Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.

Tudom ez nem a reklám helye, de ha valaki jó kiszolgálást, precíz szervizelést szeretne, tudom ajánlani a Suzuki-Interat-ot Bicskén ( http://www.suzuki-interat.hu ). Én egy DL-650-t szervizeltettem ott, végig néztem a szervizelést, nagyon korrektul megcsináltak mindent. Igaz van ott pár ismerős azért is vittem oda. Budapesttől nincs túl messze 30-40 km, az 1. főúton, vagy az M1-en.
Kössz!
Ezeket akkor végigzongorázom.
Szevasztok
hol találok drz-hez "vaddisznó" matrica szettet?
http://www.hasznaltauto.hu/2035138_suzuki_dr-z_2000
A holtpont jelzését a lendkeréken ezen keresztül lehet sasolni. De ha kiesik, akkor fröcsög ki az olaj is.
hello kipufogót keresek a motoromra drz 400 s ha van valakinek eladó írjon max 35000
Raptor Triovál-t tudtam szerezni!Itt árulta egy srác!A hangja az hihetetlen!Nagyon mélyen dübörgő meg ha visszaváltasz vagy motorfék van vagy csak ha váltasz akkor olyanokat lőőőő mintha fegyverrel lőnének fejbe Van egy haverom akinek sportmotor van és ahogy meghallotta és ment vele lese birtam szedni a motorról!Naon jó dob komolyan!Akkor rem nem lesz baja....
Általában az 1000km-es olajcserénél szokták felrakni a sportdobot, amit szinte minden DRZ-hez adnak ajándékba
Csao,milyet vettél?milyen lett a hangja?
Azt írtam volna, hogy eldugult légszűrővel járkálok? Annyira azért én is odafigyelek, hogy ne legyen piszkos, csak egy kicsit elhalasztottam a tisztítást de nem volt olyan állapotban, hogy a "megfulladjon" a motor. Ápolom és gondozom a motoromat nem olyan vagyok ember aki szétnyírja a motorját aztán jól megszopat valakit vele.
Ha lehet, ha nem én már nem veszem le
Azért tud jó nagy por lenni a sziládr burkolatú utakon is - onnantól meg majdnem mindegy.
Üdv!Bejáratós még a motorom(DRZ 400 SM K7)Lehet rá sportdobot rakni az előtt hogy nincs bejáratva?Mert most van benne 600 km és már raktam rá Lesz vmi baja?
Azért "nagyon okos" barátom, mert a szivacsszűrő - a papírral ellentétben - ha elkoszolódik, akkor nem eldugul, hanem átszív...
Mondjuk SM esetében más a helyzet, ott nem éri akkora szennyeződés.
A légszűrő tisztasága, és a hengerkopás között azért van összefüggés. Nem árt, ha minden motorozás előtt frisset raksz be.
Megosztanád velem, hogy miért kopna szarrá a hengerem? Ha szerinted a légszűrő miatt akkor jobb ha átváltasz rollerre mert a motorozás nem neked való. Az olajcserét meg az előírás szerint 6000-ként csinálom.
Majd akkor észreveszed ha 20e km múlva szarrákopik a hengered azt' vehetsz másikat 150e-ért...remélem hogy ez nálad fog bekövetkezni és nem a következő tulajt fogod megszopatni vele
Én is ilyen olajat használok a dokiba, de én 1500-ként cserélem.
Én Castrol Power 1 10W-50-es olajat használok. 6000 km-ént cserélem és ennyi km után is csak 1 dl olajat kellett hozzáöntenem A légszűrő tisztítását egy kicsit elhanyagoltam de miután kitisztítottam sem éreztem sok különbséget.
Ha jól emlékszem valaki keresett itt generátort!
itt találtam eladó cuccokat drz hez szóljon rá hátha van neki!
üdv:.száraz
Én Castrol Edge 10W60 olajat használok, mivel sokat megyek a belvárosban, s állok a dugóban. Ugye ventillátor nincs az E ben, igaz termosztát sem, de ha fél orát alapjátaton döcög a 40 fokban, akkor már azárt szerintem rugdossa a hütöviz a 100C-ot. Egy táblázatban néztem, s 100C on jobb a vizkozitása a 60-as olajnak, mint a 50, vagy 40-esnek. Nyilvén S tipusba nem tennék ilyet, mert azon jobb a hütés.
Légszürö: kb 1000 km...
Hello! Pont ott vettem. 250Ft volt Ami érdekes, h eddig már kb fél napi állás után az olaj lefolyt a vázból, a szintet már nem is tudtam nézni. Lehet, h a tömítés hiánya miatt, mert most már van, és így alig folyt le valamennyi.
Olajat nekem is eszi, igolból kb 8dl/2000km. Most motult tettem bele.

Ha már itt tartunk. Légszűrőt milyen időközönként tisztítjátok utcai használat mellett? Én 1000km-enként. Annál sűrűbben csak nem kell. Vagy...?