Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Gs sem az a pille darab innen a 160 kilóról nézve.
De mindenek előtt kurva nehéz..
FJR!
Nagy, kényelmes, nyomatékos, megbízható.
Nekem egy haverom van, aki cbf1000 rol ult at 1.2 banditra, azt mondta sotlan motor,(Honda, nincsenek csodak) az ereje meg a fasorban nincs.
De miert nem probalsz ki egyet, akarhanyan mondhatjak, hogy ilyen, ha neked meg olyan.
Olyat ismerek aki az 1.2-es utan ult cbrre,de hamar raunt,atult 1250-es banditra,es orul azota,szerinte a banditban van elet.
Sziasztok
Van itt olyan banditos akinek előtte honda cbf 1000-e volt?
A kérdés az lenne , hogy a kettő közül melyiknek kényelmesebb az ülés pozíciója? Én 178 cm vagyok Bandittal semmi problémám nem volt amit eladtam , mível kinn dolgozom külföldön ,injektorost akarok venni nézegedtem a yamaha fjr 1300-st és a bmw r 1200rt de sztem nekem drágák , nem akarok 100 e km-el motort venni így marad a vizes bandit 1250-es vagy a honda cbf 1000-es
a válaszokat előre is köszönöm
Fogalmam sincs. Ez már nekem űrtechnika Mondjuk én nem hinném, de ettől még simán lehet
Fogalmam sincs. Ez már nekem űrtechnika Mondjuk én nem hinném, de ettől még simán lehet
Most erre mitmondjak,nem vagyunk egyformák.
Egyenlőre baszhatja.Saját költségen kéne találni megoldást.
Ami nekem már alapból elég fura.Minden jó,minden új,mégis rendszeresen elcsesződik.
Csinálhatja nem párhuzamosan álló telópár ezt a hibát?
Így van, én is ezt olvastam, de addig tuti nem hagyom békén őket, amíg meg nem oldják a problémát. Btw a gari lejárta előtt észlelt és a gyártó felé jelzett problémát a gari lejárta után is köteles megoldani. Ezeknek a banditoknak akkor is eléggé gyalázatos a fékje, ha egyébként műszakilag rendben van, hát még ha kehes is? Konkrétan életveszélyes tud lenni.
WoW , szoval vett ujonnan 1 motort es ahelyett, hogy addig verte volna az asztalt mig 1 meg nem javitjak 2 vissza nem adjak a lovem 3 adnak egy uj motort
kozlekedett vele. haat nem tudom itt ki a balek, de , hogy nem tartom kovetenedo peldanak az fix. no mind1
Ahogy olvastam garizták,csak nem jöttek rá mitől szar.
Csak nem hagytam volna róla lejárni a garit ilyen fékkel.. A korrekt megoldás itt eléggé zsebbenyúlós tud lenni.
Kivételesen a szerecsenen nincs mit mosdatni, a kolléga írta, új kora óta rossz a fékje.
Miért nem olvasol vissza kicsit, mielőtt elhamarkodott következtetést vonnál le?
kaki elso fekkel kozlekedsz?
Ezt úgy értsd, hogy alap esetben motorfék+hátsófék kombóval lassítok, de a megálláshoz, illetve ha a forgalmi helyzet úgy kívánja nyilván használom az elsőt is. Talán az is benne van ebben, hogy új kora óta kaki az első fék és próbálom minél kevesebbet használni emiatt.
Nekem mindig brembo volt az utobbi 4 evben, inkább 9,5.Elotte EBC HH de az nemiképp "idegbeteg" összeállításra sikerült rendszerben volt. Ha nem figyeltem majdnem atugrottam a kormanyt.
A mostani M4 igen finom, igy marad a brembo szinter.
Nekem volt az 1200ben gyari, ap bol szinter, meg brembo szinter. 10es skalan: AP 8, brebo 8.5, gyari 2.
Brembo Sp, vagy kek brembo, ha csak olyan himihumi lassitas kell.
Igazából, nem vagyok vele elégedett, szerintem keveset is bírt ki, valamint melegen visított. Elől még mi. Ndíg a gyári van szerintem. Tudom az dupla és a betét is jóval nagyobb a hátsóhoz képest, de az igénybevétel is más. Azt is tudom a gyári az biztos az egyik legjobb. Csupán kíváncsi vagyok kinek mi a véleménye, persze ez is lehet, olyan vitába torkollik mint az olaj kérdése.
ami most volt benne milyen volt ? ha elégedett voltál vele olyat vegyél ! Általában hátra olcsóbb betétet szoktam tenni akár RMS-t EBC AP organikust persze aki inkább azt használja tehet fullll fulllll racsing szinter kerámiás betétet is van karbonos is
Suzuki szalon és a gyári belevaló.
Sziasztok!
Nálam is esedékes a fékbetét csere hátul. Ki milyet használ, nekem ami most van benne kb 10 ezret bírt és elkopott, pedig az elsőt is használom .
Bandit 650 no abs.
Köszönöm előre is.
Nem vagy Te mérnök?
:D