Igen! Én szeretném gyárira megcsináltatni.
A tank matrica jó állapotban van, meg azt megkérdeztem a pécsiektől és ha kell tudnak rendelni.
Köszike az infókat!
ezt a mocit cserélném drz-e re valo supermotoszetre a motor 1989 teljessen felujitva az értéke 250000ft ha valakit erdekel szoljon mert sürgös lenne!KÖSZI
Én pedig lassan indulok motorozni!
Végre már nincs hó - bár úgy nézem, hogy picit szemerkél az eső, de az csak eláll hamarosan!
Tegnap este már gurultam egy rövidet (9 körül) - egy haveromhoz szaladtam el! Tök jó volt végre motorozni!
Jóóóó lesz!
Srácok, a halálomon vagyok. Olyan brutálisat buliztunk az este a munkatársaimmal, nem tudom hogy fogom kiheverni. Pörög velem az egész szoba. Egy laza kis bowlingozásnak indult, aminek egy szörnyű alkoholizmus lett a vége. Jézusom, nem is tudom hol van pontosan a kocsim, útra is kellene kellnem, ha jol emlékszem egy járdaszigeten hagytam, megyek megkeresem.
jó ez a műtőssapka sztori divat nálunk is....bár nem sűrűn...de olyankor mikor vírágzik a rét és a magok kalászvégek fűfaszomok rajta szoktak lenni ujjnyi vastagon a szivacson...
sőt tesznek állítólag olyat , hogy olyan műtőssapka, hogy nem engedi át a vizet nem tudom melyik az de utána kéne nézni...ha víz éri akkor abban a pillanatban bedagadnak a mikroszálak és elzáródik a sapka...
na ezt nagy viziátkeléses enduró verssenynél hallottam ha véletlen eldőlsz mély patakban akkor ez gyógyszer a víz ellen ...
kiszedik a vízbűű a motrot és eltávolítják a légszűrőről a sapkát és go tovább.
de árulnak gyárilag is ilyesmit rendes légszűrőnek látszik....de vízálló állítólag ...ktm-hez van de akkor mindenhez ...ez is twinair termék...benne van a ktm powerparts katalogusba...
hello
legszuropucolashoz nekem is van egy tippem
amugy mindent hasonloan csinalom en is
sokszor brigeciollal es teljesen tisztara vagy 15-20 perc ha rendesen vegigcsinalom
tankonkent vagy motorozasonkent/ ami nalam ugyanaz mert addig nem megyek haza mig van a tankba/
viszont untam a nyaron a heti ketszeri pucolast
crossosoktol hallottam hogy ket futam kozt van ugy hogy nem a legszurot pucoljak hanem egy
rendesen legszuroolajba beaztatott MŰTŐSSAPKAT tesznek kivulrol a legszurore es ezt cserelik
nekem nagyon tetszik feleve hasznalom igy motorozasonkent ezt cserelem es minden harmadik negyedik alkalommal mosom ki a szurot csak
10 ft /db legjobb amit az allatorvostol kaptam /zold/ de az elfogyott amugy egy ezresert adtak szazat az orvosi segedeszkozok boltjaban /kek/ez is tokeletes de a zold surubb szovesu picit
amit a munkavedelmi boltban vettem /feher szakacsok hasznaljak / az nem sokat er
amugy ajanlom mindenkinek mert ha hetente hasznalod a gepet meggyorsitja a felkeszitest na meg ha mindenkepp mosod is alkalmankent, akkor is egy mozdulattal eldobod a koszt es nem kell mosogatni feloran at a szurot
motormosaskor viszont mindig letakarom a legszurot egy zsir uj kukaszsakkal aztan dobom is el
mert a viz ami odakerul visz at port a legszuron
amugy vannak gyari dugok is motortipusonkent az megjobb lehet
nekem egy kiselejtezett centrim van erre....... úgy lett a selejtezés , hogy egyszer beleraktam régen egy szűrőt...hát abba többet nem kellett belerakni semmit ....így lett iparicentrim belőle a műhelybe
amúgy én nem mosóporozom mert mikor megszáradt (egyszer kipróbáltam) porzott belőle mikor odacsapkodtam valamihez
nálam az játszik, hogy kiszedem és vagy légszűrőtisztítót öntök rá vagy benzint azzal megnyomom úgy , hogy a kosz kifelé jöjjön le róla ...ez fellazítja a mézzé vált olajat.......
