Hol? Minden teloátméröhöz jó? 33mm-töl 46 mm-ig mondjuk?
Mikor 8 órát "reszelek egy szerszámot", hogy szét tudjam szedni, az a plusz 5 perc nem izgat amivel tovább tart az univerzális szimeringbeütövel a munka. Másnak már ugysem dolgozok, maganak meg elég szarul fizetek! :)
Hát kerültem párat a szopóbringával, de sikerült kitekernem a csavarokat. Persze a másik villaszárban is persze elnyalta az imbusz a csavar fejét. 4 óra szopóka után, melegítés hőpisztollyal, WD-40-el áztatás meghozta a győzelmet. Az összeszereléshez megvan mindenem szerencsére. Remélem ott már nem lesz gond. Köszi a segítséget
Amúgy mókás, mert az 1250 doksiban nem említik ezt a szerszámot...az inner rod holder, az csak a 10 mm-es rúdhoz csatlakozik, és majd az folyadékkel feltöltött telo légtelenitésénél segít a rúd mozgatásában...
A képen az gsx 1400 telo szétszerelés müvelet a szerszámmal...
Itt van még pár kép különbözö telok szereléséröl. Ugyan már párszor megosztottam, de figyelmedbe ajánlom a PVC csövekböl készítette axiál csuszógyürü és szimering univerzális beütö szettet. (két felhasitott csö egymáson, meg egy bilincs. Ha a csapágyat ütödbe akkor a belsöt tolod ki, ha a szimeringet, akkor a külsöt, hogy nem bazd össze az ajkát.)
Nem tudom hányadik óránál tartasz, de éppen múlt héten vittem haza az öreg gsxr 1100 teloit, mert kidölt benne a szimering. Gondoltam, az elektromos ütve csavarhuzóval pikk-pakk meg is lesz a müvelet...,de mivel elötte nagyon precíz voltam, a multkori folyadékcserekor az elöírásnak megfelelöen csavarragasztóval szereltem vissza a csavart. így az most szépen meg is forgott...Alig pár óra alatt a satupadban talált tengelyvégböl, és pár egyéb maradék anyakból flex-el meg hegesztéssel kiharaptam azt a pár szerszámot ami a szétszedéshez és összeszereléshez kell.n Az egyik nagyon fontos szerszám az a csö a végén a 24 mm-es laptávu anyával. Ezzel lehet ugyanis ellentartani a csillapitó rendszernek, ami összefogja a telot. Sajnos nem tudom megmondani, hogy az 1250-nél mi passzol bele, mert csak az GSX 1400 esetében két különbözö fejü ilyen szerszámot kellett csinálni, a 1200-es banditnál meg pl valami kúpos recés fej kell...
Ez lenne ugyanis az esély, hogyha belkukkantva, szacc alapján tudsz valami fejet rögtönözni. Aztán a ragasztó miatt meg kell(-ett volna) melegíteni azt a csavart, és akkor elvileg szét tudod tekerni. Viszont sajnos nem standard csavar, hanem furatok vannak a száraban, és merölegesen is.
Ha nem lehet kitalálni, hogy milyen a szerszám feje, akkor meg suzukihoz kell szégyenfejjel bevonulni, hogy szedjék szét... (leht google-ni esetleg ebay-es kepek között ahol szét van esetleg bontva, és látszik a felsö része, ahova az a kb 10 mm-es szár belecsúszik...sajna a gyári szervizmaulálban én nem láttam milyen a kialakitása...
A csatolt képek :
az elsö az 1250-2007-es kiadása
a többi kép az én küzdelmem a múlt hétröl.
Üdv, szopott már valaki ekkorát mint én?
1250 villa szimering csere. A villa alsó végén azt a rohadt imbus fejű csavart nem tudom kiszedni ami a belső vezetőt fogja... Elnyirtam a fejét, az imbus krovával (nem lidls szarral, hanem proxxonnal) belefúrtam egy furatot beleütöttem egy torx bitet hogy majd azzal kihajtom. Az beletörött. Próbáltam a fejébe menetkiszedő csavart hajtani, az is elnyalta. Valami rohadt puha csavar van benne.Elméletileg még a gyári. Valami tipp, hogy hogyan szedjem ki? mert megállt nálam a tudomány.
Jahhh, jobbrol balrol kocsik parkolnak,emelkedo nem kicsi,csavo jon kereken az adventurrel,feje log ki oldalra mert a boszme tanktol nem lat semmit elore,rohogtem egy sort ahogy szepen kitartotta.....
https://motoralkatresz.eu/termekek/egyeb/Teleszkop_szimering_beuto_allithato_39_50mm/