Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyan nem 20 euro, de itt a legolcsobb, használható.

https://motoralkatresz.eu/termekek/egyeb/Teleszkop_szimering_beuto_allithato_39_50mm/
Hol? Minden teloátméröhöz jó? 33mm-töl 46 mm-ig mondjuk?
Mikor 8 órát "reszelek egy szerszámot", hogy szét tudjam szedni, az a plusz 5 perc nem izgat amivel tovább tart az univerzális szimeringbeütövel a munka. Másnak már ugysem dolgozok, maganak meg elég szarul fizetek! :)
Az se rossz ötlet! :) (csak nekem eddig még nem sikerült elbarmolni a kulcsnyilást.)
Ilyen esetben simán lefúrom a csavar fejét aztán kap újat, mikor kinn van a csillapítóból már könnyű kiszedni
Jah meg persze a csavarkiszedő készlet... Igaz ennek annyi...
Hát kerültem párat a szopóbringával, de sikerült kitekernem a csavarokat. Persze a másik villaszárban is persze elnyalta az imbusz a csavar fejét. 4 óra szopóka után, melegítés hőpisztollyal, WD-40-el áztatás meghozta a győzelmet. Az összeszereléshez megvan mindenem szerencsére. Remélem ott már nem lesz gond. Köszi a segítséget
Nekem rézcsőből volt, alakra hajtogatva. Meg a meghámozott kivett szimmeringgel ütöttem be a régit. Aztán meguntam a szopást :)))))
Zoldi,

Istvan legalabb gondolkodik. Ritka az ilyen felnemet
Komám, van spec beütő szerszám 20 euroért :) az első melónál mehozza az árát :)
Amúgy mókás, mert az 1250 doksiban nem említik ezt a szerszámot...az inner rod holder, az csak a 10 mm-es rúdhoz csatlakozik, és majd az folyadékkel feltöltött telo légtelenitésénél segít a rúd mozgatásában...
A képen az gsx 1400 telo szétszerelés müvelet a szerszámmal...
Itt van még pár kép különbözö telok szereléséröl. Ugyan már párszor megosztottam, de figyelmedbe ajánlom a PVC csövekböl készítette axiál csuszógyürü és szimering univerzális beütö szettet. (két felhasitott csö egymáson, meg egy bilincs. Ha a csapágyat ütödbe akkor a belsöt tolod ki, ha a szimeringet, akkor a külsöt, hogy nem bazd össze az ajkát.)
Nem tudom hányadik óránál tartasz, de éppen múlt héten vittem haza az öreg gsxr 1100 teloit, mert kidölt benne a szimering. Gondoltam, az elektromos ütve csavarhuzóval pikk-pakk meg is lesz a müvelet...,de mivel elötte nagyon precíz voltam, a multkori folyadékcserekor az elöírásnak megfelelöen csavarragasztóval szereltem vissza a csavart. így az most szépen meg is forgott...Alig pár óra alatt a satupadban talált tengelyvégböl, és pár egyéb maradék anyakból flex-el meg hegesztéssel kiharaptam azt a pár szerszámot ami a szétszedéshez és összeszereléshez kell.n Az egyik nagyon fontos szerszám az a csö a végén a 24 mm-es laptávu anyával. Ezzel lehet ugyanis ellentartani a csillapitó rendszernek, ami összefogja a telot. Sajnos nem tudom megmondani, hogy az 1250-nél mi passzol bele, mert csak az GSX 1400 esetében két különbözö fejü ilyen szerszámot kellett csinálni, a 1200-es banditnál meg pl valami kúpos recés fej kell...
Ez lenne ugyanis az esély, hogyha belkukkantva, szacc alapján tudsz valami fejet rögtönözni. Aztán a ragasztó miatt meg kell(-ett volna) melegíteni azt a csavart, és akkor elvileg szét tudod tekerni. Viszont sajnos nem standard csavar, hanem furatok vannak a száraban, és merölegesen is.
Ha nem lehet kitalálni, hogy milyen a szerszám feje, akkor meg suzukihoz kell szégyenfejjel bevonulni, hogy szedjék szét... (leht google-ni esetleg ebay-es kepek között ahol szét van esetleg bontva, és látszik a felsö része, ahova az a kb 10 mm-es szár belecsúszik...sajna a gyári szervizmaulálban én nem láttam milyen a kialakitása...

A csatolt képek :
az elsö az 1250-2007-es kiadása
a többi kép az én küzdelmem a múlt hétröl.
Üdv, szopott már valaki ekkorát mint én?
1250 villa szimering csere. A villa alsó végén azt a rohadt imbus fejű csavart nem tudom kiszedni ami a belső vezetőt fogja... Elnyirtam a fejét, az imbus krovával (nem lidls szarral, hanem proxxonnal) belefúrtam egy furatot beleütöttem egy torx bitet hogy majd azzal kihajtom. Az beletörött. Próbáltam a fejébe menetkiszedő csavart hajtani, az is elnyalta. Valami rohadt puha csavar van benne.Elméletileg még a gyári. Valami tipp, hogy hogyan szedjem ki? mert megállt nálam a tudomány.
Csak halkan mondom :) , 10e kilométerrel ezelőtt lett ilyen beletéve. De a gyári is megvan, tök jó még :D
Mentsd el a Touratech-féle alkatrész cikkszámát, ha esetleg szükség lenne rá.
:-)
Vegul is az ecet jo a savanyusaghoz is!
Remélem idén jobb borom lesz mint tavaly és akkor lesz mit inni is
Ahh,szelidgesztenye vagyok,padlon is lenn van,lehet koze van hozta hogy nem 60 kilos zsoke vagyok?
Es ha megis megizzadnal gyongyozo homlokkal,meg innivalo is akadhat....
Te picit hatradolsz es mar kereken van.

Versys is hajlamos emelni az elejet,ules viszonylag hatul,rovid lengovilla.......de pl 800gs-nek tepheted,stabil marad.
Nem!
Alagút nem jó?
le kell vinni a pincébe , ott elég lenn lesz na meg a másik a pincében mindig jó idő van
En meg azon harcolok hogy lenn legyen az eleje.
Jahhh, jobbrol balrol kocsik parkolnak,emelkedo nem kicsi,csavo jon kereken az adventurrel,feje log ki oldalra mert a boszme tanktol nem lat semmit elore,rohogtem egy sort ahogy szepen kitartotta.....