Ez nem lamellás. Ez olyan, mint egy autókuplung. És az 1200-n egyben van a fogaskoszorúval gyárilag. Nincs okosítás, nincs utángyártott, kifizeted az újat valami 250 körüli árat, a maradékot meg munkadíjra, de olyat tudtommal 50 alatt senki sem csinál.
Ez önmagában nem mond semmit. Hol szervizelték, mennyit és hol mentek vele, stb. Az enyémet - ami a profilképemen van - most adtam el 50e km-el, soha semmi komoly baja nem volt. Viszont végig a Wallis szervizelte. A kérdésre meg hogy hány Banditos van itt, a válasz hogy fogalmam sincs :) De az biztos, hogy csökkenő tendenciát mutatnak a számok :)
Ja ő FB fórumon is emlegetett valami 12 különböző típushibát, ami nála rendre előjött, de igazából ezek nem túlzottan jellemzők. Nincs kétségem afelől, hogy nála előjöttek, de a nagy többségre ez egyáltalán nem jellemző, ráadásul nem ismerjük az ő motorjának előéletét. Szóval csak óvatosan az előítéletekkel.
Nem olyan veszes,csak turaenduronak pozicionaltak,hat csinaltak neki egy hajokasat,atszelepeles,rugocsere egy futomuves beallitja sulyra.
Nekem a regebbi streetbe hiba miatt egy 675 os daytona par kerult.Mint a bot olyan keneny volt,kirazta a vesekovemet,szerencsere allithato,street R setuppal hasznalhato de meg ugy is borzaszto kemeny utcara.
Az viszont erdekes,hogy a 765 os BPF villai gyari setuppal olyan lezerpreciz es egyeben komfortos mint a babapopsi
Na,ahoz nincs kedvem hogy megveszem és mindjárt futóművet mókoljak,aztán vagy jobb lesz,vagy nem.Akkor inkább még marad a Daytona aztán telik az idő,60 múltam,és majd beérem egy 6-700-assal is,amiből lényegesen nagyobb a választék.
A haverom is azt mondta hogy az 1150-es sokkal megbízhatóbb,csak nem olyan kezes,így én is azokat kezdtem nézegetni.No,meg a vételára is közelebb van az én elképzelésemhez.
Egyszer kb 13 éve mentem a Tátrában egy gs1200-vel,de akkor nem tetszett,mert még "gsxr a legjobb" mámorban voltam.
Nemmondod.
Plane kulfoldi importnal.
Nekem a regebbi streetbe hiba miatt egy 675 os daytona par kerult.Mint a bot olyan keneny volt,kirazta a vesekovemet,szerencsere allithato,street R setuppal hasznalhato de meg ugy is borzaszto kemeny utcara.
Az viszont erdekes,hogy a 765 os BPF villai gyari setuppal olyan lezerpreciz es egyeben komfortos mint a babapopsi
Egyszer kb 13 éve mentem a Tátrában egy gs1200-vel,de akkor nem tetszett,mert még "gsxr a legjobb" mámorban voltam.