Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ly=j
Nekem is idegen volt a homok, de igyekeztem helyt állni.
Most rajtatok a sor. Csak nem ilyedünk meg néhány buckától.
Open, krossz, quad.....nem úszod meg.
fotósnak?
Ja és ide is...
Addig eladom a Dr-z-t
Addig még meghívlak ide, és ide, és ide.......
Felejtsd el, már leadtam a nevezésed.
De előtte a pálya bejárásra megyek!
Óóo de soká lesz az még!
hát igen elég buzi megoldás
Nem sok vezeték maradt.
A rajzból látszik, hogy a kuplungkapcsolón csak akkor van feszültség, ha a gyújtás rajta és az indító gombot nyomod. (Ha nincs behúzva a kuplung a kapcsoló szakít, nem húzza az indítómotor reléjének tekercsét, így az nem indít.) Vagyis a kuplungkapcsolót kár nézni.
én is
Megyek nézőnek
Remélem idén is hasonló vár majd ránk.
Szeva!most beszltem egy szerelő haverommal, azt mondta hogy ,drz betegség hogy a kábel a kormánynál megtörik illetve megszakad a szigetelés vagy ami a jellemzőbb hogy a szigetelő réteg elvékonyodik és kanyarodás közben ahogy húzódik a vezeték letestel a szigetelésen keresztül.A rosszabb az hogy nem látni mert vezetéken belül van... Átütési szilárdság nulla. Nehéz ügy de végig kell szöszmötölni. A hibás részt meg cserélni. Sok sikert!
bármit csinálok bármit nyomok a vázhoz miközben jár,semmi nem vágja ki..... köszi a rajzot,de nekem 2003as E típusról kellene..... ha van azt megköszönném
Juj, csak nem felismerted magad valamelyik képen?
A befutó eredményét nagyban befolyásolták a saras részek.
Még a profik is kűzdöttek.
Felkészülni, vigyázz, kész, DRZ KUPA 2010.

Ezt végignézte az open kategria, és kijelentették, ha nem veszik ki a vizes árkot akkor nem indulnak. Puhány banda.
én nem tapasztaltam hogy, annyira ugráltál volna, segíteni! hacsak nem magadon!
képen akart lenni