Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha 2010-es az első adat róla, akkor az a 65e-s futás eléggé hihetetlennek tűnik. Külföldön elég ritka, hogy 9 éve alatt ne tegyenek bele legalább ennyit. 18 év alatt a 65e..hát biztos vannak csodák. Egyébként ettől még simán lehet jó, ezek a blokkok kurva sokat elmennek ha gondozva vannak, a többi meg látszik is, meg nem is túl drága. Szóval az állapot határozza meg, hogy oké-e a vas.
Így igaz!!!
Húúú B+!!! Ez félelmetes egy gépezet lehet! Vigyázz vele nehogy valami bajt csinálj!!
Köszi ! Még nem hallottam,élőben de olvastam arról, hogy a légolajos blokkok hangosabbak...majd holnap kiderül..
van hangja hidegen melegen is túl nagy különbség nem kellene legyen , persze egy körbepárnázott vízhűtéses 600 asnak haloványabb a hangja
Tudja fene,sose volt 1200 as banditom.A tobbieke meg nem tunt zajosnak.
Szia, ezeknek a vasaknak hidegen tényleg “hangja van” a blokknak, ami ha bemelegszik kisimul? A tulaj mondta hogy a levegő-olajos blokkok ilyenek... erről infó?? Köszi
Szia köszi , sajna nem vehető ki rajta semmi nincs több részlet a képen. Van amúgy rendszámom magyarországi, 2010 es az első adat róla, és normálisnak tűnik a futás az évek során. No a héten megyek megnézem személyesen is , akkor lövök egy közelit a maticáról ha abból kiderül valami....jobban bízok ezekben mint a 28-35 ezres km eres tekergetett orasokban.
Ok koszi az infot.
balos labtarto matrica alapjan holland import lehet (bar kene 1 jobb kep), ha van holland rendszam, lehet le tudom csekkolni itt mennyit futott
Ikarusz hangra a váltóból 2-3-as fokozatban.
Sziasztok!

Most nézegetek egy 1200S es 2001 es banditot 65ezres futással . 5gazdás eddig, rendszám alapján normális futás adatokkal. A motoron látszik hogy törödve volt vele(a kepek alapjan) Segítsetek abban, hogy mit figyeljek ha megyek megnézni, és a próbánál. Köszönöm
Írtam mailt,már ha a kódfejtés sikeres volt. :)
Meg nem jott meg...
Köszi! Probáltam irni az adatlapodon privat üzit,nemtudom megkaptad e?
"...Hát.. ráfolyt a benzin a kezemre, innen már egyenes út vezetett a motorozáshoz..:-D "

16 éves koromban nekem is: én ekcémát kaptam tőle!
nekem 1200-eshez van egy szinte makulátlan... :)
Altalanossagban min ketfele hiba miatt falsol a fojto tengelyenel . Nekem keveset futott porlasztoban kiszaradtak a tomito filckarikak. Ezeket cserelve azota szepen teszi a dolgat.
Ha ki van kopva furat meg a tengely is akkor felesleges cserelgetni a tomitest, mert az oval is elhuzast nem fogja lekovetni a tomites belso furata es a megnovekedett kopott hezagon is konnyebben futyul a fals levego.
Ezeket meg kell tudni allapitani hogy melyik eset. Nyilvan magasabb futasteljesitmenynel a kopasnak van nagyobb jelentosege. Keveset futott porlasztot kell venni... ilyet a nemet piacon nagy esellyel lehet talalni szerencses esetben gombokert.
Mad kerdes hogy amelyik motornak porlasztoja mar kopott ott a maga az eroforras is tobb sebbol szokott mar verezni.
Melyiket ajánlod? Illetve itt is van beépítési gari,mint mondjuk autóalkatrészeknél szokás?
Ettől félek én is! :(
Köszi! Kikerestem , átolvasom majd! :)
Én sem mert nem vették vissza. Nyilván nem mondhatom azt, hogy bontva csak rosszat lehet venni, de az esélye elég nagy, hogy hasonló baja lesz mint amilyen már van.
Én karbit bontóba még nem vittem vissza.
Gsxr 1100 topic- ban leirtam ezzel kapcsolatban sok dolgot 2013 vege 2014 kornyeki bejegyzesek...