egy szóval sem mondtam hogy nem segítenék
aki a legközelebb van az mindig megy segíteni
na de nem azért hogy nehogy letörjön az illető úrhölgy körme.....
bár nőneműekkel még eddig sosem motoroztam, ez nem előítélet, hanem mert felénk csak robogósok vannak, azokkal meg inkább nem...
ez így van néha fel kel azt a motort emelni de a segítség is jól jön néha néha ha egy motoros lány vagy fiú elesik és te ott vagy a közelében csak segítenél neki!
ilyent vett haver csak nincs benne ilyen "rengeteg"sok km
ahogy hoztam haza én tekertem bele az 1400. kilométert
hamarosan vizsgázik korlátlanból aztán hajtaná betonon a gyáriasat, másikat meg terepen
mondjuk én teljesen hülyeségnek tartom, na de hát pénzel együtt úgy néz ki az ész nem jár.......
bár én aszfalton sem sok kedvel járok
Én eddig még nem estem el, de nem sokon múlt a dolog. Azóta inkább szépen lassan, öregasszonyosan átgurulgatok rajta Nem is az lenne a baj ha elesek... de utána ki állítja fel helyettem a motort?
Ma megvolt az első esèsem a drz-vel egy nedves villamos sinen...jòl vizsàgázott a hütõvèdö ès a karbon blokk vèdõ! Sajnos a vàltòkar letört! Nem tudja valaki hol lehet jò àron kapni?
Hali
S verzión mikor illik vezérműláncot cserélni? Van e szükség még más (pl feszítő-vezető) cserére is?
Gyárija 11 ezer ft körül lehet, ha jóltudom. Mit javasoltok? Tapasztalat?
Csao,megmondana valaki hogy nagyjabol mit er a motorm vagy hogy mit kerjek erte mert nincs mozgas à piacon.latom ITT hogy vennenek 500ert papir nepkulit,en meg 700ert Sem tudom eladni egy csomo extraval.kivancsi vagyok , ennyi.
Az átmenő dobok belülről kifelé haladva: perforált cső, (jó esetben) lángfogó háló, tömőanyag (kipufogó gyapot), külső palást.
A tömőanyagot a perforált cső cső és a palást közé kell begyömöszölni. Az hogy a perforált cső a dob melyik végével van egyben az gondolom dobfüggő. Azt a végét kell levenni ami egy kupak. Nálam ez a dob eleje volt, nem a vége.
hogyan tömted meg?
nekem nagyon hangos a mocim, gondoltam megtömöm.
levettem a végét és csak egy kb 15 cm-es hálós cső maradt rajta.
ezt hogyan tömted meg?
aki a legközelebb van az mindig megy segíteni
na de nem azért hogy nehogy letörjön az illető úrhölgy körme.....
bár nőneműekkel még eddig sosem motoroztam, ez nem előítélet, hanem mert felénk csak robogósok vannak, azokkal meg inkább nem...
szerintem aki motorozik az motoros
nincs olyan hogy motoros lány meg motoros fiú...
motoros meg nyögjön ha úgy adódik
nekem az xr-t a 12 éves gyermekem felállítja
ahogy hoztam haza én tekertem bele az 1400. kilométert
hamarosan vizsgázik korlátlanból aztán hajtaná betonon a gyáriasat, másikat meg terepen
mondjuk én teljesen hülyeségnek tartom, na de hát pénzel együtt úgy néz ki az ész nem jár.......
bár én aszfalton sem sok kedvel járok
azért raktam vissza mert az EGRUS hangos volt
S verzión mikor illik vezérműláncot cserélni? Van e szükség még más (pl feszítő-vezető) cserére is?
Gyárija 11 ezer ft körül lehet, ha jóltudom. Mit javasoltok? Tapasztalat?
Én most járok vele 30 000 km-nél.
az enyémben perforált cső nuku-nincs
kéne hogy legyen?
Iszol pezsgőt?
Ma mentünk visszafele is rajta
Sötétbe nagyon király volt
de tényleg nem szeretném ha elötem bohockodnátok ,
A tömőanyagot a perforált cső cső és a palást közé kell begyömöszölni. Az hogy a perforált cső a dob melyik végével van egyben az gondolom dobfüggő. Azt a végét kell levenni ami egy kupak. Nálam ez a dob eleje volt, nem a vége.
hogyan tömted meg?
nekem nagyon hangos a mocim, gondoltam megtömöm.
levettem a végét és csak egy kb 15 cm-es hálós cső maradt rajta.
ezt hogyan tömted meg?
Attila
Én 0.7 és 1 között használom de kell hozzá vak szelep
120/90 gumi nagyon bevált nekem