Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az mostanában szerencsére nem nagyon érint, mióta dugót cseréltem benne (márc. vége) azóta került bele 21,5 óra (aminek kb. a fele közlekedés volt)...
jogos
nekem se sok kedvem van igy menni meg drága benzin is odavág
értettem várom már, kíváncsi vagyok hogy milyen akkor egyel bővül a 350esek tábora
Nem a "lepusztítás" miatt, egyszerűen ebben a melegben, porban már a terepetés gondolatától is a hányinger kerülget
Azért adnám el, mert alig van időm használni és csak áll benne egy rakás pénzem...nem tudom mi lesz helyette, de valami utcai gépet mindenképpen akarok aztán ha úgy alakul akkor valami olcsó 125-öst esetleg 250 4T terepgépet mellé
nem akarod lepusztitani ha szabad megkérdenem mért is adod el mi lesz helyette lehet kérdeztem már
Egy szépséges DR350 Van kép, de még nagyon titkos Holnap teszek fel képet, amikor megszerzem mocikát
milyen motor lesz? kép van már róla esetleg?
Ma megyek jogsiért, holnap mociért

Ajánlom mindenkinek a központi okmányirodát... Kedden bementem elintézni jogsit, rengetegen voltak, de így is 40 perc alatt végeztem. Szerdán már küldték az sms-t, hogy kész is a kártya, lehet menni érte. Minimális sorban állás, gyors ügyintézés stb nekem bejött
WEC 2010 Puchov Super Test

http://youtu.be/1JmHbHnRKMc
Ha őszig megmarad, nyugodtan...addig nem nagyon áll szándékomban terepezni vele...
nemrég volt kimosva igazából,csak voltam motorozni ismerössel és az néha rám porolt de nem tünik vészesnek
na ma kitakaritom azért
én se kaptam levegöt tegnapi melegbe akkor a motor se sokat
ha nem tudod eladni a gépedet,akkor 1szer kipróbálhatnám a ferihegyi pályán még nem mentem komolyabb versenyenduróval ami 2T mert az rmxem az nem hardenduró volt fizetek is ha kell
majd írok oda is kösz
Van Husqvarna topik, sztem ott kérdezősködj inkább...
Melegben elvileg szegényebbre kell(ene) karburálni (alacsonyabb a levegő oxigén-tartalma)...koszos légszűrő meg persze hogy befolyásolja, berúgós motor, kánikulában, poros szűrővel be se akar indulni...
hát kösz csak írt egy muksó hogy elcselélné a gépemre csak nemtudom hogy mennyire szervízigényesek ezek a gépek mert errefelé max husaberget látni azt se sokat azé kösz a segítségeket
fogyasztás: tegnap elmentem pécelre oda-vissza (kb 20km)
meg pályáztam max 10kmert és elfogyott kb 4liter benzin
ez normális melegbe többet eszik vagy mi
légszürö félig koszos,befolyásolja
én elvágtam fent azt a csövet,meg beletekertem 1nagy csavar
igy zár rendesen
aztán ráraktam 1höre zsugorodó csövet és rámelegitettem
én kénytelen voltam iktatni ezt a rendszert a gépröl,mert tűzokádó sárkánnyá vált
Ez egy szabad ország...asszem
A fórum meg pláne az...ebben persze benne foglaltatik az is hogy szabadon lehet faszságokat tanácsolni - cserébe viszont az is hogy ezért szabadon le lehet muhaházni...
fog durrogni akkor is vmennyit,de talán kevesebbet
nem kell levenni a tankot
Muhaha te inkább a KTM es fórumon oszd az észt.
Külömben is nem neked írtam.
ha ha ha
Meg mondjuk az állandó szelep-problémákkal küzdő CRF-et ajánlgatni mint jobb alternatívát...muhaha!
Azért kíváncsi volnék hogy ezt a Husqvarna topikba is ilyen bátran be mernéd-e írni...
Ha szerelőhöz akarsz járni minden motorozás után arra jó!
Inkább vegyél ennyiért egy RMZ 450 est vagy CRF et.
ÜDV.
és még csúnyák is