Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először nekem is beleért. A kar hátuljából ki tudsz csiszolni pár mm-t (olyan hülyén van ott megformálva) és akkor már jó lesz
vagyis van közte pár mm,de mégis hozzáér :S
remélem látszik h beleér
kis ujjnyi de van
nem vettem le... már nem volt rajta...
nem tom miért nem ér bele még van egy ujjnyi hely...
csá Józsi
Lemértem neked, bár már összerakva, emelőről. Ezek csak megközelítő értékek, remélem segít.

Még híres lesz a kutyám a képen :D
2kérdés:
1.:érzékelöt mért vetted le a sztendernél?
2.:hogy h nem ért bele a kuplungdeknivédöbe? a váltókar
nekem összedörzsöli
pedig lereszeltem a hátuljábol kicsit(karnak)
Valóban szép a vastankosod

Bár én univerzális motoros vagyok.
Télen száraz hidegben is kimegyek az erdőbe csapatni. (-10C fokban is)
Lehet ezért igénytelenebb a gépem az átlagnál.
Itt az átlagot a szezonban használókra értem.
Tavasztól őszig

én is endurózok a géppel,de mindig levan fajinul tisztitva
söt folyamatosan karban van tartva
és 6éves a gép,ebböl 3év endurózva volt vele
képek magukért beszélnek
Üdv mindenkinek!
Valaki meg tudja mondani hogy a 2002-es dr-z hengerfej le e jön anélkül hogy az egész blokkot ki keljen venni?
Csak egy egyszerű válaszra várok!
Nagyon nagy segítség lenne!
Guruljatok ha bírtok!:)
mai nap zsivány volt 80km földúton,kis pályázás -endurózás- aszfalt szóval minden
ja és a CRF450 nagyon megy akra rendszerrel
nagyob gáznál bármilyen talajon riszálja a seggét
ja és egyenletesen húz mind 1gözmozdony

, ,szep vass igyekszem ennyemet is igy felhozni
Pedig van... És használtam is. Sztem patyolat... sztem...
szevasz,T.Robitól vettem innen a fórumról
nem tudom h csinál e XRhez is
az én DRZ-m is majdhogynem igénytelen állapotban van.
a magasnyomású mosó gyakorlatilag kikezdi a gyári matricákat.néha még az ember bokrokban landol néha ugyebár,esik kel
én még nem láttam patyolat állapotú DRZ-t. ha van is ilyen azt nem használják.....akkor minek vette? vitrinbe?
én is

ma ugyanis reggel 5 kor elmentem az erdőbe gombázni a DRZ-mel
de jó is az a hajnali friss levegő az erdőn-mezőn.
hmmmmmmmmmmmm harapni lehet a virág illatot.
Nekem is van 2 pont ilyen motorom :).
Hard endúróra inkább a zöldet használom, mert azt nem sajnálom :)))).
Az én motorom például tiszta igénytelenül néz ki, mert:
- igénytelen vagyok
- így talán kevésbé lopják el alkatrésznek
- nem sajnálom annyira ha eséskor egy ezeregyedik karc lesz rajta.

Viszont a karbantartásra oda figyelek, mert az már zsebre megy, és próbálok _hosszú távon_ minél olcsóbban motorozni.

Régebben olvastam itt a fórumon olyat hogy valaki hajtómű olajat töltött a DR-be, merthogy a váltót az keni, aztán érdeklődött itt, hogy hol van a motorban a motorolaj... Persze egyéb szörnyűségeket is megtesznek motorokkal a legjobb szándék ellenére, úgyhogy használt gépnél szerintem nem a kinézet számít, hanem egy kis beszélgetés az eladóval amiből talán kiszűrheted hogy mennyire figyelt oda a motorjára. Ettől függetlenül persze zsákba macska marad a használt motor.
Szia DRZ07-mendei!
Ilyen kartervédőt,mint amilyen a motorodon van,honnan lehet venni?
Nekem XR400-ra kellene,esetleg arra is van ilyen?
Mi van koma?!
Te már lemondtál a motózásról?
Ennyi volt?
Tegnap is voltunk agy 10-en Te meg meg se nyekkensz!
hello, nincs itt budakeszi környéki, endúrós? holnap megyek motorozni (persze terepen :D ) és ha valaki(k) jönne(ének) lehet úgy izgalmasabb lenne. dr350-em van és még túl nagy tempót nem megyek. budakeszitől perbálig aszfalt és ott megyek be terepre, onnantól sosincs célom, megyek és valahól kilukadom 1x csak.
melyik palya ez?
jaja gumisnak addok munkat hat aki hasznalta ritka trehany volt mocival szemben ,de most jovo heten Zolibacsi rendbe rakja nekem Gradonyban lesz meg neki rajta munka rendesen