GSX 1400 való neked! Benne van az áruk a budget-ben, vannak pár tizezret futott gyönyörü példányok...és nagyon nem lesznek már olcsóbbak. Vagyis bármikor eladhatod annyiért amennyiért vetted.
Amúgy az befecskedezös motorkkal sem lesz kevesebb probléma, csak azt már tényleg csak szakszervizben lehet orvosolni. Hibakód kiolvasás, szenzorhiba vadászat, lyukak a teljesítményleadásban...
Kevésbé érzékenyek az etanolos üzemanyagra, de rendszer elemei sok bizonytalanságot vihetnek üzemeltetésbe. Üzemanyagpumpa, lambdasonda, hömérséklet, hömennyiség senzorok, léptetömotor fojtószelepnél, helyzetérzékelö senzorok, stb...Nem állítom, hogy porlasztó "jobb" mint a befecskendezés, csak még porlasztót otthon is felújítja a felhasználó némi hozzáértéssel, addig befecskedezös rendszer már komolyabb háttértudást, és szerszámokat, szoftvereket igényel...ezek nem fognak feltétlenül elromlani, föleg egy hondán a bmw-röl meg ne is beszéljünk... :)
A honda es a yamaha az esszerubb es kenyelmesebb variacio.
Itteni tapasztalatokat olvasva azt szurtem le hogy a bandit jo motor de kenyelemben es futomuben sokat kell modositani az 1250 es hogy elerje az emlitett motorok gyari szintjet.
Szép napot
Felteszek 1 kérdést , de ne legyen lehurrogva vagy felturbózva ha megkérhetek itt mindenkit! És vita se legyen ! Köszi!
Volt 1 1200s 2005-ös banditom eladtam mert injektoros motort szeretnék venni ,sokan mondják , hogy olyan motort vegyen az ember ami tetszik neki. Na itt a bibi
5000 euróm van rá és csak itt kinn Németbe fogok venni , hogy miért azért mert itt kinn dolgozok egyszerű megvennem és olcsóbb is meg nem óratekerősek ezek a Németek!
Több típus is sztem jól néz ki , a probléma az évjárat és a futás teljesítmény! tudom tudom nem km-t veszünk hanem állapotot,
a fent említett összegért 2012-es évjáratú 1250 gsf vagy gsx-fa dobozokkal 20-40e km közöttiek vannak
cbf 1000 2010-es hasnoló km-el mint a banditok és itt jön a kérdés lényege jól néz ki még a jamaha fjr 1300 ezt a típus 2003-as 2004-es és 1-2db 2005-ös 56-60e km-el és a bmw r 1200rt ez 2005 olyan 90 100 e km-el , a kérdés az , hogy annyival jobb vagy tartósabb mint amennyivel drágábbak? a fent említett suzuki és honda jóval fiatalabbak és kevesebbet futottak mint a Yamaha és a bmw.
A banditommal nem volt semmi bajom ha injektoros lett volna talán el sem adom ,előtte is 1 suzuki gsx 750f volt így nincs viszonyítási alapom a többi típussal szemben .
Unok tesomnak van 1 r 1150 rt-je azt majd ki próbálom mielőtt veszek bármilyet is legalább megtudom milyen 1 boxer
A válaszokat előre is köszönöm.
Ebbe még bele kell tekerjek legalább 50ezret hogy meglegyen az első motorom amibe 100-at belerakok. Utána majd keresgélek.
Most a BMW lőtte be szerintem nagyon jól a f850xr meg R árát, 4milla környékén egy új, jóforman mindenes motor.
Pedig egy hosszu rugoutakkal rendelkezo finoman rugozo jargannyal,meg segithetnel is a gerinceden.......nekem peldaul jot tesz mikor fajo derekkal inditok,estere semmi bajom.
Vegyél RT-t, azzal fogsz. Én is alig mentem a Bandittal.
Csak ezen nem tép a szél, nem fázol, úgy mozog, mint egy BMX, nem fáradsz el akkor sem, sokszáz km ócska mész.
Nem is ez volt a legjobb, hanem elotte mikor az esoben raliztunk a szloven foldesutakon az erdoben, a kifejezetten erre tervezett es gumizott balnakkal!
Amúgy az befecskedezös motorkkal sem lesz kevesebb probléma, csak azt már tényleg csak szakszervizben lehet orvosolni. Hibakód kiolvasás, szenzorhiba vadászat, lyukak a teljesítményleadásban...
Kevésbé érzékenyek az etanolos üzemanyagra, de rendszer elemei sok bizonytalanságot vihetnek üzemeltetésbe. Üzemanyagpumpa, lambdasonda, hömérséklet, hömennyiség senzorok, léptetömotor fojtószelepnél, helyzetérzékelö senzorok, stb...Nem állítom, hogy porlasztó "jobb" mint a befecskendezés, csak még porlasztót otthon is felújítja a felhasználó némi hozzáértéssel, addig befecskedezös rendszer már komolyabb háttértudást, és szerszámokat, szoftvereket igényel...ezek nem fognak feltétlenül elromlani, föleg egy hondán a bmw-röl meg ne is beszéljünk... :)
Itteni tapasztalatokat olvasva azt szurtem le hogy a bandit jo motor de kenyelemben es futomuben sokat kell modositani az 1250 es hogy elerje az emlitett motorok gyari szintjet.
Felteszek 1 kérdést , de ne legyen lehurrogva vagy felturbózva ha megkérhetek itt mindenkit! És vita se legyen ! Köszi!
Volt 1 1200s 2005-ös banditom eladtam mert injektoros motort szeretnék venni ,sokan mondják , hogy olyan motort vegyen az ember ami tetszik neki. Na itt a bibi
5000 euróm van rá és csak itt kinn Németbe fogok venni , hogy miért azért mert itt kinn dolgozok egyszerű megvennem és olcsóbb is meg nem óratekerősek ezek a Németek!
Több típus is sztem jól néz ki , a probléma az évjárat és a futás teljesítmény! tudom tudom nem km-t veszünk hanem állapotot,
a fent említett összegért 2012-es évjáratú 1250 gsf vagy gsx-fa dobozokkal 20-40e km közöttiek vannak
cbf 1000 2010-es hasnoló km-el mint a banditok és itt jön a kérdés lényege jól néz ki még a jamaha fjr 1300 ezt a típus 2003-as 2004-es és 1-2db 2005-ös 56-60e km-el és a bmw r 1200rt ez 2005 olyan 90 100 e km-el , a kérdés az , hogy annyival jobb vagy tartósabb mint amennyivel drágábbak? a fent említett suzuki és honda jóval fiatalabbak és kevesebbet futottak mint a Yamaha és a bmw.
A banditommal nem volt semmi bajom ha injektoros lett volna talán el sem adom ,előtte is 1 suzuki gsx 750f volt így nincs viszonyítási alapom a többi típussal szemben .
Unok tesomnak van 1 r 1150 rt-je azt majd ki próbálom mielőtt veszek bármilyet is legalább megtudom milyen 1 boxer
A válaszokat előre is köszönöm.
Most a BMW lőtte be szerintem nagyon jól a f850xr meg R árát, 4milla környékén egy új, jóforman mindenes motor.
Csak ezen nem tép a szél, nem fázol, úgy mozog, mint egy BMX, nem fáradsz el akkor sem, sokszáz km ócska mész.
Még Versys van, vagy vettél mást?
Nem is ez volt a legjobb, hanem elotte mikor az esoben raliztunk a szloven foldesutakon az erdoben, a kifejezetten erre tervezett es gumizott balnakkal!