Akkor most jövök én a full szintetikus castrol power1 racing 10w50el. Havertól ez volt olcsón.... Tudom, hogy azt mondogatják, hogy sor4-be való. Most lesz csere, vagy inkább bele se rakjam? 12000 km lesz a gépben (elvileg), de olajat nem eszik.
szia!Nekem is ette a 300v-t.Lecserélem,most félszintetikus bel ray van benne eddig nem ette igaz hogy azota csak kb 700-800 km mentem vele.Aki jot akar a drz-nek az nem rak bele szintetikusat ugyis megeszi böven elég a félszintetikus.
Köszönöm ,tegnap átnéztem a kábelköteget és ahol bemegy a lámpa alá, ott két vezeték el van dörzsölödve.
Valami idota ugy rakta össze hogy a gázbowdent rácsavarta a kábelkötegre és amikor balra fordítottam a kormányt (kormányzárnál is) becsíipte a kábeleket a teloszár és a váz közé....
Remélem ezzel megoldódik a biztosíték probléma!
Hát hallod +nem tudom mondani :) 4000ft asszem a gyárit ennek a zacsijába raktam el ..... holnap +nézem
Még kap ledes indexeket és kész azt is csak azért mert a kipu elrendezte a sorsát
Hát ugye az a baj, én hiába ellenőrzöm szinte hetente az olajat meg cserélem, pucolom a légszűrőt stb.... Ki tudja az előző tulaj is megtette-e ugyanezeket.
meglátjuk nekem az áttét az 15/41. De szelephézagot egy kipufszelepnél nekem már állítani kell. egyébként a gyár 24000 re írja az ellenőrzését. Ebből kiindulva lehet dugócsere 14 000 nél. De isten ments.
10 W 40 Kiváncsi leszek azt mennyire eszi, ha azt is eszi, akkor bepróbálok egy félszintetikusat, állítólag az van benn gyárilag és azt kevésbé eszi és ha úgy se válik be, akkor muszáj lesz dugót cserélni 14000 kmnél? De mindenesetre remélem, hogy az olajjal és a rövid áttétellel volt a gond...
hát ha eddig nem azt halottam volna hogy húú motul 300 v fúúú az de kemény olaj hát azt nem szabad ennie. Akkor nem is aggódnék. De ha másnak is eszi ezt a típust akkor irjátok és akkor nem ba...om magam miatta. egyébként én is gondolkodom hogy repsol legyen vagy motul 5100. neked a repsol milyen viszkozitású?
100%, hogy valahol letestel vmi vezeték, vagy kapcsoló vagy index vagy bármi...többünknek volt már ilyen probléma és a gép alapos és idegesítő átnézése után megoldódott..
este rakok fel képeket róla.
Valami idota ugy rakta össze hogy a gázbowdent rácsavarta a kábelkötegre és amikor balra fordítottam a kormányt (kormányzárnál is) becsíipte a kábeleket a teloszár és a váz közé....
Remélem ezzel megoldódik a biztosíték probléma!
Még kap ledes indexeket és kész azt is csak azért mert a kipu elrendezte a sorsát
kipufogó: 0,20-0,30 mm
Esetleg valakinek van még tapasztalata 300v vel.