aztán van ilyen brigéciolfújóm és azzal befújom és leveretem sima csapvíznyomással ........mikor már nincs rajta kosz akkor úgy vizesen öntök még rá kis brigit és és nyomkodom ezt kétszer megcsinálom és ilyen fehér habos mosószer lesz a brigiből .... ezt kinyomkodom csak úgy hozza ki belőle a mocskot....utána csap alatt kiöblítem rendesen ...kinyomkodom..és bevágom a centrifugába egy pár percre ....van , hogy megfordítom es megy még egy kört
elmondom elég sokszor csinálom.............és olyan a szűrőm mint az új..........
persze több darab(5 tuti) van egy motorhoz...........szerintem ha csak egy lenne két szezont akkor is elmenne ugyanilyen karban tartással....
még annyi , hogy mi 20 éve bezsírozzuk halványan a légszűrő alatti öblös gumicsövet ami a karbiba vezeti a levegőt..........az azért jó mert ha egy két homokszem átugrana a szivacson ott megáll mert beletapad a zsírba.......ezt is kitakarítjuk idönként ...mag a légszűrőházat is ...persze ritkábban csináljuk mint a szűrőcserét......
szűrőt meg igazándinól motorozásonként cserélek....ha vizes a pálya nem poros akkor kettőt
ez 525-nél 100-200 kilométer....
crossnál meg minden alkalommal cseréltük míg pályáztunk
amúgy használok légszűrőolajat ---meg sprayt is....teljesen jó
mindent próbálok a legjobbtól beszerezni bármi legyen ez a légszűrőtörténetben TWINAIR
Nem picit Sada elég keményen odacseszett neki a mátra is, du utánna még ithon rátettem egy lapáttal, úgyhogy már nem olyan szép mint a képen de így is szeretem
A tank matrica jó állapotban van, meg azt megkérdeztem a pécsiektől és ha kell tudnak rendelni.
Köszike az infókat!
Centrifuga - Ready to rész
CSak azt akartam mondani, hogy CENTRIFUGA FOREVÖR!
Jó vót!
Jah meg szöveg!
Végre már nincs hó - bár úgy nézem, hogy picit szemerkél az eső, de az csak eláll hamarosan!
Tegnap este már gurultam egy rövidet (9 körül) - egy haveromhoz szaladtam el! Tök jó volt végre motorozni!
Jóóóó lesz!
Srácok, a halálomon vagyok. Olyan brutálisat buliztunk az este a munkatársaimmal, nem tudom hogy fogom kiheverni. Pörög velem az egész szoba. Egy laza kis bowlingozásnak indult, aminek egy szörnyű alkoholizmus lett a vége. Jézusom, nem is tudom hol van pontosan a kocsim, útra is kellene kellnem, ha jol emlékszem egy járdaszigeten hagytam, megyek megkeresem.
sőt tesznek állítólag olyat , hogy olyan műtőssapka, hogy nem engedi át a vizet nem tudom melyik az de utána kéne nézni...ha víz éri akkor abban a pillanatban bedagadnak a mikroszálak és elzáródik a sapka...
na ezt nagy viziátkeléses enduró verssenynél hallottam ha véletlen eldőlsz mély patakban akkor ez gyógyszer a víz ellen ...
kiszedik a vízbűű a motrot és eltávolítják a légszűrőről a sapkát és go tovább.
de árulnak gyárilag is ilyesmit rendes légszűrőnek látszik....de vízálló állítólag ...ktm-hez van de akkor mindenhez ...ez is twinair termék...benne van a ktm powerparts katalogusba...
