Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerbusz Sanyika!
Érdekel a véleményed, kifejtenéd.
A kérdés igazából az hogyan viselkedik vajon az úton.
Az elterjedt 17 col helyett a 18 col, az átfűzés meg legyen az én gondom.
De egyéb variációk is szóba jöhetnek, csak a hátsó "gizda" 18-as felnit nem biztos hogy elhajítanám.
Előre is köszönöm építő hozzászólásodat.
Szia!
Meg lehet csinálni az utcaiból az E-st!
De tudd ,hogy az nem lessz soha ugyanaz mint az E!
Pl más áttétel van a blokkon belül az E-n!
Gyakorlatilag ha nyitott kipufogot raksz rá akkor alsótartományban jobb lessz "nyomatékosabb" de viszont veszít a felső tartományon
Nekem utcai a DRZ-m de kicsit E-s stílust kapott.
Jobb hang,nagyobb lánckerék, crossgumik,

Amúgy itt a méltó DRZ utódja! TESTVIDEO
http://motomagazine.co.uk/news...

Szerinte
m jó motor a DRZ.Szeretem!
Nekem már 7 éves és semmi baj nem volt vele.
Vannak pici hibák. Amik jól korigálhatók.
De melyik motornál nincs?
dl650 pont verseny célra van
ha vkinek van ilyen az megoszthatná tapasztalatait, lehet vennék én is
Áhoj!

Látom merültök a témába, és éppen ezért kérdezem tőletek, hogy egy sima drz-t át lehet-e alakítani E verzióssá?!
Illetve megéri-e?

A lóerők nem mérvadóak, szerintem! Engem a drz-ben pont a futás teljesítmény érdekel és hogy lehet vele menni akár 200km is (egy kis túra) és nem fogy ki a nafta a tankból! (a berghez képest)
Béla DRZ-ről van szó, nem SIMSON-ról hogy hátsot előre meg forditva és mehet továb
Irónia, vazze, IRÓNIA.
Azért tudnék ilyen példákat is hozni - de valóban ilyenből van kevesebb...
Egyébként a KTM NEM ad meg egyetlen versenymotorjánál sem maximális teljesítményt...sőt, a japánok sem...
Ez van, általában a többi gyártó sem letagadja a lóerőket.
33 LE
Az meg pont 10-zel (20%) kevesebb mint a gyár által megadott 50...
Biztos az én szememmel van baj, de én ezt 40-41 LE-nek látom...
Keresek S/SM diagramot is.
40 LE a hátsó keréken.
GD-nek, aki szerint csak a KTM ad meg hátsó keréken mért teljesítményt, de azt is olyan szerényen, hogy kettővel osztja, nehogy a tapasztalatlanabb motorosok megijedjenek tőle...
Mivel az E is csak papíron 50 LE, nem kell atomfizikusnak lenni hogy rájöjjél magadtól is...
Kamu.Ahogy GD írta:más vezérműtengelyek,más karbi,más kipufogó.
tehát akkor kamu hogy az a drz 50LE?
Sziasztok!
Egy gondolatomról kérném a véleményeteket.
DRZ-S motorom első felnije egy részen kiegyenesedett, terepre még használható de nagyobb tempónál már nagyon ráz.
Szeretném úton is használni meg az esedékes vizsgára se az optimális terep gumival menni. Arra gondoltam a hátsó felnit felraknám ellőre, hátra meg vennék egy szélesebb felnit 18/5 col méretben, és erre tennék fel utcai gumikat.
Ez egy számmal eltér a 17-es super-moto konfigurációtól,
nem versenyzésre szánom, mit szóltok a megoldáshoz?
Ja és milyen méretű gumikat raknátok rá?
Terepre tudok jó áron használható kerekeket szerezni, az útra valón agyalok, hogy mi is lenne az optimális megoldás.
Előre köszönöm a szakértéseteket javascript:smile(document.frmmsg.body,'01');do
cument.frmmsg.body.focus()
Biztos hogy nem csak az elektronika miatt. Szerintem még a henger is más, de a vezérlés, porlasztó, kipufogó-rendszer biztosan.
elméletileg az S Sm E elektronika ugyanaz max egy ezressel többet pörög az E de javítsatok ki ha nem jól tudom
mert néztem és az enyémnek S és a haverénak E ugyanaz a típusszáma
Hello!

DRZ E és az SM közti teljesítménykülönbség csak elektronika miatt van? Mert azt láttam hogy más porlasztó van rajtuk, de most nézegetek egy hasnált SM-t és a kereskedésben azt mondják hogy E nek az elektronikája van benne és így 50LE

Ő volna, ha valakinek ismerős a gép akkor ne fogja magát vissza, mindent tudnom kéne róla.

Egyébként a típusnak van vmi hibája amire érdemes figyelni? Motorikusan megbízható e.

előre is köszönöm a választ