Aha, már tisztul a kép, egyébként azért tettem megjegyzést a telóra, mert páran említették, hogy kicsit (orr nehéz) amihez hozzá is tették, hogy egyáltalán nem zavaró csak ez az amiben kicsit másabb a többi géptől.
Am köszi!
1. a váltóval semmi gond. jó helyre tették, nem fárasztó vele váltani
2. difi nincs.
3. 2 személlyel el lehet rajta férni kényelmesen mert nagy ülése van.
4. honda hivatalos honlapja szerint egyáltalán nem egyezik több műszaki adat
fogós kérdés EXC hardenduró DRZ "softenduró"
forditott villa sokkal több törödést igényel és könnyeben tönkremegy
engem nem zavar különösebben hogy ilyen a DRZén,fel lehetne ezt is tuningolni és olcsóbban kijnnél mind 1pár forditott telóval
DRZ javára annyi hogy olcsóbbak az alkatrészek hozzá,kezes gép
meg szép sárga
van sima teló is horror áron itt a kép
többit majd többiek mondják
Szasztok emberek!
Most tervezek egy endúró vásárt és a 450 exc és a 400drz között filózom. Kérdésem, hogy a drz miben lenne esetleg jobb, mint a ktm .
Kinéztem mindkettőből egyet -egyet szinte azonos árban vannak, úgyhogy a pénzt azt nem kell figyelnem ilyen szempontból, úgyhogy gondoltam megkérdezem mindkét gép használóit mik az érvek.
(érdemes lenne az első telót fordítottra cserélni? és milyen árban lehet hozzá szerezni, ha érdemes. ez csak az én rögeszmém, mert a régebbi nem igazán jön be nekem.)
szevasz,köszi a CD-t nem tudom mikor fogom kézhez kapni mert ha nincs itthon senki akkor nem tudjuk átvenni csak hétvégén a postán
BOWDEN:én vettem hozzá speciális sprayt is de nagyon vékony és nem ér sokat ,viszont vettem szilikont ilyen tubusba lehet kapni
azt szoktam rákenni ott ahol kijön a bowden a fémházból
sokáig ott marad rajta
mindig itt megy szét,súrlódik a fém a fémhez
aztán elszakad 1szál és kész a baj
lehet csak én vagyok ilyen pekhes ezekkel
alig várom szombatot hogy gatyába rázzam a DRZét
mert nagyon tré hogy mindene bevan fagyva
Am köszi!
2. difi nincs.
3. 2 személlyel el lehet rajta férni kényelmesen mert nagy ülése van.
4. honda hivatalos honlapja szerint egyáltalán nem egyezik több műszaki adat
meg még sorolhatám
kiváncsi lennék milyen szerkezet ez
forditott villa sokkal több törödést igényel és könnyeben tönkremegy
engem nem zavar különösebben hogy ilyen a DRZén,fel lehetne ezt is tuningolni és olcsóbban kijnnél mind 1pár forditott telóval
DRZ javára annyi hogy olcsóbbak az alkatrészek hozzá,kezes gép
meg szép sárga
van sima teló is horror áron itt a kép
többit majd többiek mondják
ezmiez, hallott már erről vki?
Most tervezek egy endúró vásárt és a 450 exc és a 400drz között filózom. Kérdésem, hogy a drz miben lenne esetleg jobb, mint a ktm .
Kinéztem mindkettőből egyet -egyet szinte azonos árban vannak, úgyhogy a pénzt azt nem kell figyelnem ilyen szempontból, úgyhogy gondoltam megkérdezem mindkét gép használóit mik az érvek.
(érdemes lenne az első telót fordítottra cserélni? és milyen árban lehet hozzá szerezni, ha érdemes. ez csak az én rögeszmém, mert a régebbi nem igazán jön be nekem.)
remélem többi azért olvasható
Érdemes megnézni....
vagy csupasz S
1000köszönet
ha viszont jobban belegondolok volt már olyan hogy akadt a gáz és csak minimálisat tudtam húzni........
most lefényképezem max 10perc
BOWDEN:én vettem hozzá speciális sprayt is de nagyon vékony és nem ér sokat ,viszont vettem szilikont ilyen tubusba lehet kapni
azt szoktam rákenni ott ahol kijön a bowden a fémházból
sokáig ott marad rajta
mindig itt megy szét,súrlódik a fém a fémhez
aztán elszakad 1szál és kész a baj
lehet csak én vagyok ilyen pekhes ezekkel
alig várom szombatot hogy gatyába rázzam a DRZét
mert nagyon tré hogy mindene bevan fagyva
msn-en küldöd?