Nincs rajta, pedig kerestem mindenhol Szerencsére van az aunernél raktáron.
A dologban az a szép, h elvileg legutoljára márkaszervízben cserélték az olajat...
Szia Gábor!
Érzem,hogy ez így nagyon rosszul jön ki,amiért már most bocsánatot is kérek,hiszen én ajánlottam asszem.De meghánytam vetettem a dolgot és arra jutottam,hogy mégsem adom el a sérült generátort.Két okból:- még akár nekem is szükségem lehet rá
-nem tudtam rá árat kitalálni.
Remélem megérted és bocs mégegyszer!
G.
SZIASZTOK! ha valakinek esetleg lenne eladó leégett vagy hibás drz generátora akkor szivesen megvenném valami occsópénzért ha már valakinek nem kell...........előre is köszi......fontos lenne mert több mint egy hónapja nem megy a ocim és nincsen pénzem 80 rugós új generátorra..........az enyém pedig javíthatatlan........pás
Hello elkezdett csörögni a motorban valami olyan mintha a vezérmü lánc felöl jöne mi lehet az
szerintetek hétröl hétre hangosabb nem merek vele járni és csak 11500km van benne 3000
ezrenként olajcsere
A napokban jelentek meg a kereskedőknél a 2008-as DRZ-k. Bár úgy tudom hogy csak az S, meg az SM. A Suzuki hivatalos oldalán már fent is vannak. Az S idén kék, és fekete.
Állítólag 450-es legkorábban jövőre lesz.
- rendszeres olaj + szűrőcsere / könyvben 6000-ként, ha nagyon hajtod akár 4-5000 ként is lehet/
- rendszeres légszűrőtisztítás, főleg ha poros, saras helyeken jársz, SM-nél ritkábban kell,
- rendes bemelegítés, amíg nem üzemmeleg nem húzod neki, a legjobb alapjáraton 5-10 percig, utána finoman elindulni, lehet hallani -ha valakinek van füle hozzá- hogy mikor üzemmeleg, elcsendesedik a motor, más lesz a hangja, mint hidegen. Ha meleg akkor lehet kenni a száját.
- nem egykerekezel vele hosszú szakaszon / elégtelen lesz a kenés /
Ha ezekre figyelsz, akkor a kategóriához képest egy rendkívül üzembiztos és megbízható motorod lesz.
Persze ennek ára van, mégpedig a papíron 40, a valóságban a kb. 32-35 lóerő... tehát nem az a kihegyezett gép.
A 2008-as DRZ-ket nem lehet forgalmazni Mo-n, mert nem felel meg ez EURO3-nak. Már csak a maradék 2007-esek vannak. Gondolom a Suzuki, az RMZ-450 ből alkot majd valami utcai változatot na és akkor fog megütni a guta! :-)))
Nem kell, de lehet. A Finsterrel a sima gyári fúvókákat is lehet hagyni. Ha akarsz egy kis! plussz lóerőt, akkor kell egy nyitott légszűrőház + légszűrő meg egy dynojet kit.
Rmz,vagy drz.Olyasmit hallottam hogy 450es lesz a drz!?Meglátjuk hogy válik be a suzuki Én is azért vettem drz-t mert ugyanazt hallottam róla mind te,meg kurvára tetszett is meg minden.De egyelöre nagyon megteszi ez is.Ez is ledob a hátáról
Jó érzés volt!Meg a szalonban is amikor átadták a kulcsot!Ez a motor volt a vágyam!Jók a sportmotorok is de vhogy nekem minig erre húzott az érdeklődésem!Milyen 450-set?
A listaára 1495000 ft!De ebből elengedtek 10% és igy elhoztam 0%-ra Igy akkor csak kb 1350000 ft volt az üzembe helyezéssel névre irással mindennel!Azért vettem itt mert jó fejek vannak ott meg itt lehetett igy megoldani
szerintetek a TS-R re jó a DR v DR-Z féktárcsája?
A dologban az a szép, h elvileg legutoljára márkaszervízben cserélték az olajat...
Aki cserélt már otthon olajat, a szűrő alatt ugye volt egy O-gyűrű?! (5-ös a képen) Mert nekem nem
Érzem,hogy ez így nagyon rosszul jön ki,amiért már most bocsánatot is kérek,hiszen én ajánlottam asszem.De meghánytam vetettem a dolgot és arra jutottam,hogy mégsem adom el a sérült generátort.Két okból:- még akár nekem is szükségem lehet rá
-nem tudtam rá árat kitalálni.
Remélem megérted és bocs mégegyszer!
G.
szerintetek hétröl hétre hangosabb nem merek vele járni és csak 11500km van benne 3000
ezrenként olajcsere
Állítólag 450-es legkorábban jövőre lesz.
KÖSZÖNÖM
- rendszeres olaj + szűrőcsere / könyvben 6000-ként, ha nagyon hajtod akár 4-5000 ként is lehet/
- rendszeres légszűrőtisztítás, főleg ha poros, saras helyeken jársz, SM-nél ritkábban kell,
- rendes bemelegítés, amíg nem üzemmeleg nem húzod neki, a legjobb alapjáraton 5-10 percig, utána finoman elindulni, lehet hallani -ha valakinek van füle hozzá- hogy mikor üzemmeleg, elcsendesedik a motor, más lesz a hangja, mint hidegen. Ha meleg akkor lehet kenni a száját.
- nem egykerekezel vele hosszú szakaszon / elégtelen lesz a kenés /
Ha ezekre figyelsz, akkor a kategóriához képest egy rendkívül üzembiztos és megbízható motorod lesz.
Persze ennek ára van, mégpedig a papíron 40, a valóságban a kb. 32-35 lóerő... tehát nem az a kihegyezett gép.
ha eladod akkor megbeszélhetnénk telefonon hogy smint-mikor merre..........felhívnál holnap hogy mennyit kérsz érte?
köszi szia