Ez sok gépnél így van ha eldöntöt(főleg 2t nél halottam róla)és a tulfojón jön a benya akkor könyebben indul hidegenn! énis elszoktam mikor minuszok voltak!
ezek szerint 4t nál sem hülyeség!:)
mert akkor hamar telifolyik a karbi és könyebben indul nem kell annyit szivatni!
mert ugye hidegben a benya is nehezebben folyik!
Neked nem elég egy endúrón 140 végsebességnek
A 150/160 attól függ,milyen felnid van.ha 4.50-nél keskenyebb,akkor 150.
160-at sztem amúgy is már eszi a lánc
Nekem egész télen nem indult amotorom bármit csináltam vele (drz 400 e) és annyiszor leszedtem a tankot a gyertya miatt mint az álat hogy hátha beköpte meg olajos meg stb.......aztán egy nap felhívtam a győri suzuki realt és megkérdeztem hogy miaszitu mert már amugyis felvan fúrva a hidegindíttó fuvókám.....és aztmondta csávó hogy fektessem el a gépet addig amíg ki nem jön belölle a benya a túlfolyón........azthittem hülyül és nagynehezen rávett hogy megtegyem...........csodák csodájára baszki beindult.de én ilyet még nemhallottam motoron hogy télen nemindul csak akkor ha lefekteted! de igaz!
ennyit a drz ről amugy jó kis gép.üdv mindenkinek
Ja, értem már hogy mire gondolsz a "vízszintesen elindul" alatt. Tehát hogy fektetve BEindul. Nemtom, hogy az enyém beindul-e. Csak azt tudom, hogy az S-eken Mikuni van az E-n meg Keihin.
De hogy beindul-e...phhh...kit érdekel. Soha nem fogom fektetve beindítani. Szokta bárki? Nem hinném.
érdeklődtem vám után is...
tehát ha nem jön össze az ajándékként való küldés vagy a kissebb érték feltüntetése akkor is
80 egy rs3-as dob és 110egy rs3-as rendszer....itthun jóval több...
azé nem mindegy
Szeva,
A blokk oldala lebontható mindenestül anélkül hogy szét kellene komolyabban dönteni! Vetesd ki a szimeringet vagy tudd meg a méretét mert a csapágyboltokban fityingért lehet kapni hozzá. a SUZUKI-t is megpróbálhatod de szerintem ott zsillio az ára.
Be szeretném állítani a futóművet. Egyik leírásban a nyomó fokoztatot felülre írja és a húzó fokozatot alulra; másik fordítva. Melyiknek higyjek? Előbbire tippelek.
kifele folyik. Nem vagyok muszaki zseni, de azt hiszem nalam a 3-as szamu tomites szallt el, es a 4-es akadalyozza meg hogy osszefollyon az olajjal! Szerencsere nekem kifele folyik... A szerelo valamilyen lyukrol is beszelt, ami pont ilyen esetekre van, hogy a viz ne nyomja at a 4-es tomitest... Szerintem!
Gondolom hátsó lábtartó lett odagányolva...