Ja ja meg tavaj vagy mikor irtam.motul xar nekem a motor xerelo a baleset utan öntöt bele.Zabálta nekem is.Nem mindegy hogy mien olajat használsz.Egy nagy átverés az olaj cimkéje.Az olaj minösitésénék rengeteg buktato van.Az olajakat osztájozzák a föbbszempontokszerint:összenyomhatoság tapadás a szenybefogado képességét stb Ezeket pontozzák és átlagolják.ez a szám jeloli a minösitését.Na itt az átverés mert pl:Mert ha szar az olaj akkor mondjuk javitanak a kenésén hogy jobb legyen az átlag,de hogy olcsobban lehessen eladni vissza vesznek a tapadasbol.igy jo minösitése lex papiron,de meg fogja enni a motor.Érdemes probálgatni mi a jo.
Ez hogy eszi az olajadt az erdekes mert van aki azt mondja hogy eszi van aki azt mondja hogy nem.Szoktam nézni olyan 1000km-menként egy deci.Ezt irja a service manuál is.
Olaj?Hat nekem a verseny olaj bevált a moltól.A cbr 900 rr-ben is ezt hasznaltam.1000ft literje.Kéz alat.Kéthetente olajcsere akkor 4000ezer plusz két szurö annak drabja 880ft tehat Durván hatezer/ho.Sajnos nem hobby nálam a motorozás.kompromiszumot kell találni.Havi 60000 körül tankolok+törlesztő+fékbetét(havi kettö)Mondjuk ferodolzatom igy darabja 900ft.Kölcséges dolog motorral melozni.A mol olaj nekem bejot másfél éve ezt használom. nincs hangja a bloknak csak a szokásos öregseggel járó dolgok.Az elején azt hittem hogy szar az olaj csorgot a moci.De csak az automata vezérmulánfeszitöm akadt meg .
:)
Foto?ok de csak hétföre.mar leraktam a mocit. Trágya gány hét volt most látni sem akarom.Vasárnap olaj csere Akkor fotozok.Egyépként nem sok a 113000 km.Ha beleszámolom hogy futár vagyok. :)napi 60Km a bejárásom Bp-re és vissza.plusz a melo az kb napi 200 huzos napon 250km. :)
és még az érdekelne hogy ez teljesítményen mit dob ?
és ha ezt megveszem tőled akkor mit kell még alakítani pl fúvókázás ?