legszuropucolashoz nekem is van egy tippem
amugy mindent hasonloan csinalom en is
sokszor brigeciollal es teljesen tisztara vagy 15-20 perc ha rendesen vegigcsinalom
tankonkent vagy motorozasonkent/ ami nalam ugyanaz mert addig nem megyek haza mig van a tankba/
viszont untam a nyaron a heti ketszeri pucolast
crossosoktol hallottam hogy ket futam kozt van ugy hogy nem a legszurot pucoljak hanem egy
rendesen legszuroolajba beaztatott MŰTŐSSAPKAT tesznek kivulrol a legszurore es ezt cserelik
nekem nagyon tetszik feleve hasznalom igy motorozasonkent ezt cserelem es minden harmadik negyedik alkalommal mosom ki a szurot csak
10 ft /db legjobb amit az allatorvostol kaptam /zold/ de az elfogyott amugy egy ezresert adtak szazat az orvosi segedeszkozok boltjaban /kek/ez is tokeletes de a zold surubb szovesu picit
amit a munkavedelmi boltban vettem /feher szakacsok hasznaljak / az nem sokat er
amugy ajanlom mindenkinek mert ha hetente hasznalod a gepet meggyorsitja a felkeszitest na meg ha mindenkepp mosod is alkalmankent, akkor is egy mozdulattal eldobod a koszt es nem kell mosogatni feloran at a szurot
motormosaskor viszont mindig letakarom a legszurot egy zsir uj kukaszsakkal aztan dobom is el
mert a viz ami odakerul visz at port a legszuron
amugy vannak gyari dugok is motortipusonkent az megjobb lehet
nekem egy kiselejtezett centrim van erre....... úgy lett a selejtezés , hogy egyszer beleraktam régen egy szűrőt...hát abba többet nem kellett belerakni semmit ....így lett iparicentrim belőle a műhelybe
amúgy én nem mosóporozom mert mikor megszáradt (egyszer kipróbáltam) porzott belőle mikor odacsapkodtam valamihez
nálam az játszik, hogy kiszedem és vagy légszűrőtisztítót öntök rá vagy benzint azzal megnyomom úgy , hogy a kosz kifelé jöjjön le róla ...ez fellazítja a mézzé vált olajat.......
aztán van ilyen brigéciolfújóm és azzal befújom és leveretem sima csapvíznyomással ........mikor már nincs rajta kosz akkor úgy vizesen öntök még rá kis brigit és és nyomkodom ezt kétszer megcsinálom és ilyen fehér habos mosószer lesz a brigiből .... ezt kinyomkodom csak úgy hozza ki belőle a mocskot....utána csap alatt kiöblítem rendesen ...kinyomkodom..és bevágom a centrifugába egy pár percre ....van , hogy megfordítom es megy még egy kört
elmondom elég sokszor csinálom.............és olyan a szűrőm mint az új..........
persze több darab(5 tuti) van egy motorhoz...........szerintem ha csak egy lenne két szezont akkor is elmenne ugyanilyen karban tartással....
még annyi , hogy mi 20 éve bezsírozzuk halványan a légszűrő alatti öblös gumicsövet ami a karbiba vezeti a levegőt..........az azért jó mert ha egy két homokszem átugrana a szivacson ott megáll mert beletapad a zsírba.......ezt is kitakarítjuk idönként ...mag a légszűrőházat is ...persze ritkábban csináljuk mint a szűrőcserét......
szűrőt meg igazándinól motorozásonként cserélek....ha vizes a pálya nem poros akkor kettőt
ez 525-nél 100-200 kilométer....
crossnál meg minden alkalommal cseréltük míg pályáztunk
amúgy használok légszűrőolajat ---meg sprayt is....teljesen jó
mindent próbálok a legjobbtól beszerezni bármi legyen ez a légszűrőtörténetben TWINAIR
. . . . . .
Most lépek haza.........
Szióka!