Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A következő a problémám:
a motoromra raktam egy nyitott kipufdobot és terhelés alatt (pl.:falramászás) fullad. Én úgy érzem kevés az üzemanyag.
Kérdés!
Orvosolható-e az üanyag-mennyiség állításával, vagy fúvókázni kell? Amennyiben főfúvoka probléma van a gyárit mennyivel kell megnövelnem, illetve mekkorára cseréljem?

Ha valakinek már voltak ilyennel tapasztalatai, kérem közölje.
Köszönöm.
Sziasztok!
El szeretném adni a képen látható dr 600-ast.
Valaki nem tudna nekem ebbe segiteni?
Én vetten másik motort és feleslegessé vált.
A apro hirdetések között megtaláljátok részletesebben.
de azért kössz az infókat :) sose veszme fikázásnak mindenből tanul az ember még a sok buktából is olyan motoros meg nincs aki sose esett
elméletét én is tudom :) itt is az volt abaj,hogy nem láttam a kis gödröt és akkor kezdtem volna felállni de rögtön vissza is huppantam ,de gyakorlás gyakorlás aztán menni fog csak kevés erre az alföldön a dombocska :(
a tükör meg csak nem szúr át de lehet legközelebb lecsavarozom azt addig a táskába rakom.
ha nagyon terepezel inkább hagy otthon a tükröt ......nehogy valami baj legyen belőle...itt nem arra gondolok hogy eltörik

a videódnál meg nem akartam okoskodni mert az ilyesmikből tanul az ember..........aki legalább neki mer menni ...mert a videóknál általában /nem konkrétan a tiédre gondolok most/ azok osztják az észt akik fel sem mernének nézni a hegytetejére ha oda kerülne a sor.....

na csak annyit a tiédhez , hogy emelkedjél ki az ülésből és ha látsz ilyen gödröt alatta akkor előtte próbáld meg állva/de nem teljesen felállva / menetközben elemelni a moci elejét , hogy ne nagyon kelljen lemotoroznod a gödörbe és a tested tehetetlenségét csillapítod a mozgásoddal és mikor hozzáragad a falhoz a kerék addigra már padlón van a gáz ott már beülhetsz .....de ne akkor kezd meghúzni hanem ott már szedje a földet mint az állat .........és amikor alulról kezd tolni felfelé újból elkezded a kiemelkedést az ülésből majd a felállást...persze itt már a felfelé út is megszabja miként kell tornáznod a testeddel ......
és ha jó a mozgásod/próbálod kirugózni a testeddel a hajlat lassítát/ meg ez a emeli az elejét picit dolgot gyakorolgatod akkor meglátod egyre gyorsabban fogsz tudni nekimenni a hajlatnak és egyre magasabbra fogsz jutni a felmenőkön....
bocsi nem fikázás......ügyeskedjél tovább óvatosan persze mint az állat
direkt lazára van hagyva szóval forog körbe körbe ha ütés éri ha meg visszaérek aszfaltra akkor meghúzom .
A tükröd nem bánta?Legalább hajtsd be.Vagy csak nekem nem szereti a moci?
Nekem csak nagyon szar minőségű videóim vannak.
Meg van onboard,de meg kéne vágni.Az az idő mindig...
amúgy nagyon érdekes voltunk pár erdőbe és votl ahol még 5centis hó réteg megvolt :O én cska pislogtam,hogy wonderland :)
jaja gyakorlás meg vennem kell egy új gumit ami jobban harap:)
de érne már ide végre a csizmám bakancsba kanyarba is szar letámasztani mert semmit nem fog bokára =/

raktam fel ide is videjót de még nem jelent meg majd gondolom lassacskán egyszerscak.
Jók a videók,látom talajminta bevizsgálva
Nálunk is hasonló a talaj-mármint puha.
Jó lesz az,csak gyakorolni kell
zsanai enduro pálya ha jól emlékszek .
28ast nézd meg ott repkedünk kicsit :) az legalább megy :D 19en meg 21en esünk még csúnyákat =/
ezek a videók hol készültek? (az első 16-ot láttam)
ja ő 6éve tolja az EXCvel én meg 1,5 és ebből csak 7hónapja a DR előtte kis RX volt csak:)
meg még csak most jön a csizmám bakancsba meg nem bátorkodok féltem a lábam.
meg róla mindig az látszik amikor felállítja a motort :D de azért van róla is egy amikor elkapja a fát :)

