cross emlő de az nem emeli meg a vasat csak ha rásegítesz kézzel...
Nem alátétek ezek hanem ilyen kis bordázott lamellák,és azok vannak elkopva,nem tudja kiemelni a fogaskereket rendesen,és nem tudja rendesen megtekerni! A berugó szett jó megoldás lenne csak drága, és ha csak ezek a lamellák a bajai akkor előbb utóbb csak lesz ilyen bontva vagy valahol... Gondolom nem egy horribilis összeg ez a 4 kis lamella... :S
Csoki!
Szaktudorok válaszát várom!
DR650 kuplungkosárra fel van ugye rögzítve a fogaskerék. Először azt hittem, hogy csak a szegecsek fogják össze, tehát azok viszik át a nyomatékot, de rá kellett döbbennem, hogy ez nem teljesen így van.../miután le lett fúrva egy szegecs/
A fogaskeréknek a kosárhoz képest van egy kicsi holtjátéka /kottyanása/ kb, 1-1,5 mm. Abban kérem a segítséget, hogy ez vajon normális, vagy a fogaskerék ahol találkozik a kosárral, kikoptatta tuskóját.
Ha igen külön lehet-e kapni és átszegecselni?
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
én azt értem mert nekem is le kellet venem amikor csavarokat ragasztotam be de igyekeztem nem szét rántani és nem emlékszek hogy ilyen sok alátét lettvolna ott a fogaskerék alatt
de mindha felete lett volna egy vagy ketö nem tudom pontosan
Aha aha,de nem az önindítóban lesz ez a kis kütyü,hanem ....Hanem... Nemtudom :/
Az önindító valami áttéten keresztül hajt meg valami fogaskereket és oda kell ez,akkor lehet a főtengelyre...
Kár hogy ilyen segghülye vok szerelés terén :/
De köszönök minden eddigi segítséget:)
oooooooooooo sima kézel döntötem két fát ki
csak az a baj hogy rossz helyre
és ugy gondoltam fel kéne apritani és jókis átkelös akadájt épteni belöle ,
tölcs egy ötös lotot hátha segit Jézuska
Annyi a gond,hogy én csak ennyit tudok! Nem vok szakértő,ezért is írtam ide fórumba,keresik az alkatrészt agyba-főbe,de nincs,megmutatták,kézbe adták,4 kis "lemezke" Neten keresgéltem,asszem ezek lennének azok amik nekem kellenek!
Ha hülyeséget beszélnék javítsatok ki nyugodtan!
És köszi az eddigi válaszokat,jó ez a fórum legalább próbál vki segiteni :D
Baltával! aztán nő a kondid is
biztos jó móka lenne a szögesguma, nem sokat pihenne a szekér
erre meg szintúgy semmi anyagilag a béka feneke alatt vok...
Nemnem,nem én szedtem szét,a szerviz srácok azt mondták az önindítómban a kuplunglamella a cinkes...Nem tekeri meg rendesen amit meg kellene...:D
És sehol sincs alkatrész :( 4Db kis q****va lamella,a japók tudnának küldeni,de csak január végén :=(
Zsír inkább tuszkolj fel neki hátulról egy szűkítőfurulyát, csendesebb lesz, és nem lesz ronda, mint az s-es gyári hurkatöltője, egyébkéntis, asszem annak a csőátmérője is kisebb elöl a könyök csatlakozásnál.
Csoki!
Szaktudorok válaszát várom!
DR650 kuplungkosárra fel van ugye rögzítve a fogaskerék. Először azt hittem, hogy csak a szegecsek fogják össze, tehát azok viszik át a nyomatékot, de rá kellett döbbennem, hogy ez nem teljesen így van.../miután le lett fúrva egy szegecs/
A fogaskeréknek a kosárhoz képest van egy kicsi holtjátéka /kottyanása/ kb, 1-1,5 mm. Abban kérem a segítséget, hogy ez vajon normális, vagy a fogaskerék ahol találkozik a kosárral, kikoptatta tuskóját.
Ha igen külön lehet-e kapni és átszegecselni?
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
Szaktudorok válaszát várom!
DR650 kuplungkosárra fel van ugye rögzítve a fogaskerék. Először azt hittem, hogy csak a szegecsek fogják össze, tehát azok viszik át a nyomatékot, de rá kellett döbbennem, hogy ez nem teljesen így van.../miután le lett fúrva egy szegecs/
A fogaskeréknek a kosárhoz képest van egy kicsi holtjátéka /kottyanása/ kb, 1-1,5 mm. Abban kérem a segítséget, hogy ez vajon normális, vagy a fogaskerék ahol találkozik a kosárral, kikoptatta tuskóját.
Ha igen külön lehet-e kapni és átszegecselni?
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
de mindha felete lett volna egy vagy ketö nem tudom pontosan
Az önindító valami áttéten keresztül hajt meg valami fogaskereket és oda kell ez,akkor lehet a főtengelyre...
Kár hogy ilyen segghülye vok szerelés terén :/
De köszönök minden eddigi segítséget:)
fából meg vagy akadályt vagy tüzelőt
csak az a baj hogy rossz helyre
és ugy gondoltam fel kéne apritani és jókis átkelös akadájt épteni belöle ,
tölcs egy ötös lotot hátha segit Jézuska
Ha hülyeséget beszélnék javítsatok ki nyugodtan!
És köszi az eddigi válaszokat,jó ez a fórum legalább próbál vki segiteni :D
biztos jó móka lenne a szögesguma, nem sokat pihenne a szekér
erre meg szintúgy semmi anyagilag a béka feneke alatt vok...
pályát is kéne alkitani csak nincs benzines fürészem
miújság arrafele?
Ha eladó a kipufogód engem lehet hogy érdekelne.
És sehol sincs alkatrész :( 4Db kis q****va lamella,a japók tudnának küldeni,de csak január végén :=(
Szaktudorok válaszát várom!
DR650 kuplungkosárra fel van ugye rögzítve a fogaskerék. Először azt hittem, hogy csak a szegecsek fogják össze, tehát azok viszik át a nyomatékot, de rá kellett döbbennem, hogy ez nem teljesen így van.../miután le lett fúrva egy szegecs/
A fogaskeréknek a kosárhoz képest van egy kicsi holtjátéka /kottyanása/ kb, 1-1,5 mm. Abban kérem a segítséget, hogy ez vajon normális, vagy a fogaskerék ahol találkozik a kosárral, kikoptatta tuskóját.
Ha igen külön lehet-e kapni és átszegecselni?
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?