Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Drz-e hány hány zsirzó gomb van? Én 3-mat látok de úgy olvastam hogy esetleg 5?
DRZ kupát én is szivesen megnézném ha valaki tudja az időpontokat engem is érdekelne.
Előre is kösz
Szevasztok!
Van már konkrét DRZ Kupa versenynaptár (2010)?
Lehet, hogy csak én maradtam le róla....
Szívesen beneveznék a buli kedvéért, de csak olyan pályán, ahol nem ütöm szét a vasat, mert relatíve vigyázok rá. Pl. az a vizesárkos történet nekem nem jön be, akármennyire enduró, sajnálnám belehajtani a gépezetet....... Tehát melyik az a pálya, ami úgymond "könnyű"?
Kösz az infót.
Üdv mindenkinek!
Lehet, hogy bandázson belül sérült a vezetékek érszigetelése és egymáshoz érnek. Pl. a rajzon a piros direkt +, a narancs kapcsolt +, a fekete-fehér direkt -, a fekete-sárga pedig kapcsolt -.

Lehet, hogy a köteg külső szigetelésén nincs sérülés de az erek szigetelése sérült és valamelyik "+" hozzá tud érni valamelyik "-"-hoz. Tehát nem kell, hogy látszódjon, lehet, hogy a "+" nem a vázhoz ("-") és hozzá.

Türelem, meg kell, hogy legyen, olyan nincs, hogy nincs hiba és rossz.
nem kel semmi regisztráció előre, elég a helyszínen nevezni
Nagyon szépen KÖSZÖNÖM a kollégák segítségét....!
nagyon nagyon idegesítő hogy látszólag semmi baj de mégse jó!

OFF képért bocsi,de nemtudok mindnekinek visszaválaszolni hogy köszi,így meg jobban észreveszitek
Srácok!
Idén mindenképpen indulni szeretnék a DRZ kupán..!
Próbára szeretném tenni magam ebben a műfajban is!Meg hát gondolom nagy buli.:!
Jelentkezni elég a helyszínen,vagy van valami elő regisztráció szükséges!
Így-így! Felborultam,leállt,az a szar meg letört.Ezért nem tudtam indítózni,mert ha letörik az olyan,mintha nem húznád be a kuplungot. Na mondom én összezárom,hogy indíthassak (bíztam benne hogy testet szakít/kapcsol) és nekinyomtam a kormánynak,mivel más fém nem nagyon volt a közelemben.Akkor baszta ki Szerencsére a tartalék bizti a helyén volt Megyek is megnézem most van-e benne tartalék
Jááj! Most nézem miket írok. Ne nézzétek a helyesírást most iszom reggeli kávét, csipás szemmel.
Lehet, hogy a kuplunglakpcsólód letörése után indítóztál.
Lehet, hogy felborultál azért tört le? És leállt, nem?
Holnap reggel lemegyek a mocihoz, és kicsit töprengek a problémádon. Tuti, hogy valamilyen zárlatod van. Sajnos valami apróság, azért tudsz vele néha sokat elmenni és ezért nem is veszed észre. Gondolom mi lehet. Holnap megnézem az enyémen és jelentkezem.
Paszki,igazad van.
De-de!
A kuplungnál lévő kapcsoló kiveri ha letestel.Nekem kiütötte az erdő közepén mikor letört. Víz esetleg nincs benne,vagy repedés rajta? Én ott keresném a hibát mindenképpen.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
2006ban voltma itt offroad fesztiválon ésegyszerre beugrott a hely.... sajnos messze van nagyon
Keszthelytől északra 70 km kb
jah csak mivel?
majsára még lehet h rábeszélem magam, anyámékat meg a vasat is
2011-re talánn többet tudok ígérni, vagyis reménykedem benne
Ez volt 2009-ben.
2010-ben meg együtt nyomjuk Majsán, Szolnokon, Lakitelken, és még ki tudja hol......ugye BALIKÁM.
azt vettem észre h idegen volt , amikor úgy fogadtatok lakinn h,
"Balikáám, adok védőcuccot meg motort is csak mennyé"
én meg bámultam boci szemekkel,
na meg "bali te ugye megugrod a nagyugrót majsán?"
régi szép idők....
majd egyszer
De igen, Te is jársz ide?
2009 DR-Z kupa

1. forduló 4x135km (pálya bejárás)
2. forduló 2x180 km
3. forduló 2x155km

Tőletek az első kép 2x49km

Nincs kifogás, csak csapatás
köszi szépen a segítséget,igazad van...... cska sajnos minden kiesik.. egyszerűen mindne jó mégis kivágja.. ha nem sikerül megoldani... nagyon szomorú leszek
a 3. kép nem somogybabodon van? nagyon ismerős nekem ez a hely....
nem a bucka a gond, hanem a távolság!
Bocs lemaradt a T, de tudjátok melyik motor az, igaz?
Add el! Tudok egy 150-es ETZ!