SM áttétel volt/van rajta, igaz KTM, a Behr felni miatt, de nem rövid, sőt a dugócserénél még hosszabbra lett cserélve. Karbi full gyári, a most héten kb 20-szor lett szétszedve finomhangolás miatt a szerelőnél, az egyetlen "tuning" a motoron a nyitott cső, amihez a szerelő pont most készül betenni egy nagyobb fúvókaszettet.
Szia! Valami akkor tényleg nincs rendbe a motoroddal,Vagy túl rövid áttételed van , vagy a karbival van vmi gond nekem is 40 lovas van, igaz terepezni nem szoktam, de közúton már 8.000-et tettem bele. Hosszú távon 100-120 tempót megyek vele és 4.5-5 a fogyasztásom. Kipróbáltam úgy is, hogy kereken 100-al mentem teletanktól- tartalékig és tényleg 4 literből kijöttem. Igaz minden gyári semmi, dinojet, sportdob......stb. Én most 14-41 áttétellel járok, előtte 15-41 volt. Szóval nem tudom mi lehet , csak leírtam...
Ok! Akkor beszélünk jövőhetén! Ha nem melózok Szombaton akkor lehet még Szombat este lejövök, a hússütés, sörözgetés....nem is hangzik olyan rosszul:))
Heló!
Vettem egy egy sima légszűrő szivacsot és az van ráírva hogy speciális sprével kell fújni!
Az meg kb annyi mint a szivacs
Sima motorolaj nem jó hozzá?
Nincs valakinek ilyen?
Akkor holnap ki is cserélem!
Adok neki 300v-t!
Vettem egy egy sima légszűrő szivacsot és az van ráírva hogy speciális sprével kell fújni!
Az meg kb annyi mint a szivacs
Sima motorolaj nem jó hozzá?
Nincs valakinek ilyen?