Lenne egy olyan kéedésem, hogy DR-Z S -nél nektek az olajfogyasztás milyen mértékű?
Azért érdekel, mert nekem olyan 1600-1700 km alatt egy litert bekajált az áállat, de egyáltalán nem füstöl a gép még hidegen sem. Terepen is volt használva a gép, nem kímélve lűttem neki.
Szoktam nézegetni az olajat sűrűn és töltöm utánna, ha kevés. Amúgy Castrol Actevo Xtra 10W40 olajat használok. Valaki használ más olajat?
Kell lenni O gyürünek. Èn minden esetben cserélem is. NAgyokosok persze azt mondják hogy nem kell. HA Pesti vagy, akkor M3 kivezetöjén az Auner mellettis szuzukiban lehet is venni. A többi szalonban álltalában csak rendelésre. 800Ft körol van a kicsi+nagy párban
hi
sokmindentől lehet. próbáld meg lehúzni a fojtószelep potit (kábel jön ki a karbiból és bal oldali idom alatt van a csati) nekem ez segített vagy karbi alapjárati körben dugulás vagy gázbowden ragad ilyesmik.
remélem tudtam segíteni
Én mindenért a Budaörsi úti Full Gas-ba viszem a DRZ-E-met, és eddig semmi kifogásolni valóm nem volt a szervízzel kapcsoltaban, bár az igaz, hogy beszélgetni szeretnek . Barátom pedig a Háros utcai Suzuki Hollóshoz viszi a az DRZ-E-jét, ott is minden smakkolt "eddig"
Köszöntök mindenkit aki tagja a fórumnak. Suzuki DR 125 SM és DRZ 200 SE motorkerékpárral kapcsolatban szeretnélek faggatni titeket, hogy valamelyikőtök rendelkezik -e tapasztalattal a két motorkerékpár közül, hogy milyen a masina. Lehetőség szerint új motor vételén gondolkodom és ezen két típus ragadott meg jobban. A DR 125 SM most debütált nem olyan régen tudom és a 200-ast csak külföldön forgalmazzák és nem ezen a kontinensen (sajnos). Szóval örömmel fogadok mindenkit aki tud a témában információval, tanáccsal szolgálni.
Kezdő motoros vagyok és munkábajáráshoz, illetve lightos, higgadt rötyögéshez lenne a moci olykor rossz utakra is.
Szasztok!
DRZ sm kerekét belehet rakni rmz 450-be simán?
Valaki biztos hozzáértőbb mint én...
+ mit gondoltok rmz-ről tartósság tekintetében? Drz e hez képest pl.
Köszi a válaszokat!
Szevasztok!
Arról a jelenségről szeretnék tájékoztatást kapni, (2006 drz 400 e)hogy menet közben ha behúzom a kuplungot a fordulat szám nem szúr le azzonnal hanem fokozatosan áll csak vissza alapjáratra.Egyépként álló helyzetben röktön visszaáll.Ez vajon rendellenesség vagy így van kitalálva?
A segítséget előre is köszönöm!
Egyébként, ha már billentyűt ragadtam:
Nem olyan rég vettem egy '06-os DRZ E-t. Keresgéltem szervízt, hogy hova vihetném ha ne adj isten...
Hozzám legközelebb a Budapesti Full Gas lenne Bp-Budaörs határán, alig 5-6 perc de a közelség nem minden. Voltam már bent és annyira azért nem voltam elájulva az ügyfél-kezeléssel. Kezdve azzal hogy 5 percet álltam mire a pult mögött befejezték a jóízű dumálást és megkérdezték hogy segíthetnek-e.. Mindegy
Van valakinek tapasztalata erről a szervízről? Vagy melyik kereskedést ajánlanátok Bp-en?
Ámberek!
Valaki nem tudja véletlenül a lánckerék kihajtótengelyén,ill a váltókarnál levő szimmering méretét
Valahonnan csordogál az olaj,de még nem szedtem szét.Meg cserélhetők azok kívülről?
