Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyé babettát,az fordított telós
Aha, már tisztul a kép, egyébként azért tettem megjegyzést a telóra, mert páran említették, hogy kicsit (orr nehéz) amihez hozzá is tették, hogy egyáltalán nem zavaró csak ez az amiben kicsit másabb a többi géptől.
Am köszi!
a 4. az ami igazán bezavart. hogy nem valós műszaki adatokat adnak meg róla egy ilyen újságban
Já ,de jez ótómatamotor,ocska szutyok sölvával
1. a váltóval semmi gond. jó helyre tették, nem fárasztó vele váltani
2. difi nincs.
3. 2 személlyel el lehet rajta férni kényelmesen mert nagy ülése van.
4. honda hivatalos honlapja szerint egyáltalán nem egyezik több műszaki adat

meg még sorolhatám
na mivel kapcsolatban ir hülyeséget
1szer 1 újságban láttam má ilyet, csak szupermotyó szettel
kiváncsi lennék milyen szerkezet ez
rémlik a név,ha jól tudom amerikai
fogós kérdés EXC hardenduró DRZ "softenduró"
forditott villa sokkal több törödést igényel és könnyeben tönkremegy
engem nem zavar különösebben hogy ilyen a DRZén,fel lehetne ezt is tuningolni és olcsóbban kijnnél mind 1pár forditott telóval
DRZ javára annyi hogy olcsóbbak az alkatrészek hozzá,kezes gép
meg szép sárga
van sima teló is horror áron itt a kép
többit majd többiek mondják
OFF
ezmiez, hallott már erről vki?
Szasztok emberek!
Most tervezek egy endúró vásárt és a 450 exc és a 400drz között filózom. Kérdésem, hogy a drz miben lenne esetleg jobb, mint a ktm .
Kinéztem mindkettőből egyet -egyet szinte azonos árban vannak, úgyhogy a pénzt azt nem kell figyelnem ilyen szempontból, úgyhogy gondoltam megkérdezem mindkét gép használóit mik az érvek.
(érdemes lenne az első telót fordítottra cserélni? és milyen árban lehet hozzá szerezni, ha érdemes. ez csak az én rögeszmém, mert a régebbi nem igazán jön be nekem.)
többnyire eltudom olvasni. nem is azzal van a gond, hanem hogy hülyeséget ír.
nincs mit jók a képek
kösz haver
1ik képen alul kimaradt 1sor bocs
remélem többi azért olvasható
Majdnem írtam a Gasgas fórumba tapasztalatok végett, de most néztem mi van ott...
Videókba most kentek el egy S-essssssst
Érdemes megnézni....
tessék
egyébként az enyém inkább ES nevü
vagy csupasz S
ok
1000köszönet
az enyémek még faszák mind
ha viszont jobban belegondolok volt már olyan hogy akadt a gáz és csak minimálisat tudtam húzni........
jóestét!
melyik fórumon szoktál lenni ide is kirakhatom
most lefényképezem max 10perc
szevasz,köszi a CD-t nem tudom mikor fogom kézhez kapni mert ha nincs itthon senki akkor nem tudjuk átvenni csak hétvégén a postán
BOWDEN:én vettem hozzá speciális sprayt is de nagyon vékony és nem ér sokat ,viszont vettem szilikont ilyen tubusba lehet kapni
azt szoktam rákenni ott ahol kijön a bowden a fémházból
sokáig ott marad rajta
mindig itt megy szét,súrlódik a fém a fémhez
aztán elszakad 1szál és kész a baj
lehet csak én vagyok ilyen pekhes ezekkel
alig várom szombatot hogy gatyába rázzam a DRZét
mert nagyon tré hogy mindene bevan fagyva
Honda trx-es anyag?
msn-en küldöd?