dr600 tudomásom szerint 89ig volt
90ben már 650es volt.
rendszámos?ha nem akkor gondolom olcsón adják.gondolj arra,hogy egy esetleges felújítás kb. kétszer annyi,mint egy kétüteműnél.márpedig az öregebb gépeknél megvan rá az esély,hogy hozzá kell nyúlni.
És ha hobbi célra van,gondolom enduroznál vele,arra pedig elég nehéz.de ez csak az én véleményem.vannak itt dr 600 tulajok,ők biztos jobbakat tudnak írni.
hali
nekem csak 350hez van meg a szelephézag,nemtudom,hogy megegyezik e.
A hátsó sárvédőd szépen meg van csinálva.Mire való eredetileg?
Ha találsz 4 csavaros 320as tárcsát,akkor szólj,mert nekem is kéne.vagy neked nem 4csavaros az első agy?
Tudnátok segíteni? Szeretnék venni egy Suzuki DR 600 -t, ami 1990 -es évjáratú de nem tudom mennyire merjek bele vágni mert az ismerőseim mind azt mondják, hogy nem éri meg mert nagyon sok baja van/lesz ennek a motor típusnak. Nekem nagyon tetszenek!
hajrá remélem találsz :) én elviszem megsétáltatom most egy kicsit a DR-t a városba miután 1óráig mostam a homokot meg a sarat szegényről .
ja meg estek ki belőle kagylók :D nem tom ,hogy kerültek oda de vagy 3 darab kiesett mosás közbe .
160E Ft volt a kuplungon kívül semmi baja nincs. Kaptam hozzá egy garnitúra utcai gumit amit valószinü el is adok mert nincs rá szügségem. Ja a még annyi hogy nem lehet viszgáztatni nincs papírja
Sziasztok!
Ismeritek a http://www.4strokes.com/tech/s... oldalt?
Egyébként én is nyitott dobot akarok rakni a gépre, ezért kérdezem aki átfúvókázta a karbit a fenti javaslathoz képest milyen fúvókákat rakott bele?
Szia!
Csúszhat akár olaj miatt is!vagy ha nincs holtjáték a kuplungkarnál.
olajat lecserélted ahogy megvetted?
egyébként ha lamella kell pinkmotorsnál nézd meg: http://pinkmotors.hu/
12000egy szett kb.
Haller!
Az én E-m be is 165-ös van.Sztem gyárilag.Előző gazdájánál volt rajta valami sportmotor karbondobja,lehet akkor tették bele,de sztem nem valószínű.Az enyém is fullad ,de csak amíg be nem melegszik.
Helló.
A 140-es kicsi, mert amit kiszedtem 165-ös(igaz a service manuál 142.5-öst ír). Nem tudom, hogy a 165-ös gyári-e? Igaz, ott van a szám mellett a Keihin logo is, ezért úgy vélem gyári.
Arra gondoltam, hogy esztergáltatok pár fúvókát és belövöm 175, 180-asra, azután próba.
Mégegyszer NEM szeretnék visszahullani a hegyről, mert Doktor Zéé befullad! :)
Ma motoroztam egy egészen jót!
Van tőlünk nem messze egy egészen jó kis terep (nem túl hosszú és nem is túl bonyi... de vannak benne kis könnyed huplik, amiken jól lehet dobálni / emelgetni az elejét... és 1-2n még ugrani is lehet. )
Na ott voltam kint... és néhány oda-vissza után bizony jól ki lehet fáradni.
Aztán kerültem egy kört egy - számomra - új területen - szintén a közelben.
Jót csapattam!
Sajna csak ca. 1 órányit... ugyanis elég későn jutottam csak ki. (fél4-kor tudtam indulni)
90ben már 650es volt.
rendszámos?ha nem akkor gondolom olcsón adják.gondolj arra,hogy egy esetleges felújítás kb. kétszer annyi,mint egy kétüteműnél.márpedig az öregebb gépeknél megvan rá az esély,hogy hozzá kell nyúlni.
És ha hobbi célra van,gondolom enduroznál vele,arra pedig elég nehéz.de ez csak az én véleményem.vannak itt dr 600 tulajok,ők biztos jobbakat tudnak írni.