Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akksival annyi gondom volt, hogy a gyári 2,5 év után behalt. Vettem kínait, de egyelőre bírja.
héé srácok! Hol lehet venni DRZ-hez vízpumpa felújító készletet
mer h robgótuningon nem volt a prox cuccok közt, akkó hun?
szeva tegnap hivogatalak csak nem veted fel
pedig Kakkukal le akkartunk motorozni hozád
srácok mi van donovalival?
nekem 7liter
Jelentem én is hazaértem. A kuplungbovdenem meg majdnem kibírta hazáig. Köszönöm a segítséged Danez
Eladó szeretett BIG-em..:( Sajnálom hogy ennyiért és így kell megválnom tőle de muszáj! Ha tudtok segíteni eladni akkor nagyon megköszönném, mert sürgős pénzügyi válságba kerültem és azért is adom el! Előre is köszönöm!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_big_a
korl25kw-3976789
hali. kövit próbáld meg a szabályzónál húzd szét a csatlakozást és próba lámpával nézd meg hogy kap e áramot. az egyik vezetékben kb 12volt körül kéne lennie de ez az aksi töltöttségétől függ.lényeg hogy kap e áramot mert én már jártam úgy hogy el volt szakadva a vezeték és azért nem töltött.még annyit hogy tedd gyújtásra úgy próbáld.
vége az extrém motoros versenynek veszprémben
hamarosan lesz videóm.............az idő miatt kegyetlenűl csúszott a pálya voltak ám esések-kelések
nekem most 14/47 van fenn.............105km/ majdnem nyélen!
de lemegyek 13/47-re nem szeretek száguldozni pláne erdei úton jó lesz majd a max 100
de baszottúl jól gyorsúl majd úgy 70-ig
ha szerencséd van 120talán lesz
Sziasztok !
15/44-es gyári áttétellel 148 a vége.
Szerintetek 14/46-ossal mennyire számithatok ?
Kössz !
azta,igazad van
néztem pedig nagyon
de felnem tünt volna mondjuk nekem arra nem lenne szükségem
vmitöl szivárgás van,de nem olaj hanem viz
a tengely vég az nem egyforma én úgy látom
nézd meg gyertyát milyen szinü
fehér szinü akkor keveset kap
ha sokat akkor fekete
ha barna akkor
semi eszkoz de kovi heten meg nezzetem talaltam egy nagy drz gurut akki elvileg vagja ezzeket a hibakat ,vagy mas nem le viszem szerelomhoz de koszonom segitseget
Szia! ki kellene méretni a töltést de de nem csak a te motorodnál !egyszerre két Drz-én kellene.Pl az enyémen is, és össze lehetne a két mértéket hasonlítani. Akkor kiderülne , hogy mi a rossz , szerezz egy műszert és val. délután összenézzük.
én már 3éve kinzom magam vele,párszor felbaszta agyamat
sajnos nem tudok normális választ adni kérdésedre
hülye válasz,de vidd el szerelöhöz
tudom csak jo lenne tudni mi miatt nem tolt vissza ,lenen mar valaki akki meg tudna alapitani az jo lenne,nem tudom mi van mostanaban a DRz kel de en osszinten nem vagyok meg elegedve veluk eddigi velemenyem alapjan ami sk termeszetesen
aksinak nem magát kell feltöltenie hanem azt tölti fel vmi
szóval ne az aksiba keresd a hibát
nekem is tele van most a tököm a dörzivel folyton szivat
ha ki lenne fizetve már szétvertem vagy felgyújtottam volna
aha,megvagyok,köszi.jövő héttől megyek dolgozni,bár még sántikálok.motorozás egyenlőre csak Csufival (djebel) néha.
vigyázz te is a térdedre
Na csá! Hazaértem minden ok! Remélem a többiek is épen hazaérnek!
Kár , hogy nem tudtuk végigcsinálni. De ez a 160 Km se volt semmi szakadó esőbe végig:) Jó kis edzés volt nekem a jövőheti Bp-Székelyföld túrámhoz.
hallo amikor felhuz egy motor azzonal fel rakom meg ez az akksi idegesit nem tolt vissza