A rajzból látszik, hogy a kuplungkapcsolón csak akkor van feszültség, ha a gyújtás rajta és az indító gombot nyomod. (Ha nincs behúzva a kuplung a kapcsoló szakít, nem húzza az indítómotor reléjének tekercsét, így az nem indít.) Vagyis a kuplungkapcsolót kár nézni.
Szeva!most beszltem egy szerelő haverommal, azt mondta hogy ,drz betegség hogy a kábel a kormánynál megtörik illetve megszakad a szigetelés vagy ami a jellemzőbb hogy a szigetelő réteg elvékonyodik és kanyarodás közben ahogy húzódik a vezeték letestel a szigetelésen keresztül.A rosszabb az hogy nem látni mert vezetéken belül van... Átütési szilárdság nulla. Nehéz ügy de végig kell szöszmötölni. A hibás részt meg cserélni. Sok sikert!
bármit csinálok bármit nyomok a vázhoz miközben jár,semmi nem vágja ki..... köszi a rajzot,de nekem 2003as E típusról kellene..... ha van azt megköszönném
Most rajtatok a sor. Csak nem ilyedünk meg néhány buckától.
A befutó eredményét nagyban befolyásolták a saras részek.
Még a profik is kűzdöttek.
Ezt végignézte az open kategria, és kijelentették, ha nem veszik ki a vizes árkot akkor nem indulnak. Puhány banda.