Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello mindenkinek koszi !jovo heten viszem szerelohez es ki pofozuk a vassat ,meg amit mondtok be szerzem ,van mitt meg ra kolteni,most azzon parazok ami olaj ,folyadek stb kell egy DRZ be szerintem ennyem csont ures
Kornél!
Deklivédőket AZONNAL szerezz a gépre!
Amúgy zsír Felninek meg kalapács,az se baj ha gumi
szia voltatok? milyen volt ?
nekem se vitrin motorom van de a lelakás nem is egy két karcnál kezdödik ( mármint enduronál ) nekem is van rajta karc de puculok légszüröt cserélek 1200km-erenként olajat zsirzok maszatolok
szeva de hogy mondok le csak több volt a terep
tegnap meg dolgoztam sajnos én csak hétvégén tudok hajtani ,
állj neki bronzkefével mint én.............
azért nem mind1
most nicsn róla közelim de látszik ígyis
Köszi!

Sikerült!
Meg van húzva rendesen a váltókar csavarja? Nem szabad neki lötyögni a helyén, a váltó tengelynek meg pláne nem.

Nekem ez a váltókar az erdőben lett kiegyengetve használhatóra, aztán otthon a satuban végleges formára. Azóta sincs semmi baja, úgyhogy lehet bátran hajtogatni.
na léptem
lassan kopik ahogy nézem max veszek rá másikat
de mihamarabb megoldom a problémát
Hát könnyen törik, az biztos.
De így nem fog elfogyni a deknivédő?
Hát, sokkal erősebb...
szevasz,kell a változatosság
nem mehet örökké az ember nagytarcsára
arról nem is beszélve hogy az a pálya motorgyilkos
valamikor azért még megyek arra
ti merre voltatok
Helló
mi a helyzet felénk már nem is jársz?
gondolkoztam h hajlitok rajta
de mondom mivan ha eltörik 8ezer forint kiment az balakon akkor
drzéhez képest is erös a CR?
valahol spórolni kellet az áron
ha minden csúcsminöségü lenne rajta akkor nem is kerültek volna 1.5be a gépek hanem 1.8 vagy többe is akár
gyári is nincs vele gond
jól birja,sok drzésnek van pont ugyanilyen
le lehet azt könnyen takaritani
csak minden sarazás után és akkor nincs gond
Köszi,azt hittem gyári,jól néz ki!
Aha, kár. Esetleg próbáld meg kicsit kijjebb hajlítani, de csak óvatosan
Cr-el pályázás lesz csak. Pont ma mentem vele, de nagyon puhány vagyok hozzá Iszonyat erős...
miért nem csinálta rozsdamentes anyagból a SUZUKI a könyöket?

eszi a rozsda 1000-el
ime a magasnyomású mosó okozta problem:


látom a drz a múlté
na és hogy muzsikál a CR pályázni jársz vele
Nagyon köszi szépen! és bocs hogy felhasználtam a képedet
reszeltem belöle vmennyit,de mégse eleget
azért köszi