Nekem a rekordom egy bandit gyújtáskapcsoló volt. M8 lyukas torx, ragasztva, de olyannal, ami melegítés nélkül nem jön ki.
Csak mire rájöttem, addigra szét volt nyalva a fél feje :D De kijött.
vegyél mester vegyél ! nekem is be volt rohadva 1 a nyolcból szépen lecsavartam a fejét végül kifúrtam újrameneteltem és vettem 8 új rozsdamentes M8-ast .... de ez a nemjönki meg beleszakad szinte napi rutin legutóbb virago 535 szabadonfutó 3 M8-asát kellett kiszedni mondjuk a maradék hamar kijött pontozás után ahogy fúrtam 4-essel tekerte is kifele , de az a legfrankóbb mikor beletöröd a fúrót vagy a menetfúrót és aztán azt az edzett szart fúrd ki és megkérdi a kliens hogy mit csináltam egész nap áááá semmit csak kiszedtem 2 csavart
Ès is évtizedekig elvoltam néküle, de ha biztosra akarok menni, inkább evvel állok neki.
Èppen a Gixer/Bandit kipu csavaroknál addig fel sem emeletem a imbuszkulcsot, még ezzel meg nem indítottam a csavarokat, és persze mind ki is jött szépen, igez mellette nagyaon ügyes is vagyok!
A másik pl egy 85-ös Vulkán 750 féktárcsáit kellett lecserélnem. Nem kell bemutatnom a féktárcsa csavarokat, be is van ragasztva, be is van rohadva az acél csavar az alu öntvénybe (volt rá neki 3 évtizede). Ismered az érzést mikor hajnlik az imbusz szára, ha csövet húzol rá meg érzed ahogy nyalja ki szépen a csavar fejéböl a kulcsnyilást. Mindenféle hantázás nélkül a 10 db csavart kb 1 óra püfölés után sikerült megindítani, bizony rózsás lett a szerszám feje, de minden épen és egyben maradt...persze itt is sok múlott az ügyességemen! :-D
Vegyek neked is egyet?! ;-D Vagy maradsz a macsó pózban? ;-)
nemtom én nem használok olyat és elvagyok ... se karbinál se máshol , egy dologra szoktam figyelni hogy pl a ph2 keresztcsavarhúzó ne legyen kopott, pl ha karbizok, ha meg valaki már szétkúrta szaxerűen hidegvágóval megküldöm és mehet a kukába a csavar persze ha valaki sokat ront bont a kopott krovafejeket csavarhúzókat imbuszkulcsokat kell cserélgetni
Mi a követelményn az avatarnál? Hányszor hanyas kép?
Profil szerkesztése,katt a képre,betöltöd és örülsz.
Csak mire rájöttem, addigra szét volt nyalva a fél feje :D De kijött.
Èppen a Gixer/Bandit kipu csavaroknál addig fel sem emeletem a imbuszkulcsot, még ezzel meg nem indítottam a csavarokat, és persze mind ki is jött szépen, igez mellette nagyaon ügyes is vagyok!
A másik pl egy 85-ös Vulkán 750 féktárcsáit kellett lecserélnem. Nem kell bemutatnom a féktárcsa csavarokat, be is van ragasztva, be is van rohadva az acél csavar az alu öntvénybe (volt rá neki 3 évtizede). Ismered az érzést mikor hajnlik az imbusz szára, ha csövet húzol rá meg érzed ahogy nyalja ki szépen a csavar fejéböl a kulcsnyilást. Mindenféle hantázás nélkül a 10 db csavart kb 1 óra püfölés után sikerült megindítani, bizony rózsás lett a szerszám feje, de minden épen és egyben maradt...persze itt is sok múlott az ügyességemen! :-D
Vegyek neked is egyet?! ;-D Vagy maradsz a macsó pózban? ;-)