én azért vettem meg mert besült a gyári
faszán megnő a nyomaték már közepes fordulaton ami még erdőbe is jól jön
mondjuk én aszfalton megyek inkább oda meg nem lehet túl erős
Ja ja,athenáról én is hallottam,mondjuk 120 körül.Meg hogy jó.Egy csávó rakott LTZ-re.
De az a 100 is sok még nekem.Na meg ha már terepen kevés lesz az ereje,akkor van értelme ezen gondolkodni. Mert az hogy egyenesben le lehet nyelezni,még nem tudás...
wiseco nem gyárt hengert, csak dugót, szal az a kit hüvelyes ami gáz.
amúgy kb 100-ból megvan komplett athena vagy millenium 440es henger, wiseco dugó, gyűrű, tömítéssel
és érezhető a különbség
Sziasztok.már bocsi hogy beleszólok.Nekem is nagyon közel állnak a szívemhez a supermonok.
Az én motorom,ami a drz elődjének mondható,megy 135-öt.namármost sztem a drz-nek abban a vázban leáttételezve mennie kell 170et.főleg,ha kerül rá mondjuk egy wiseco 440-es big bore kit
Tyű egy olyat szívesen kipróbálnék.
Láttam videókat450essel építve (talán kx450f-ből ) szépen hasítottak.
Értem.Nem biztos hogy mérvadóak az adataim,írt ide (vagy az SM-fórumba)valaki olyat,hogy az övé160at megy,és még 2.ban gázra emeli az elejét.Kérdeztem is,hogy hová tették benne a turbót
Értelmes szélvédelemmel meg beállítással azért valszeg többet tud annál amit írtam.
Egy 25-ös mito tud 170-et?Akkor az van már farigcsálva,nem
Eladó a képeimen látható Martin Sport dob. Alig használt. Hibátlan állapotban. Kivehető hangtompítóval... Brutál Hang:) Adok hozzá DRZ könyököt illetve DR könyököt is. Ár megegyezés szerint. Én 50.000-ért vettem.... Írjatok ha érdekel...
sziasztok
drz 400 e blokkot keresek......alkatrészek kellenének.pontosabban olajpumpa és kuplungkosár...........aki tudna segítteni akár olyan címel ahol hallott bontott drz ről azt nagyon megköszönném..sziasztok
Figyi, akkor akarom kiszedni, ha tudom hogy semmi hülyeséget nem teszek vele. A szerelő azt mondta ne szedjem ki, mert valamilyen port megfog ha nem húzom a gázt és motorfék... Még semmit nem döntöttem, valószínűleg ezért írtam ide. Ez nem simson hogy kedvemre fűrészeljem a kipuffot.
Köszi a választ,supermoNo építésen töröm a fejem( Mito váz) és eddig a drz blokk a legésszerűbb választás,csak ez óra szerint megy így 170et,ahhoz képest nem akarok visszaesést,de a megfelelő áttétellel meg plusz 20 lóerővel,akkor valszeg kell ennyit mennie.
Amúgy mennyit forognak?
A gyári sztem 14/47.Így pontosat nem tok,de 120 körül lehet.
Nekem volt 17-es kerékhez 14/41,azzal 142-t tudott JÓ biciklióra szerint,de már nem gyorsult valami fényesen...
Most 14/44 van 17-es kerékhez,ez megegyezhet kb az eredeti endúróáttétellel.Így egész tűrhető,csak pakolni kell folyamatosan
Sziasztok! A 400 DRZ-nek,asszem az E változat mennyi a vége? Ez az 50 lóerős,ha jól tudom, és ezt milyen áttétellel tudja? Fogszám elöl-hátul? Köszi! A blokk miatt kérdem,nem azért,mert enduróval akarnék száguldozni
erről beszéltem
www.450moto.com