Gratula nagyon jó motort vettél
Én sima enduronak tudnám be (a fémtank miatt is pl), de ha lecsupaszítod akkor egy jó kis versenyenduró jöhet ki belőlle...sokan versenyeztek vele így. Lehet kapni hozzá műanyag tankot, láttam már hirdetve...
A 32 le felejtsd el jó lesz az max: 25-29 nak is
Vannak a neten dr350-es fórumnokon okosságok, h hogy lehet kihozni még belőlle pár pacit, de ne számíts túl sokra! max 5
Majd keresek linkeket a neten, figyeld a fórumot.
Nekem ilyen volt a kis dokim.......
szeretnék segítséget kérni valakitől,aki vágja a drzket! érdekelne szervízigény,alkatrsézek ára kbra,fogyazstás stb stb stb minden! az S és az E verzióról is! aki tud segítsen kérem!msn is jo,de itt is!
nem tudok választani a 2 fajta között
Igen ! 2004-es . Nem nagy szám szétszedni, ráadásul tuti zsírban lesz ,mert ha nagyon kevés a zsír benne
akkor szerintem nem tudsz elég zsírt benyomni hogy mindenhol zsír legyen,sajnos leírni nem tudom mert látni kell hogy néz ki belűről. A képen lehet látni ahogy a benzinsapkából kijövő cső a kormányműbe megy bele és mikor szétszedtem az alsó csapágyból a benzin kimosta a zsírt tök száraz volt ,tehát máshova kell kivezetni.
A hátsó rugon feszített már valaki E nél?
Így alapból kicsit lágynak tűnik, szóvak kérdés, h le kell hozzá szedni a segédvázat vagy meglehet oldani a nélkül is?
És valami jó ötletek hátsó lábtartó megoldásra E re?
Koszonom drz400e! Bonti azert en annyira nem vagyok muszaki emberke hogy hozza merjek nyulni:D Szegenykemnek igy is van baja nem akarom meg tetezni:D Ha minden igaz pont az az evjarat mint a tied. (2004?)
Helló mostt vetem egy Suzuki dr 350S márkáju vasat nem tudom hogy ez most versenyenduró vagy csak sima enduró a srác szerint csak 32 Le most ezt lehet növelni vagy inkáb hagyam.
Én még új vagyok itt üdv mindenkinek, Drz 400 e van. A zsírzással kapcsolatban annyit, hogy megpróbáltam a zsírzószemen benyomni az anyagot de kijött mellette a zsír lehet a golyó beragadt nem tudom,ezért szétszedtem a lengőkart és úgy zsíróztam be így biztos jutott be zsír.javascript:smile(document.frmmsg.body,'01');d
ocument.frmmsg.body.focus()
javascript:smile(document.frmmsg
.body,'01');document.frmmsg.body.focus() A másik ami nagyon fontos a kormánymű zsírzása ,állítólag fél évente kellene sokan elhanyagolják és 25 ezer pénz a csapágyak.
A zsírzó fejek minden forgó résznél kellene, hogy legyenek (ha nincs esetleg beletörve, már láttam ilyet is). A himba rendszernél és a lengőkar csapoknál, vmelyik csak alulról látható.
Udv! Szo volt multkor a zsirzasrol. Valaki mondta, hogy 5 gomb van az E-n, ebbol 2ot latok. Le tudna valaki irni, melyik merre van vagy esetleg valami rajzon mutatni? Thx
DR350nek is ez a titka :) bár nekem beindult mindig 1perc játék után de aszerelő ezt mutatta ,hogy dönstem el csak valamiért jobb oldalára kell mert ha balra döntöm nem folyik át :D ha kicsöpög egy kis benya rögtön megy akármilyen hideg van
Ha visszamész a [1860] 2007. december 30. 21:58 -i bejegyzéshaz, akkor ott láthatsz opciót DRZ E hátsó lábtartó ügyben...
Üdv
Én sima enduronak tudnám be (a fémtank miatt is pl), de ha lecsupaszítod akkor egy jó kis versenyenduró jöhet ki belőlle...sokan versenyeztek vele így. Lehet kapni hozzá műanyag tankot, láttam már hirdetve...
A 32 le felejtsd el jó lesz az max: 25-29 nak is
Vannak a neten dr350-es fórumnokon okosságok, h hogy lehet kihozni még belőlle pár pacit, de ne számíts túl sokra! max 5
Majd keresek linkeket a neten, figyeld a fórumot.
Nekem ilyen volt a kis dokim.......
Szerintem nézz körül jó pár oldallal előrébb a srácok kurvajól körbeírták anno a lovakat mindkettőt...
nem tudok választani a 2 fajta között
akkor szerintem nem tudsz elég zsírt benyomni hogy mindenhol zsír legyen,sajnos leírni nem tudom mert látni kell hogy néz ki belűről. A képen lehet látni ahogy a benzinsapkából kijövő cső a kormányműbe megy bele és mikor szétszedtem az alsó csapágyból a benzin kimosta a zsírt tök száraz volt ,tehát máshova kell kivezetni.
Fazer 1000
Már alakítottan rajta egy kicsit :)
Üdv
Bonti
A hátsó rugon feszített már valaki E nél?
Így alapból kicsit lágynak tűnik, szóvak kérdés, h le kell hozzá szedni a segédvázat vagy meglehet oldani a nélkül is?
És valami jó ötletek hátsó lábtartó megoldásra E re?
S-es tank kell.....
Kellene egy E-s tank!
Nem tud valaki egyet?
Lehett ütött is...
Olyan zsír a lovad kár kivinni az erdőbe...
Én még új vagyok itt üdv mindenkinek, Drz 400 e van. A zsírzással kapcsolatban annyit, hogy megpróbáltam a zsírzószemen benyomni az anyagot de kijött mellette a zsír lehet a golyó beragadt nem tudom,ezért szétszedtem a lengőkart és úgy zsíróztam be így biztos jutott be zsír.javascript:smile(document.frmmsg.body,'01');d
ocument.frmmsg.body.focus()
javascript:smile(document.frmmsg
.body,'01');document.frmmsg.body.focus() A másik ami nagyon fontos a kormánymű zsírzása ,állítólag fél évente kellene sokan elhanyagolják és 25 ezer pénz a csapágyak.
A zsírzó fejek minden forgó résznél kellene, hogy legyenek (ha nincs esetleg beletörve, már láttam ilyet is). A himba rendszernél és a lengőkar csapoknál, vmelyik csak alulról látható.
Az endúrúk egyik titka....
Pénteken kényszerszabira küldenek...lemennék ha nyitva van
inkább valami bilinccsel sztem jobban járál.