Szia!
Kösz az infót!
Tavasszal feltétlenül kimegyek / kimegyünk, majd jelzem, aztán egyeztetünk! Nagyon jók a fotók, pont az ilyen pályákat szeretem, ahol lehet tempósan haladni, és jól lefárasztom magam. Hetente 2 - 3x járok kondizni meg futni, úgyhogy remélem bírni fogom.
Gondolom van beugró, meg tudod mondani mennyi?
Üdv!
Ez igy igaz , cross -hoz képest gondoltam mert előtte Yz 250-em volt. Képzeld el haveromnak is E-van aztán kapott kölcsön egy cr 250-et 4t -t asszem, hátt a második ugróban nyomott egy gyertyát! Drz hez volt hozzá szokva. A pannonhalmi asztalokat simán végig ugorja vele.
Szia!Ez a Pannonhalmi Cross pálya. Minden évben itt záródik az mx idény. Gyönyörű vidék. Erdő aljában, tiszta idillikus. Felette az endúró rész. Nemrég volt suzuki tesztnap itt, 4-en voltunk Drz-sek abból 2 esses volt. Simán jöttek utánunk. (én voltam a leggyorsab hihi) Nem a gép miatt voltak hátrányban, hanem a kondició miatt. Eléggé fárasztó pálya, de nagyon élvezetes is.
Én ajánlom , szóljatok ha esetleg jönnétek. Összehozhatnánk egy pályázást tavasszal.
ha megfelelő gázzal ugrasz el,akkor nemkell kiülni hátra.... nekem pont jol kijön.... relatív hogy mihez képest orrnehéz me pl dr 650? szeritem csakis a versenycrosshoz képest az.... vagy vmi új versenyendurohoz na...
Köszönöm a válaszokat!
Ettől azt hiszem jobb bemutatás nem is kell!
Most próbálok meg szerezni előre fordított telót hozzá, még nem tudom mennyibe fáj majd, de sztem ha beszámítják az eredetit akkor max. olyan 100-ból csak kijövök.
Gondolom azzal már nem lesz annyira orr nehéz?
Amúgy meg hétvégi hobby motorozáshoz venném, tehát a drz tökéletes lesz.
Azért rakom ám ki mindig ezt a képet mert nagyon büszke vagyok rá, mert vagy 10 m-t szoktam inne repülni, igaz csak 1m magasan , látszanak is a nyomok a kép jobb oldalán , gyakorlatilag ez egy érkező nélküi asztal , őő felugró.. mindegy 4-5 nyéle gáz kell hozzá hogy ilyen legyen,
Helo!Teljes mértékben igaza van Daneznek!
Nem írom le én is ugyanazt akkor!
De tény ,én ugrálok vele, orrnehéz és ki kell ülni a hátsó sárvédőre ha levegőben vagy. Fogyasztás az olyan amig a crossos haverok kannával maszatolnal addig én motorozok!(meg szerelnek) Hehe
De meg KELL szokni hogy orrnehéz.... Meg szopacs helyek kisgázon kell tartnani. Igazából ezen kívül nincs vele gond csak jókat tudnék én is mondani.
Tőrödni kell minden típussal és szerintem mghálálja, igaz Gaben? (Olajcsere, meg légszűrő puccantás)
Versenyzés előtt állok (ami nem biztos hogy összejön) , arra jobb lenne egy exc!
Jó DRz-zést!
Szevasz!
Mivel nekem mindkettő volt, van összehasonlítási alapom.
A DRZ előtt KTM 520 EXC-m volt.
KTM EXC:
- bika erős (még a 450-es is)
- versenyzésre ez alkalmasabb, ütősebb
- könnyebb
- ha rendszeresen karbantartod, odafigyelsz rá, akkor hálás gép (azokkal nem értek egyet, akik rendkívül nagy szervizigényről beszélnek, egy versenyre kész modellnél ilyen kategória nincs, hogy "túlzottan" szervizigényes, mert minden versenymotor szervizigényes.....)
- 10e km alatt csak kisebb, jelentéktelen meghibásodások voltak, kifejezetten megbízható
- agyonverhetetlen szerkezet, csak nyáron azért meg lehet főzni szopatós helyeken (ha állsz, araszolsz, stb.)
- a blokk élettartam állítások szerint kb. 5 - 800 óra használattól függően (kb. 15-25 ezer km), utána full generál, ami húzós
- hard endurós felhasználás esetén sokkal nagyobb élményt jelent
- fogyasztása kéztől függően 5-8 liter
DRZ:
- egy EXC-hez képest gyengébb és nehezebb,
-versenyzésre is jó, de egy EXC-vel szemben nem igazán ütőképes
- NEM FOLYIK BELŐLE AZ OLAJ SEHOL
- NINCSENEK ELEKTROMOS MEGHIBÁSODÁSOK (KTM kijelző 2 havonta adta meg magát)
- hosszabb élettartam
- igénytelenebb
- keveset fogyaszt
- S verzió két személyes
Mindent összegezve én nagyon szerettem a KTM-et, fantasztikus motor volt. Mivel nem versenyzem és a régi hard endurós csapat is szétszéledt, hobbi célra sokkal ésszerűbbnek tartottam egy DRZ-t.
Te tudod, hogy milyen célra kell neked. Röviden: ha rendszeresen versenyzel, és ez a fő cél, akkor EXC, ha hobbi, akkor DRZ. A DRZ egy nagyon hálás és szerethető motor, ha mellette döntesz, akkor sem fogsz csalódni.
Na részemről ennyi, nyilván mások mást fognak mondani.
Üdv!
Köszi szépen !Megkérdezhetem még azt, hogy neked hogyan sikerült megcsinálnod ? Vagy újat vettél ? Azt hiszem, hogy az újnak 13 000Ft körül van darabja. Én úgy szeretném megcsináltatni, Tolnán van egy ilyen cég akik bovdenekkel foglalkoznak (link). Sajnos elveszítettem a két leszakadt darabot és nem tudom, hogy milyen hosszút kell kérjek . Esetleg tudnál segíteni? Köszi még1* !
Hello mindenkinek!
Van egy 400-as E drz-m és szeretnék hozzá egy pár tuning tippet kérni (450-es henger es sport kipufogom mar van).És hogy milyen árba vannak ezek a cuccok.Előre is köszönöm!
van DRZ400E teszt is nekem,ugyan ebben az újságban(csak 2007vagy 08)
az is 1vicc felháboritó hogy ennyire nem értenek hozzá jól lehúzták,majdnem hogy azt mondták hogy szar
Kösz az infót!
Tavasszal feltétlenül kimegyek / kimegyünk, majd jelzem, aztán egyeztetünk! Nagyon jók a fotók, pont az ilyen pályákat szeretem, ahol lehet tempósan haladni, és jól lefárasztom magam. Hetente 2 - 3x járok kondizni meg futni, úgyhogy remélem bírni fogom.
Gondolom van beugró, meg tudod mondani mennyi?
Üdv!