egy próbát megér lehúzni a fényszóró csatlakozóját, egyszer havernak is volt vmi elektromos problémája a mociján, bekavart neki valahogy az izzó, de normális esetbe semmi köze hozzá....
lánckerekeket meg láncot majd csak februárban cserélem, az indexeket jövő héten rakom fel, most meg megyek berakom az első kereket mert azon meg gumi csere volt, meg defekt
sziasztok
probléma van...
motorom 45 km alatt 4szer vágta ki a biztosítékot...SEMMI VEZETÉK NINCS KIDÖRZSÖLVe... SEMMI! 3 ember nézte át a motort,senki nem talált iylesmi hibát.ami gyanús lehetett,mindent leszigeteltünk,de ígyis kivágta...megmértük akksit,járó motornál kicis és nagy gáznál se tölt 13,4 fölé...ha jol tudom 13.8 is jó még! bár mikor mértük,ennél többet nem mutatott...!mindig jobbrafordulásnál(,kuplung behúzva) vágta ki. semi vezeték nincs megtörve fejidomnál sem,tank alatt sem,égők is jók,indexet ilyenkor nem használtam,de annak is külön biztosítéka van,amit nem vág ki!fesszabályzó tökéletes,hisz már leírtam h bármennyi járatás után bármikor mérve csak annyi volt,ami bőven megengedett...egyedüli hibalehetőség még a kuplungnál lévő érzékelő,ami érzékeli hogy bevan e húzva a kuplung....nézegettem stb,de semi hibája nem lehet annak sem! volt hoyg elmentem 20kmet és otthon vágta ki amikor fordultam be,de volt h kimentem és 5km után.. és mindig jobbrafordulásnál,mégsincs semmi hiba a fejidom mögött (azért hajtom a fejidom mögötti részt mert azok mozognak jobban,többi nem,de MINDENHOL átnéztük)...semmi nem melegszik rajta,látszólag minden tökéletes,de egyszerűen nem érdemes elmennem így motorzni sehova sem! kérem ha valaki járt már ennyira szarul,akkor írjon nekem egy kis segítséget,bármi ötletet szívesen fogadok! de egyszerűen nemtudjuk mi lehet baja......
köszi szépen ha válaszoltok
azért kicsit sajnálom azt a gépet
látom nem csak te fürödtél
Hiába húzod le a csatlakozót, ha rajta a gyújtás ott a feszültség a vezetéken.
Lehet, hogy valamit nem vettetek észre. A kormánykapcsolókat is megnéztétek? Csak találgatok. De valami zárlat lesz. (Ezzel nem mondam újat )
Itt egy kapcsolási rajz, ha esetleg nincs.
Dobtam fel pár fotót erről az évemről,ha gondoljátok lessetek rá a kis suzira!
te istt mit csináltál
probléma van...
motorom 45 km alatt 4szer vágta ki a biztosítékot...SEMMI VEZETÉK NINCS KIDÖRZSÖLVe... SEMMI! 3 ember nézte át a motort,senki nem talált iylesmi hibát.ami gyanús lehetett,mindent leszigeteltünk,de ígyis kivágta...megmértük akksit,járó motornál kicis és nagy gáznál se tölt 13,4 fölé...ha jol tudom 13.8 is jó még! bár mikor mértük,ennél többet nem mutatott...!mindig jobbrafordulásnál(,kuplung behúzva) vágta ki. semi vezeték nincs megtörve fejidomnál sem,tank alatt sem,égők is jók,indexet ilyenkor nem használtam,de annak is külön biztosítéka van,amit nem vág ki!fesszabályzó tökéletes,hisz már leírtam h bármennyi járatás után bármikor mérve csak annyi volt,ami bőven megengedett...egyedüli hibalehetőség még a kuplungnál lévő érzékelő,ami érzékeli hogy bevan e húzva a kuplung....nézegettem stb,de semi hibája nem lehet annak sem! volt hoyg elmentem 20kmet és otthon vágta ki amikor fordultam be,de volt h kimentem és 5km után.. és mindig jobbrafordulásnál,mégsincs semmi hiba a fejidom mögött (azért hajtom a fejidom mögötti részt mert azok mozognak jobban,többi nem,de MINDENHOL átnéztük)...semmi nem melegszik rajta,látszólag minden tökéletes,de egyszerűen nem érdemes elmennem így motorzni sehova sem! kérem ha valaki járt már ennyira szarul,akkor írjon nekem egy kis segítséget,bármi ötletet szívesen fogadok! de egyszerűen nemtudjuk mi lehet baja......
köszi szépen ha válaszoltok
Odaadom a kerekeket,aztán majd lerendezzük!