Köszi.G.
hmm
35 helyett 51 ló fincsi
de nem értem pl miért mikuni karbit raktak rá keihin helyett.
furat is csak 92mmm pedig 94-et simán elbírja és akkor máris 470cc.
azé pár cuccot elfogadnék róla
szia:)
ugyan........nemgond.ha jobban belegondolok énsem fogom elldobni a már javíthatatlan alkatrészt........nem dobom ki mert jó lesz kuriózumnak ,hogy ilyen is volt a gépemmel.:)) amugy ugynézki hogy sikerült találnom egyet.........amugy köszi azért hogy próbáltál segítteni:) minden jót szia:))
szia ! nek mvolt alatta !2004 es a mocim asszem de lehet hogy hármas.:)nemtom de a tavalyi olajcserénél találtam olyan kis rugócskát........ennyi lenne:)
Bár ennek mértékét nemtom pontosan megmondani,de egy nap a gokartpályán és jócskán lement a nívón a szint.Na monnyuk kapta is...
Lenne egy olyan kéedésem, hogy DR-Z S -nél nektek az olajfogyasztás milyen mértékű?
Azért érdekel, mert nekem olyan 1600-1700 km alatt egy litert bekajált az áállat, de egyáltalán nem füstöl a gép még hidegen sem. Terepen is volt használva a gép, nem kímélve lűttem neki.
Szoktam nézegetni az olajat sűrűn és töltöm utánna, ha kevés. Amúgy Castrol Actevo Xtra 10W40 olajat használok. Valaki használ más olajat?
Kell lenni O gyürünek. Èn minden esetben cserélem is. NAgyokosok persze azt mondják hogy nem kell. HA Pesti vagy, akkor M3 kivezetöjén az Auner mellettis szuzukiban lehet is venni. A többi szalonban álltalában csak rendelésre. 800Ft körol van a kicsi+nagy párban
endúró-s merre laksz hogy oda hordod?
sokmindentől lehet. próbáld meg lehúzni a fojtószelep potit (kábel jön ki a karbiból és bal oldali idom alatt van a csati) nekem ez segített vagy karbi alapjárati körben dugulás vagy gázbowden ragad ilyesmik.
remélem tudtam segíteni
Kezdő motoros vagyok és munkábajáráshoz, illetve lightos, higgadt rötyögéshez lenne a moci olykor rossz utakra is.
DRZ sm kerekét belehet rakni rmz 450-be simán?
Valaki biztos hozzáértőbb mint én...
+ mit gondoltok rmz-ről tartósság tekintetében? Drz e hez képest pl.
Köszi a válaszokat!
Arról a jelenségről szeretnék tájékoztatást kapni, (2006 drz 400 e)hogy menet közben ha behúzom a kuplungot a fordulat szám nem szúr le azzonnal hanem fokozatosan áll csak vissza alapjáratra.Egyépként álló helyzetben röktön visszaáll.Ez vajon rendellenesség vagy így van kitalálva?
A segítséget előre is köszönöm!
Egyébként, ha már billentyűt ragadtam:
Nem olyan rég vettem egy '06-os DRZ E-t. Keresgéltem szervízt, hogy hova vihetném ha ne adj isten...
Hozzám legközelebb a Budapesti Full Gas lenne Bp-Budaörs határán, alig 5-6 perc de a közelség nem minden. Voltam már bent és annyira azért nem voltam elájulva az ügyfél-kezeléssel. Kezdve azzal hogy 5 percet álltam mire a pult mögött befejezték a jóízű dumálást és megkérdezték hogy segíthetnek-e.. Mindegy
Van valakinek tapasztalata erről a szervízről? Vagy melyik kereskedést ajánlanátok Bp-en?
Valaki nem tudja véletlenül a lánckerék kihajtótengelyén,ill a váltókarnál levő szimmering méretét
Valahonnan csordogál az olaj,de még nem szedtem szét.Meg cserélhetők azok kívülről?
Köszi.G.
Olajcsere+szelephézag ellenőrzésen volt a motorom az amargónál, amikor hazahoztam, ezt láttam:
35 helyett 51 ló fincsi
de nem értem pl miért mikuni karbit raktak rá keihin helyett.
furat is csak 92mmm pedig 94-et simán elbírja és akkor máris 470cc.
azé pár cuccot elfogadnék róla
Itt a link:
http://www.yoshimura-jp.com/en...
http://motorcucc.extra.hu
ugyan........nemgond.ha jobban belegondolok énsem fogom elldobni a már javíthatatlan alkatrészt........nem dobom ki mert jó lesz kuriózumnak ,hogy ilyen is volt a gépemmel.:)) amugy ugynézki hogy sikerült találnom egyet.........amugy köszi azért hogy próbáltál segítteni:) minden jót szia:))