nem tudok menni,elsö hátsó kereket kiszedtem mert rendbe kell rakon a csapágyakat meg fékeket
de kössz hogy megkérdezted
1szer megnézném már ahogy ugráltok azokon a nagyugrókon
meg hátul ahol lyuk van az ugrók közt
Csak hagy szóljak a LÓERŐHÖZ hozzá.....Nekem szakmám és új vagyok itt de higyjétek el hogy 80Le-fele járnak a legújabb tuning blokok! Gondolom a főtengelyen számolva, ebből bő 60 jut el a hátsó kerékig! Kompressziós viszony 15-16 fele, de ez titok 105-ös benzinnel alig indulnak el! És az élettartam vicces 0,5-2-4-10-? üzemóra ! De tényleg....és akkor megnézed mi maradt egybe és kezdődik elöről...
Hát nemtudom crf röl csak rosszat halottam eddig jót még semmit. Állitolag egy rakás...... Állandó szelep problematikák, 2 havonta 100-150 rámegy blokkra. Nagyon nem találták el. (De ezt nekem csak mondták.)
Rmz meg jo kis motor, nyáron mentem cross pályán vele, de annyira nem tetszik. Endurozni nem nagyon jo vele, nyáron este 8 órafele jöttünk hazafelé, sötétbe nemtud csinálni semmit, mert nincs lámpa. Meghát azért mégis csak cross motor, cross pályára valo szerintem. Én nekem a világon a legjobb motor a DRZ
te is megtudnád csinálni