amúgy meg a hátsóm már halál állapotban van ,de itt inkább az volt a bajos,hogy 1esbe nyomtam mert azt hittem nem kapar el de mélyebb volt a homok a vártnál aztán közölték,hogy 2esbe lehet menne miután betakartam . kemény feljárokhoz vagyok szokva ilyen homokoson még nem sokat voltam,de mostmár ehez is megvan a tapasztalatom .
19esbe meg nem néztem meg ,hogy van az alján egy eldobó és olyat takartam ahogy leült az első teló ,hogy csuda :) csak néztem,hogy mi történt viszont a kicsi DR egész szépen reptethető pályán játszottam vele de ott nem voltak ilyen jó eldobók de msot ahol voltunk az nagyon tetszett .
Jó kis videókat csináltatok!
Jól elvoltatok azt látni!
Viszont úgy nézem, hogy elég light-osan nyomod a géppel!
Vagy nincs minta a hátsódon? Valamelyik fotódon néztem a múltkor, hogy mintha semmi mintád nem lenne hátul... vagy azóta már cseréltél gumit?
A KTM-es srác bátrabban keni... és mint látni, sikeresebben is!
http://www.etszk.u-szeged.hu/h... mai gurulás :) alcím hogyan bénázzunk a feljárokon felsőfokon :)
Na íme:
1. fotó: Itt látjátok a felső rögzítőt. Ez egy Office Depoból származó "papírtartó tábláról" (vagy mi a szösz, szóval ezzel lehet rácsíptetni a papírt a kartonra, hogy bárhol tudj vele írni) na... szóval egy ilyet csavaroztam felülre. Sajna ez önmagába nem fogja meg a rendszámot. Libeg, ha csak ezzel rögzítem.
Ezért - a jobb oldali nyíllal jelölve - fúrtam egy lyukat egy csavarnak.

2. fotó: Ezt a csavar vettem a rögzítéshez. Egy kapupánt csavar egy speckó anyával kiegészítve, amit könnyen lehet kézzel is rögzíteni.

3-4. fotó: Így néz ki felszerelve a rendszám.

5. fotó: és így néz ki a sárvédő belső oldaláról.

Tudom, a csavarokat rövidebbre kellene vágni. Meg is fogom tenni.
Sajnos ezzel nem sikerült azért azt elérnem, hogy egy mozdulattal le és fel lehessen szerelni... de azért még mindig egy relatív gyors megoldás.
Szerettem volna olyan módon rögzíteni, mint pl. a légszűrő takaró rögzítése... de sajna nem találtam olyan csavart. (annak mi a neve?)

Mit gondoltok a megoldásról?
okay!
lefotózom!
Erről a rendszámrögzítősdiről ha nyomnál egy képet megköszönném!
Zsanai enduro pálya asszem
kerültünk ma mi is egy lazát :D csak tudnám merre :) 150km terepen a DR meg 6.5et evett megvagyok elégedve vele pedig 3enduro pályán ios mókázgattunk pusztamérges meg valami másik pálya halas felé
majd lesz talán videó is akkor feltolom ide :)
Ja.. és találtam a zsebemben egy pár darabokra tépett papir kétszázast.. de mi hogy?
Helyes, akkor nem csak én voltam tegnap gatyán.
Azon csodálkozom, hogy nem dobtak ki minket, voltunk vagy 15-en, nem gyenge hangulatot kreáltunk. Az egyik srác aki velünk volt, megállás nélkül Hungáriát énekelt a Elvises táncstílussal fűszerezve. Volt hogy ez egész terem csak tapsolt, és fütyült. Baromi jól nyomta! A főnököm félig lecsúszott gatyával próbálkozott a bowlingozás rejtelmeivel, már azt se tudtuk ki-kivel van, vagy hogy mit keresünk egyáltalán itt. Amikor bementem a wc-be, az egyik haverom a csap alatt pihizet a vízben, csajok pedig a bárpult előtt táncoltak. A raktáros kolléga eltűnt vagy 1,5 órára, és amikor megkérdeztem hol volt, csak annyit mondott kint a fényben. Azt a ge.. de szét csaptuk magunkat…
A kocsiért elmentem reggel, jól emlékeztem, egy járdaszigeten hagytam félig lecsúszva, mákom van, hogy nem vitték el..
havonta azért nem árt szerintem
Ha már téma a légszűrő...
Supermoto-n milyen időközönként kell tizstítani?
Hát mégsem mentem motorozni...
Esik az eső! Bár már motoroztam esőben... és a felszerelésemben nem is áznék át... mégis... csak várok egy kicsit.
És féltem a "kompjutöröm" is a beázástól.

Viszont mivel a múltkor sajnos elszakítottam a km spirálom, így le is szereltem az órát és átszereltem a helyére a computert.
És rendszámom rögzítésére is kitaláltam egy jónak tűnő verziót. 1 perc alatt rögzíteni tudom a rendszámom és le is tudom venni elég gyorsan.
Szóval, ha kell - mondjuk muszáj városba bemennem pl. tankolni - akkor fel tudom dobni gyorsan.
Terepen pedig ugye azt tudjuk, hogy rendszám nélkül közlekedünk!