Nem tudja vki, hogy hogy megy egy moci forgalomba helyezése? Tehát ha csak adásvételivel vesz valaki egy motort, akkor azt forgalomba lehet-e helyezni? Vagy mindenképp kell a régi forgalmija, ha egyáltalán volt neki? És milyen költségek vannak?
a szerelőnél nyáron 1. rugásra hidegen, ez a rekord
nálam még nem sikerült de melegebb időben azért ennél könnyeben indul, na meg még mindig nincs kitapasztalva a hideg indítás
Himbacsapágyak zsírzása+a legkisebbet cserélni kell.Kormánycsapágy,fékek stb.Idén is lehet hogy megyünk Erdélybe,ott meg nem nagyon szeretnék szereléssel foglalkozni.Igaz addig még megyünk pár kőrt itthon is.
Tényleg nem olcsó, de ez garantáltan max 6000 km futott és többnyire aszfalton.
Pályát nem látott+rendszámos EEEE+ Sm szett meg az extrák.
Nagyon korrekt gép, és mikor én vettem azt vallottam inkább kicsit öregebb, de legyen garantáltan jó. Még gyári fékbetétekkel van......
De nem dícsérem
Nekem LEVI fórumtársunk gyógyította meg az órámat.
Bizti Neked is segít..
Nem tudja vki, hogy hogy megy egy moci forgalomba helyezése? Tehát ha csak adásvételivel vesz valaki egy motort, akkor azt forgalomba lehet-e helyezni? Vagy mindenképp kell a régi forgalmija, ha egyáltalán volt neki? És milyen költségek vannak?
köszi
és pöc röff
am kössz, majd próbálkozok
és nekem jó rengeteg esés utén is alig van benne hajlat
sarasok a tanum rá ,
aztán gáz nélkül rugni és ha hallani hogy meg röfenne akkor
huzni egy kicsit
igy probáld hátha segit
nálam még nem sikerült de melegebb időben azért ennél könnyeben indul, na meg még mindig nincs kitapasztalva a hideg indítás
erre adhatnátok vmilyen tanácsot
Pályát nem látott+rendszámos EEEE+ Sm szett meg az extrák.
Nagyon korrekt gép, és mikor én vettem azt vallottam inkább kicsit öregebb, de legyen garantáltan jó. Még gyári fékbetétekkel van......
De nem dícsérem
értds igy ugy ,
máma meguntam a rugdosást