Szia!
Az enyém igaz drágább árban, ha végigfizeted, de most 100.000Ft-ból néven van, gyári SM, fekete, és nincs benne 8.000 Km.
Csak egy gyors hitelátvállalás, fix törlesztő és hajthatod.
Az a 17.790 Ráadásul kibirható. A maradék pénzből pedig fejleszthető izmosabbra.
De ez csak egy ötlet! Ha érdekel, irj!
Jano
Ha valakit érdekelne eladó ez a Lazer mx6 Octopus sisak!Hibátlan állapotban van mivel csak supermoton használtam!Ha érdekel írj az adatlapomon lévő mail címre!
én mikor tavaly szétszedtem akkor full üres volt aki csinálta elöttem nem tett semmit a gyapot meg a perforált cső közé tehát kb 1 hét alatt kifújta az egészet...
Most kétféle anyag van benne. Az eredeti valamiféle táblás, kissé szövetszerű volt feltekerve. Most az van a dob végében (a vége felől hibátlannak tűnt), az elejébe pedig üvegszálasat tömtem. Éppen elég lett, a dob fele , vagy majdnem fele üres volt.
tömöanyag függő mennyire lesz halk meg attól is függ keményre tömöd vagy puhára, persze ha puhára tömöd lehet jobban csillapít de hamar kiég de ne is legyen halk, had szóljon legalábbis én ugy szeretem
Megtömtem a dobot, de nem nagyon lett halkabb.
Persze le kellett venni, a végével volt egyben a perforált cső, úgyhogy először a végét vettem le, azután levettem, és szétszedtem a másik végét is.
Félig üres volt a dob eleje, jól megtömtem, éééés: NEM LETT HALKABB. Legalábbis nem sokkal.
Tehát a kúpos végű AR (Albert Rancing) dobot nem a végén érdemes szétszedni.
Ma is megvívtam harcom a gonosz négy kerekű állatfaj ellen. Egy nagypapi támadásba lendült, de sikerült lefegyverezni. Nem igazán látott a szélvédőnél tovább... cserébe kapott jó kis durrogást a fülébe Ha látni nem lát, legalább a füle legyen működőképes
havernak kellene......
van neki egy rendszámos pipec állapotú, aztán kellene egy romosabb terepen ütni-vágni
azért nem is kell rá rendszám
2 motor 1 papír
Az enyém igaz drágább árban, ha végigfizeted, de most 100.000Ft-ból néven van, gyári SM, fekete, és nincs benne 8.000 Km.
Csak egy gyors hitelátvállalás, fix törlesztő és hajthatod.
Az a 17.790 Ráadásul kibirható. A maradék pénzből pedig fejleszthető izmosabbra.
De ez csak egy ötlet! Ha érdekel, irj!
Jano
1: milyen nyomáson használjátok a gumikat?
2: hátul mi a legideálisabb méret? (mert nekem ezen 110es van, nemtudok mihez viszonyítani)
És mennyire betörés biztos az a táska lakat?
Bezzeg az én dobom.
Persze le kellett venni, a végével volt egyben a perforált cső, úgyhogy először a végét vettem le, azután levettem, és szétszedtem a másik végét is.
Félig üres volt a dob eleje, jól megtömtem, éééés: NEM LETT HALKABB. Legalábbis nem sokkal.
Tehát a kúpos végű AR (Albert Rancing) dobot nem a végén érdemes szétszedni.
van neki egy rendszámos pipec állapotú, aztán kellene egy romosabb terepen ütni-vágni
azért nem is kell rá rendszám
2 motor 1 papír