Röhely hogy mien lovét tudnal lehuzni az emberekről néha.Sm szet:Megveszed a 17-felnit 200Ft darabja a küllönek ha jot akarsz max 400 ha csináltatod.a 32-tes tárcsát legyártatod az max 20.000.Befüzüd magadnak és vicces hogy mennyibe fog kerülni. :)Ja igen olyan 15ezer kb egy tokico 6dugattyus fék elöre bontva.
Huha jo árat kérnk ezekért a dolgokért.Axem felolem éhen is halnának. :)Én addig járok mig nem találok.Anno az XT500-zat is át épitettem.De felébe nem kerelt mint amiket itt olvasgattam,
Csak gyárit tudtam rendelni 5000 a csővel együtt. Csapágyboltban néztem,méretre stimmelne amit lehet kapni csak fele annyi görgő sincs benne,mert távtarós kosárban vannak a gőrgők. A csavar meg 100 Nm el van meghúzva gyári könyv szerint.Jó kulcs kell hozzá+egy hosszabbitó cső a kulcsra
megse mozdul a csavar,befújtam wd40el hátha segit
de eddig még nem
másik ilyen csavar is nagyon szorult
hová tünhettek a tügörgök belöle szerinted 1-2 elhagy az ember maximum
de nem hiszem hogy 8darab eltünt a földön
ezt lehet kapni külön ide megy a teló rá
BUNDESZ jelentkezz arról lenne szó hogy az 1es nél elvileg telibe van tügörgözve ugye mert ma kiszedtem de visszarakásnál hiányzik vagy 8darab és én nem találtam 1et sem a földön
másik 2es az a csavar nem akar lejönni mit lehet ilyenkor tenni
probléma?Hat a hatso kerék csapágy.50.000km utana kuka.egy kuplug bowdwnszakadas.Elsotárcsa romá kopot 60.000 alat.egy szelep állitas.És az én hulyeségem a cselánc 7000 alat rommá tépte.De a d.i.d 45ezret elment. :)
Mar reg igy van.Engem nem zavar 15ert komolyabb orat kapok.erre ertelmetlen köteni.15 az olyan ora amiben meg az olaj homersegletetet is meri a fordulatszameréstol kezdve mindent tud.Sajnos a Gyári ora elég szerény.Csak azert raktam fel a képet mert nem igazán hitték el hogy kiakad az ora.Meg olyan hogy 113000 km nel tartok a drz-vel.
köszi