nem ott voltam tesztnapon.............. egyébként gyári 530al mentem,magasabb fordulaton szemét módon ment.... másik motor a 450es tesója volt,gyárilag akra rendszerrel.... sokkal hamarab leadta azt a kevesebb lóerőt... nemtudom. én sokkal jobbat tudtam menni a 450essel! persze ha akra van az 530on,gondolom akkor sokkal brutálabb! de ha lehetne választani,450 kellene "csak" akra rendszerrel...pont!
Szervusz!Örülök hogy örülsz. nos a 2. cd -n van egy olyan mappa hogy crack. Abban van ami most neked kell. Az a keygen,(vagy is a kódcsináló) azt nyitsd meg. Azt katt rá. kidob egy valag számot , meg betűt na azt pötyögd be az alsó sorba. A telepítés utám meg még crackelni is kell. szólj majd ha nem akkor segítek. Meg írtam pár kedvenc zenémet , meg deamon toolst meg bitorrent-et is.Jó időtöltést.
Hol voltál tesztnapon?Itt P.halmán?azért az 530 az buta. van egy srác a K.Z , nemtudom ismeri e valaki, haverja mondta nekem hogy neki nem volt jó az 530 sem mert aránytalanul erős. pedig ő E1-ben nyomja már egy ideje. Beteg az arc. A drz-ben az a jó ,akaromondani kiváló hogy az ereje harmóniában van az egész motorral, futóművel , mindennel. Mindent kedves fórumozót akkor várunk tavasszal, ahogy látom leszünk páran. csak legyen már emberi idő.
A hely B.A.Z. megyében van, a Zempléni- hegységben kb: Kéked és Telkibánya között. Amúgy nagyon szép környék és motorral is lehet menni, mert nem tájvédelmi körzet(nem is értem, hogy miért nem, na mindegy, de igy nekünk legalább jó mert nem cseszegetnek érte).
Még egy kép a hegy tetőröl.
én ktm tesztnapon voltam(2010es exc 530),első ugró.... pici gázon fel,majd első kerék se emelkedjen el
teljesen más igen... drzhez vagyok énis szokva... egyébként meg zserintem aki tud az mindennel tud motorozni! az ugratás meg egy teljesen más műfaj...ahhoz megint érteni kell hogy irányítja az ember a levegőben! én nemtudok nagyokat,nem is szoktam,nem is akarok... drz azért nem teljesen erre való,de lehet ezzel is élvezeteset repülni
további jó motorozást
Sziasztok én csak dicsérhetem a drz.mondjuk nekem gyári sm.De másfél év alat beleraktam 113000 km tert.Semmi bajom vele.3.5 a fogyasztása.olajat 3000km terenlént cserelek.Egyszer hagyott cserben az is csak az idő vas foga miat volt.Az aksirol lerohadt az eggyik drot.De öt perc es kész is volt. Ja igen a forditott telo közutra kiralyság.Ugyan is mivel a telo forditva van ezert jobb az uttartasa.Egyszerü minnélkissebb a lengőtömeg annal stabilabb.Nelem 160 nál sem remeg a kormany.Nincs az a godor ami kiakarna csavarni a kezemből.
Nagyon szívesen!
Nyáron még ingyenes volt de azóta lekerítették. 1000-1500 ft körül lehet ,de akié a pálya haverom, illetve a fia , jóban vagyunk majd megpróbálunk valami okosat kialkudni. Bár én már régen is mondtam neki hogy nem gond ez nem nagy összeg azért hogy egy jó minőségű , karbantartott pályán tudjunk motorozni. Nem huplis már. Akkor majd összhozzuk.csávázz
ok
viszont van vmi amit nem tudok ide mit kell beirni
ez az elsö cd és idáig jutottam
Akár még erre is lehet használni
Na akkor S-es km óra állás verseny következzék!
Megyek csinálok is egy fotót a műcerről!
Elbasztam na nmindegy, elvesztettem a fonalat!
Bocsi
113.000 km!
Még egy kép a hegy tetőröl.
És majd azzal is lehet pózolni, mint Ezen a képen. (piros pólóban vagyok).
én ktm tesztnapon voltam(2010es exc 530),első ugró.... pici gázon fel,majd első kerék se emelkedjen el
teljesen más igen... drzhez vagyok énis szokva... egyébként meg zserintem aki tud az mindennel tud motorozni! az ugratás meg egy teljesen más műfaj...ahhoz megint érteni kell hogy irányítja az ember a levegőben! én nemtudok nagyokat,nem is szoktam,nem is akarok... drz azért nem teljesen erre való,de lehet ezzel is élvezeteset repülni
további jó motorozást
Lehet, hogy nekem is lesz majd valamikor egy drz-m .....talán?
Maj lenézhetek én is?
A kép még a simos korszakból van, kicsit zsizsák voltak a gépek mire felértünk!
Nyáron még ingyenes volt de azóta lekerítették. 1000-1500 ft körül lehet ,de akié a pálya haverom, illetve a fia , jóban vagyunk majd megpróbálunk valami okosat kialkudni. Bár én már régen is mondtam neki hogy nem gond ez nem nagy összeg azért hogy egy jó minőségű , karbantartott pályán tudjunk motorozni. Nem huplis már. Akkor majd összhozzuk.csávázz