Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Voltam ott nyáron átutazóban motorral, mikor megkerültük a Balcsit Majd egy közös pályázást szervezünk tavaszra, Kakucsring vagy valami
Ja, jó már azt hittem hirtelen h tudsz valamit. Én Balatonboglári vagyok. Kicsit messze tőletek.
Nyugi, semmi para nincs a motorral legjobb tudomásom szerint Csak ismerem a srácot személyesen, kétszer voltunk Kecskeméten pályázni. Ismerős volt a motor a képeiden, gondoltam megkérdezem Hova valósi vagy?
ufó sm sárvédő citromsárga + kicsit horpadt drz-e kipufogó cserélném használt alumerervitős kézvédőre.
Szia.

Igen tőle vettem a motort. Ezt meg honnan tudtad? Talán tudsz róla valamit? Am 25000km.-elvettem, de eddig meg vagyok vele elégedve. Jó motor csak most bedöglött az aksi de erről senki nem tehet.
Nekem ilyen van (hosszabb összekötőcsővel), és nagyon brutál hangja van
Amúgy a motorodat az Oravecz Mátétól vetted, Tiszaföldvárról, ugye? Hány km-el vetted?
Szép dob. De a hangja is jó lehet!
Tegnap sikerült jelentősen (kb. 100%-kal) megnövelnem a kisfos értékét...
A Te zsebeden múlik mit veszel bele.
Én az óccsó kínait tettem,nem is bírta sokáig...
Baren talán jobb,Yuasa (gyári) k.drága......
Oké, köszi, ez jó ötlet! Holnap meg fogom nézni! Am ha újat kell bele venni akkor mit ajánlatok?
akku töltő feszültsége kb 13 környékén jó már , még annyit megtudsz nézni hogy elektrolit szint és feltöltöd deszt. vizzel, de ha már megnyekkent az akku akkor ez sem segít...
Előtte még szerintem próbálj meg két dolgot
- töltsd fel egy akksi töltővel, hogy lemerül-e
- indítsd be a motort (valahogy:)) és közbe mérj fesz.-t a kapcsain alapjáraton és ha gázt adsz kicsit növekednie kell az értéknek. Magyarul, hogy van-e töltés. Asszem ez gyakori hiba szokott lenni.
Ááá,hajtsál rá kurblival
Aha, pont 12volt. Csak 1-2 teker vele és kész.
Megpróbáltam már. Pontosan így történt, ahogy elmondtad. Gyönyörű szépen indított autóról. Utána csak 2tőt nyekkent és vége. Akkor felesleges próbálkoznom vele? Nyélből új, aki mi?
Bika kábellel akassz rá autót,és úgy be fog indulni,de ha leállítod,nem fog csak 1-2 tekerni
Ez a cellazárlat...
Sajna....
Pont 12V-ot? Mert az kevés (legalábbis autónál)! 12,5V a megfelelő!
Be se indul vele a mocsok. Pedig alaphelyzetben 12voltot mutat a mérő. Ilyenkor mi van? Megpróbálok rábizsergetni holnap, de nem sok jót, fűzök hozzá. Elég jó lehetett egyedül betolni. Ezt 3dikra sikerült betolni, de 2en tolták hátul és már lógott a nyelvük.
Nekem az akksi reggel elindította a motort,de 20 perc motorozás után a parkolóban egyedül kellett betolnom.
Mérjél az akkun indítási feszültséget.Nem mehet le indítózáskor 9 volt alá,ha mégis-KUKA az akku...
nekem a gyári is 1 évet bírt. a kínai is.....
Nekem is ilyen problémám van. 1 küllőt már cserélnem is kellett. De meg kellene huzattatnom őket vki hozzáértővel.
Hali! Sajna már elkelt, pont ma adtam fel. Sorry
Sziasztok, DR-z E -SM átalakítás után érdeklődnék, műszaki vizsgán nem gond a gyári enduro kerék cseréje, és hogy nincs láncvédő műanyag meg indexek? enélkül lehetetlen át rugdosni a gépet?
Lehet zárlatos!