Nyugi, semmi para nincs a motorral legjobb tudomásom szerint Csak ismerem a srácot személyesen, kétszer voltunk Kecskeméten pályázni. Ismerős volt a motor a képeiden, gondoltam megkérdezem Hova valósi vagy?
Igen tőle vettem a motort. Ezt meg honnan tudtad? Talán tudsz róla valamit? Am 25000km.-elvettem, de eddig meg vagyok vele elégedve. Jó motor csak most bedöglött az aksi de erről senki nem tehet.
Nekem ilyen van (hosszabb összekötőcsővel), és nagyon brutál hangja van
Amúgy a motorodat az Oravecz Mátétól vetted, Tiszaföldvárról, ugye? Hány km-el vetted?
akku töltő feszültsége kb 13 környékén jó már , még annyit megtudsz nézni hogy elektrolit szint és feltöltöd deszt. vizzel, de ha már megnyekkent az akku akkor ez sem segít...
Előtte még szerintem próbálj meg két dolgot
- töltsd fel egy akksi töltővel, hogy lemerül-e
- indítsd be a motort (valahogy:)) és közbe mérj fesz.-t a kapcsain alapjáraton és ha gázt adsz kicsit növekednie kell az értéknek. Magyarul, hogy van-e töltés. Asszem ez gyakori hiba szokott lenni.
Megpróbáltam már. Pontosan így történt, ahogy elmondtad. Gyönyörű szépen indított autóról. Utána csak 2tőt nyekkent és vége. Akkor felesleges próbálkoznom vele? Nyélből új, aki mi?
Be se indul vele a mocsok. Pedig alaphelyzetben 12voltot mutat a mérő. Ilyenkor mi van? Megpróbálok rábizsergetni holnap, de nem sok jót, fűzök hozzá. Elég jó lehetett egyedül betolni. Ezt 3dikra sikerült betolni, de 2en tolták hátul és már lógott a nyelvük.
Nekem az akksi reggel elindította a motort,de 20 perc motorozás után a parkolóban egyedül kellett betolnom.
Mérjél az akkun indítási feszültséget.Nem mehet le indítózáskor 9 volt alá,ha mégis-KUKA az akku...
nekem a gyári is 1 évet bírt. a kínai is.....
Sziasztok, DR-z E -SM átalakítás után érdeklődnék, műszaki vizsgán nem gond a gyári enduro kerék cseréje, és hogy nincs láncvédő műanyag meg indexek? enélkül lehetetlen át rugdosni a gépet?
Igen tőle vettem a motort. Ezt meg honnan tudtad? Talán tudsz róla valamit? Am 25000km.-elvettem, de eddig meg vagyok vele elégedve. Jó motor csak most bedöglött az aksi de erről senki nem tehet.
Amúgy a motorodat az Oravecz Mátétól vetted, Tiszaföldvárról, ugye? Hány km-el vetted?
Én az óccsó kínait tettem,nem is bírta sokáig...
Baren talán jobb,Yuasa (gyári) k.drága......
http://www.sportmotor.hu/motor...
- töltsd fel egy akksi töltővel, hogy lemerül-e
- indítsd be a motort (valahogy:)) és közbe mérj fesz.-t a kapcsain alapjáraton és ha gázt adsz kicsit növekednie kell az értéknek. Magyarul, hogy van-e töltés. Asszem ez gyakori hiba szokott lenni.
Ez a cellazárlat...
Sajna....
Mérjél az akkun indítási feszültséget.Nem mehet le indítózáskor 9 volt alá,ha mégis-KUKA az akku...
nekem a gyári is 1 évet bírt. a kínai is.....