Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja nem a tiéd gs
Tudom hogy ez egy Bandit fórum de majd csak nem basznak ki láttam hogy most Vettél egy r1150r t én is ezt hajtok és nagyon gondolkodom egy 2010 utáni gs-ben viszont valóban kurva drága.
A télen akarok kintről.
De azt mondom, próba. Olyan motort kerestem, amivel ketten egész nap, erőlködés nélkül mehetünk 130-150nel, és amúgy meg lehet vele egy jót motorozni, és terep kompatibilis. Az erő nem szerepelt az igények közt, túl sok nincs is benne.
Nos, a korai 1200 gs összehasonlíthatatlanul sokkal több pénzből fenntartható, mint az 1150. Nem véletlenül vettem az utóbbit. Pluszban a belerülési költsége is 2x annyi. Ha 1200, akkor a dohc-k közül kell szemezni, vagy egy még garis vízeset. Érdekes mód összenéztük, kb ugyanaz a hivatalos szervizköltség egy LC-nek, mint egy Crosstourernek
Valmit rosszul csinál. Lehet szerelőt kellene váltani. Azok a gs-ek amikben még nincs 200ezer km, olajcseréken kivul nem nagyon van miert szervizbe vinni oket.
Most újra megnéztem a Tigert és nem enduróként jelöltem be,így minjárt jóval több hírdetés jelent meg.Ráadásul olcsóbbak is .A gs-ből most már az 1150-eket néztem,mert tegnap a gs-es haverom azt mondta hogy azok még masszívabb és kevesebb a gond velük.Nekem a gs valahogy jobban endurós kinézetű,mint a Tiger.
Tiger drága? Szerintem Gs az drága. Mikori volt a szóban forgó gs?
Néztem,de az 1050-es Tiger indokolatlanul drága,plussz országúti futóművel,az Explorer meg nagyon "meleg" még nekem.
Csak ötlet: másik Triumphot….
Zsia Zöldi!
Nekem is vagy 2 hete begyürüzött az agyamba hogy túraenduróra váltanék.Akkor láttam Zeg-en egy lengyel párt szakadó esőben menni Nagykanizsa felé menni előttem.A manus Bmw gs 1200-vel feldobozolva a nő meg egy gs 800-al.Olyan szép nyugisan mentek,mintha nem is esett volna .Annyira megtetszett a látvány hogy mikor letelt a szolgálat,rögtön elkezdtem elsősorban gs-eket keresni.Már előre sajnáltam szegény Triumphot hogy el kell adnom! Aztán tegnap meglátogattam egy barátomat az Őrségben,akinek gs 1200-se van,azzal a célla hogy kipróbálom.Nos a motorja épp MEGINT szervízben volt! Aztán elkezdte mondani a várható hibákat és a szervízköltségeket! Nekem,akinek a 6 év használat után a Triumph-on egy csavart kellett csak megszorítani a lábtartón!Most ott tartok hogy nem tudom eldönteni mit vegyek. Varaderó, V-strom nem tetszik.
Az enyémen van mert tettem rá , de a japó még nem tett.
Vízhőfok jelző van-e már rajta?
köszi
Szia apatata, én GSX650F Banditról váltottam CBF1000FA-ra, a banditon zselés ülés kormány magasításom volt, a hondán csak túra plexit tettem pluszba és sokkal kényelmesebnek
érzem így is a hondát, jobb futómű jobb a fék mint a suzukinak, és elég jól manőverezhető a hátsó 160/60 kerék miatt.
Igazad van nagyon nagy a piac!
3-4- hónap alatt minden megtörténhet!
Ha netán télen veszek valahonnan szereznem kell 1 futót , hogy hazavigyen de az sem kizárt , hogy megmarad Német rendszámosnak
Ha nem akarsz BMW-t, az FJR egy nagyon jó gép, megy, mint az ördög, nemrég szervizeltem egy 240 ezret futott egy gazdásat,
azóta egy kolllégáé, 260 körül jár, köszöni, egy köhintést nem ad ki. A boxereken egyáltalán nem kell félni a blokktól,
a többi részt nem kell, hogy elhanyagolják, főleg az ABS-t. Amúgy a világ egyik legnagyobb motorpiacán élsz,
kedvenceld be a szóba jöhető típusokat, frissíts rá minden nap a mobilére/scoutra/kleinanzeigenre ha akad egy nagyon jó
vétel, ugorj rá. Ha nem barátkoztok meg, max kiszállsz 0-ban.
minden változhat ha januárban olcsóbbak lennének a motorok
Még a Banditra visszatérve én kicseréltem a gyári ülést zselézettre + a kormányt túra kormányra
sziasztok honda cbf 1000-re váltott valaki vagy arról Banditra?
Én a Bandit 1200s Bandittal meg voltam elégedve csak a karburátor helyett akartam injektort , kb 5500 eurom lesz karácsonyra
nézegettem több fajta motort a bmw r1200rt az nagyon tetszik de ennyi pénzért max 2005-ös van 100-130 e km-el az 1150 se rossz de az is horror áron mérik, az fjr 1300 is max 2005-ösz 70-80e km-es van
de én szeretném fiatalabbra cserélni az eszem szerint , itt jön be a képbe a honda cbf 1000 és a 1250-es bandit csak dobozokkal akarok venni
Sztem az a baj , hogy 1 nem típusnál vagyok leragadva hanem több is tetszik
Nalam a versys az evolucio.....
790 adventure,700 tenere,850 gs ami mozgatna......
Mit veszel, Fősztrítfájter?
Sztem az 1200-as kenyelmesebb mint az 1250-es.
Az altalad felvazolt evolucion jomagam is atestem vagy epp zajlik.....
Köszi az infókat
Nekem volt 1250SA K9. Nem tudom máshoz hasonlítani, mert az első nagy motorom volt. Szerettem. Buta futómű, nyúlós fék, de megszokható, sőt.. viszont gőzmozdony nyomaték bárhonnan. Oké, az enyém tuningolt volt, jóval erősebb, mint a széria társai, de nem ivott többet. Sőt. Kényelméről nem tudok sokat mondani, nem volt túl kényelmes, de elvoltam vele. Ha nem öregszem meg hogy a térdem nem bírja hosszútávon a szoros térdszöget, akkor talán még most is meg lenne. Kb. ennyi :)
Ja, es ha nem jott be az 1200, folosleges 1250-et venni...variacio 1 temara
Mentem eleget olyannal. Erősebb, jóval. Kevesebbet fogyaszt. Rohadt kényelmetlen széria állapotban, (ülés cserés) a szélvédelem is gyengébb.