hali nem foglalkozik itt valaki fékekkel?
elkoptak az első fékpofáim ... potolni kellene ha tudtok árakat annak örülnék nomeg légszürő is érdekel:)
97-es 600-as banditba kellene
elörre is köszi
Még nem, mert most lett kész a Fiam baleste után .Most pedig elvitte az összes pénzem a szemem.
Optikai Tunning!
De, továbbra is tervezem.
Egyébként aki úgy érzi, hogy nem harap eléggé a fékje, az olajozza meg egy kicsit a fékpedál és a fékkar tengelyét!
Hihetetlen a változás, majdnem leestem a motorról.
Úgy látszik a tél és a mosások ott hagyják a nyomukat!
Az 1-es kategória Yuasa kód YB
Kivehető kupakos, külön savval feltölthető, szárazon töltött állapotban szállítva.
A 2-es kategória Yuasa kód YT vagy YTX
Szárazon töltött állapotban szállítva, sav mellékelve, savval feltöltés után nem szabad kinyitni.
A 3. kategória ZSELÉS Yuasa kód YTZ
Gyárilag lezárt feltöltött állapotban szállítva, a pozitív akku sarun védő kupak.
Szerintem összefoglalva valahogy így lehet ez az akku kérdés.
Jó éjszakát mindenkinek.
igen ez nem ZSELÉS, hanem gondozás mentes akku, ezeket sok helyen zselésnek hívják, pedíg tényleg nem azok
1. Az ólom-sav akkumulátorokat
Ezeket hagyományos ólom-sav akkumulátorokat, karbantartáshoz ki lehet
nyitni és utána vissza lehet zárni.
A működési elve megfelel az idnító akkumulártorénak.
2. MF- akkumulátorokat (MF: Maintenance Free (angol)
gondozásmentes)
Az MF akkumulátorok zárt ólom-sav akkumulátorok. Ez azt jelenti, hogy az
akkumulátort feltöltés után lezárják, és utána már nem szabad kinyitni. Ha
az akkumulátort mégis kinyitják, az akkumulátor tönkremegy.
3.A rekombinációs akkumulátorok a klasszikus ólom-sav akkumulátorok
továbbfejlesztett változatai. A Reko-akkumulátorok esetében az elektrolit
egy speciális technológiai eljárásnak köszönhetően megkötött és nem
folyékony.
A rekombinációs akkumulátorok felépítése
A legjelentősebb tulajdonságai:
- a megkötött elektrolit (zselés vagy szövettáskás akkumulátor)
- speciális elektróda ötvözet (ólom/kalcium)
- biztonsági szelepek
elfelejtetem, te cseréled a telo szimeringet ? nagy melo ? nehéz ? jah és menyi volt a szimering ? csak a szimeringet cseréleted vagy a olajlehuzo teflon karikát is ? hát ha én is nekiálok ;)
hat nekem eddig nemcsinalta dehet hogy sokat 8llt..mivel 2009szeptembertol idaig garazsban volt mer sajnos osszetortem es megcsak most lett kesz talan koszos a karburator vagy nemtudom:S
Szevaa :) nekem is ugyanez a problémám a mocimal :( ha lasan huzom a gázt akor szépen felpörög ha hirtelen akor gondolkodik egyet és csak utána pörög fel :(
hello mindenkinek..lenne pár kérdésem szimering csere lessz a teloban es nemtudom hanyas szamu olajat tegyeb bele_?es masik kerdesem ha hirtelen gazthuzod fulad 1et a motor es aztan megindul ez mitol lehet_, 2003as Bandita...valaszt elore is kossz
Butát kérdezek, de első motor, bocs... Még nem vittem soha szervizbe, ez lesz az első...
Mi az amit 6e-s szerviznél cserélni kell mindenkép? Olaj, olajszűrő, gyertya, stb...
A kopó alkatrészeket nem kérdezem, az ugye úgyis állapotfüggő...
Üdv,
Gazza
http://www.ronakft.hu/
elkoptak az első fékpofáim ... potolni kellene ha tudtok árakat annak örülnék nomeg légszürő is érdekel:)
97-es 600-as banditba kellene
elörre is köszi
Optikai Tunning!
De, továbbra is tervezem.
Egyébként aki úgy érzi, hogy nem harap eléggé a fékje, az olajozza meg egy kicsit a fékpedál és a fékkar tengelyét!
Hihetetlen a változás, majdnem leestem a motorról.
Úgy látszik a tél és a mosások ott hagyják a nyomukat!
Végül is lecserélted a fékcsöveket a banditán? Ha igen mesélj.
Kivehető kupakos, külön savval feltölthető, szárazon töltött állapotban szállítva.
A 2-es kategória Yuasa kód YT vagy YTX
Szárazon töltött állapotban szállítva, sav mellékelve, savval feltöltés után nem szabad kinyitni.
A 3. kategória ZSELÉS Yuasa kód YTZ
Gyárilag lezárt feltöltött állapotban szállítva, a pozitív akku sarun védő kupak.
Szerintem összefoglalva valahogy így lehet ez az akku kérdés.
Jó éjszakát mindenkinek.
1. Az ólom-sav akkumulátorokat
Ezeket hagyományos ólom-sav akkumulátorokat, karbantartáshoz ki lehet
nyitni és utána vissza lehet zárni.
A működési elve megfelel az idnító akkumulártorénak.
2. MF- akkumulátorokat (MF: Maintenance Free (angol)
gondozásmentes)
Az MF akkumulátorok zárt ólom-sav akkumulátorok. Ez azt jelenti, hogy az
akkumulátort feltöltés után lezárják, és utána már nem szabad kinyitni. Ha
az akkumulátort mégis kinyitják, az akkumulátor tönkremegy.
3.A rekombinációs akkumulátorok a klasszikus ólom-sav akkumulátorok
továbbfejlesztett változatai. A Reko-akkumulátorok esetében az elektrolit
egy speciális technológiai eljárásnak köszönhetően megkötött és nem
folyékony.
A rekombinációs akkumulátorok felépítése
A legjelentősebb tulajdonságai:
- a megkötött elektrolit (zselés vagy szövettáskás akkumulátor)
- speciális elektróda ötvözet (ólom/kalcium)
- biztonsági szelepek
az YT aksik mind zselések
www.robogotuning.hu
Ott van rajta: Super MF. MF= Maintenance free.
Ez a gyári zárt rendszerű aksi. Addig jó, míg ez van benne.
10w a gyári előírás, 1L elég bele
erik64 ránk értette az őrültek kifejezést, amit hálásan köszönök Neki
Üdv minden Banditának
Zsolt