nekem is ez a tapasztalat... volt egy 8ezres láncom,sima erősített, fél év alatt gatya lett. a mostani x gyűrűs RK már egy éves, és háromszor állítottam rajta.
hali srácok a lánc dologról csak anyit hogy az o vagy x gyűrűs láncot sűrűn kell állítani viszont a simát szinte minden mocizás után állitani kell ( a cimbi ezt tapasztalta)
Hát szerintem aki egy 30 LE fölötti gépnél (pláne terepen) észreveszi azt az 1 lovat amennyit levesz a gyűrűs lánc, annak érdemes lenne minimum az itthoni első osztályban elkezdeni versenyezni...
szétment a hajtókar csapágy! lehet a tiedben is az szarakodhat, viszont nekem az olajat is ette mert a hengerbe + belehúzott a dugó mivel nem kapott elég olajat elvileg vagy nem volt benne elég szerelő szerint
X gyürüs láncnak elég bu**i hangja van menet közben
mentem RMZ450el és azon az volt,gazdája mondta azért van ilyen fura hangja mert X gyürüs
mindha beleraknál 1kavicsot a kipufogóba és az ott zörögne
nem tudom hogy irjam le normálisan
de crossversenyeken is néhány motornál megfigyelhetö a hang
Heló! Mi volt a baja a motorodnak és mennyibe fájt, ha nem vagyok túl indiszkrét? Nekem is elég csúnya hangja van a motornak,de megy és szinte semmi olajat nem eszik, pár napja lett lecserélve, talán ha 1 deci hiányzott de sztem sokat mondok( 4000km-en)
a DRZ sőt mi több az összes terepmotor eszi a láncot lánckereket ez fogyó eszköz!
nekem már csak sima lánc kell semmi O-ring vagy X-ring ,mert ezeket is megeszi a gép
nekem volt fenn X-es lánc és az ugyanannyi idő alatt ment tropára mint a sima lánc
nem volt jó befektetés
majdhogynem 4x többe kerül az X-es
így mindig új láncod lehet